Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Jelenia Góra: Dostawa syren elektronicznych, przewoźnej pompy powodziowej
i zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra
Numer ogłoszenia: 373138 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa syren elektronicznych, przewoźnej pompy powodziowej i zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dla części I
- dostawa i montaż 13 kpl. fabrycznie nowych punktów alarmowych, w tym syren elektronicznych, dla Miasta Jelenia Góra w ramach systemu alarmowania ludności oraz rozbudowa i modernizacja istniejącej stacji bazowej digitexCZK do poziomu digitexCZK/IP ze sterowaniem (załączaniem) punktów alarmowych drogą radiową wykorzystując transmisję cyfrową, szyfrowanego łącza radiowego wykorzystującego protokół transmisji NXDN, pracującego w trybie wielodostępowego FDMA.
Jako punkt alarmowy przyjmuje się zestaw głośników z urządzeniem sterującym (syrena elektroniczna), montowany na nowych lokalizacjach lub istniejącej infrastrukturze, zasilany energią elektryczną, ze sterowaniem cyfrowym, szyfrowanym łączem radiowym wykorzystującym protokół transmisji NXDN, pracujący w trybie wielodostępu FDMA oraz przygotowany do wykorzystania technologii IP w ramach dedykowanej sieci LAN;
Dla części II
- dostawa fabrycznie nowej przewoźnej pompy powodziowej wraz z osprzętem dla Miasta Jelenia Góra;
Dla części III
- dostawa 30 szt. fabrycznie nowych zapór przeciwpowodziowych jednokomorowych dla Miasta Jelenia Góra.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.24.00.00-8, 34.14.42.13-4, 44.21.23.83-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert ukończył z należytą starannością realizację:
Dla części I
- co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na dostawie i instalacji elementów systemu alarmowania i ostrzegania ludności, sterowanego z wykorzystaniem indywidualnych adresów IP w sieci LAN/WAN
oraz
- co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na dostawie i instalacji elementów systemu alarmowania i ostrzegania, wykorzystującego do sterowania syrenami cyfrowymi (minimum 5 szt.), szyfrowanego protokołu transmisji NXDN (FDMA) . Łączna wartość powyższych zamówień nie może być mniejsza niż 100 000 PLN.
Dla części II
- co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie pompy powodziowej o wydajności nie mniejszej niż 200 m3.
Dla części III
- co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie zapór przeciwpowodziowych w ilości nie mniejszej niż 15 sztuk.
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Tomu I SIWZ oraz załączeniem dowodów, że zostały one wykonane należycie. Pod pojęciemgłównych dostaw
Zamawiający rozumie dostawy, które w sposób jednoznaczny potwierdzają spełnianie postawionego przez Zamawiającego warunku.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I
Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub posiadać środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie złotych: dwieście tysięcy). Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą tej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dla części II i III
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt.9.2. Tomu I SIWZ.
OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-
wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich przedmiotu, dat i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Tomu I SIWZ oraz załączeniem dowodów,
że zostały one wykonane należycie.
Pod pojęciemgłównych dostaw
Zamawiający rozumie dostawy, które w sposób jednoznaczny potwierdzają spełnianie postawionego przez Zamawiającego warunku. - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą tej kwocie, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
- Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Wykonawca załączy stosowne oświadczenie określające charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tym podmiotem.
- Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w §4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:
a) wystąpienie warunków pogodowych i klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej prac lub uniemożliwiających prowadzenie prac, przeprowadzanie prób
i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
W przypadku wystąpienia wyżej wymienionej okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania tej okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul.Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra, Polska. SIWZ jest wydawana bezpłatnie na płycie CD.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa syren elektronicznych dla Miasta Jelenia Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 13 kpl. fabrycznie nowych punktów alarmowych, w tym syren elektronicznych, dla Miasta Jelenia Góra w ramach systemu alarmowania ludności oraz rozbudowa i modernizacja istniejącej stacji bazowej digitexCZK do poziomu digitexCZK/IP ze sterowaniem (załączaniem) punktów alarmowych drogą radiową wykorzystując transmisję cyfrową, szyfrowanego łącza radiowego wykorzystującego protokół transmisji NXDN, pracującego w trybie wielodostępowego FDMA.
Jako punkt alarmowy przyjmuje się zestaw głośników z urządzeniem sterującym (syrena elektroniczna), montowany na nowych lokalizacjach lub istniejącej infrastrukturze, zasilany energią elektryczną, ze sterowaniem cyfrowym, szyfrowanym łączem radiowym wykorzystującym protokół transmisji NXDN, pracujący w trybie wielodostępu FDMA oraz przygotowany do wykorzystania technologii IP w ramach dedykowanej sieci LAN;.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.24.00.00-8, 45.31.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przewoźnej pompy powodziowej wraz z sprzętem dla Miasta Jelenia Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej przewoźnej pompy powodziowej z osprzętem dla Miasta Jelenia Góra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.13-4, 34.22.33.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa zapór przeciwpowodziowych dla Miasta Jelenia Góra.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 30 szt. fabrycznie nowych zapór przeciwpowodziowych jednokomorowych dla Miasta Jelenia Góra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.83-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niemstowie
- "Zapobieganie skutkom powodzi - zakup pomp przeciwpowodziowych"
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu alarmowego w siedzibie Nadleśnictwa Grójec ( Pakiet nr II )"
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.