Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Gorzów Wielkopolski: Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp
w zawodzie kierowca wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym oraz kucharz.
Numer ogłoszenia: 373230 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, faks 095 7334524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp w zawodzie kierowca wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym oraz kucharz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. w zawodzie kierowca wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym. - ilość osób do przeszkolenia - 30 (trzydzieści), - ilość kursu 1 (jeden), - ilość godzin teoretycznych 80 (osiemdziesiąt), - praktycznych 90 (dziewięćdziesiąt), Część II - Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. w zawodzie kucharz - ilość osób do przeszkolenia - 12 (dwanaście), - ilość kursu 1 (jeden), - ilość godzin teoretycznych 50(pięćdziesiąt), - praktycznych 60 (sześćdziesiąt),.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Potwierdzenie i ocena spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego dokonywane będą w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. VI, specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Ubiegając się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą Wykonawcy składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy oraz warunków określonych w pkt. 5.1. niniejszej specyfikacji, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokument stwierdzający akredytację Wojewódzkiego Kuratora Oświaty dla prowadzenia kształcenia w formach pozaszkolnych lub wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy wojewódzki urząd pracy, pod warunkiem, że spełnia kryteria określone w rozporządzeniu Ministra edukacji i nauki z dnia 03.02.2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216). Wykonawcy posiadający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy wojewódzki urząd pracy dodatkowo składają oświadczenie o spełnianiu kryteriów określonych w rozporządzeniu Ministra edukacji i nauki z dnia 03.02.2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do specyfikacji. 6.2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.1. ppkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.3.Dokument wymieniony w pkt. 6.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.5.Dokumenty jakie żąda Zamawiający powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem , za zgodność z oryginałem. 6.6.W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, oświadczenia i kopie dokumentów wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów muszą odpowiednio być podpisane i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów - pełnomocnika. 6.7.Oświadczenia i dokumenty, które żąda Zamawiający muszą być aktualne, a z ich treści musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5. 6.8.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1. zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.9.Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 6.10.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.11.Dokumenty sporządzone w języku obcym winne być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.12.Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. (95) 7334500, fax (95) 7334524,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 w sekretariacie Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. - (pokój nr 205).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkolenia zawodowego osadzonych w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. w zawodzie kierowca wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia - 30 (trzydzieści), - ilość kursu 1 (jeden), - ilość godzin teoretycznych 80 (osiemdziesiąt), - praktycznych 90 (dziewięćdziesiąt),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkolenia zawodowego w Zakładzie Karnym w Gorzowie Wlkp. w zawodzie kucharza..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość osób do przeszkolenia - 12 (dwanaście), - ilość kursu 1 (jeden), - ilość godzin teoretycznych 50(pięćdziesiąt), - praktycznych 60 (sześćdziesiąt),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- "Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych, drobnego sprzętu medycznego oraz środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- "Zakup wraz z dostawą owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. "Księgowy"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.