To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-28
Warszawa: Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części.
Numer ogłoszenia: 373253 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351195 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 57 922 89, faks 22 57 925 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Zamówienie obejmuje materiały promocyjne dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z podziałem na 5 części: Część nr 1 - Notatnik i teczka. Część nr 2 - Gadżety ekologiczne. Część nr 3 - Torba wielorazowego użytku. Część nr 4 - Karabińczyk z kompasem. Część nr 5 - Kubek. 1.2 Materiały są niezbędne do prawidłowej realizacji działań związanych z propagowaniem wiedzy o Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska 1.3 Materiały będą przekazywane podczas szkoleń, konferencji, warsztatów, seminariów, itp. instytucjom jak i osobom zainteresowanym działalnością Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. 2. Zakres zamówienia. 2.1 Zamówienie odnosi się do materiałów promocyjnych i obejmuje: a) wykonanie ww. materiałów, zgodnie z projektem graficznym przekazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie ww. materiałów do siedziby Zamawiającego. 2.2 Szczegółowy opis artykułów, liczba sztuk i rodzaj elementów nadruku została wskazana w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.3 Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność wyboru materiałów, z których zostaną wykonane artykuły. Jednakże Zamawiający zastrzega, że na każdym z artykułów biodegradowalnych oraz pochodzących z recyklingu Wykonawca zamieści informację, o jego pochodzeniu. 3. Wskazania dotyczące realizacji zamówienia. 3.1 Wykonawca oświadcza, że posiada sprzęt, oprogramowanie i wiedzę niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. 3.2 Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów promocyjnych objętych zamówieniem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, sporządzoną na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego projektu graficznego, wizualizację poszczególnych materiałów promocyjnych. Przesłana wizualizacja musi być zaakceptowana w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy W przypadku braku akceptacji któregokolwiek z przedstawionych Zamawiającemu szablonów graficznych, Wykonawca opracuje - uwzględniając uwagi i sugestie Zamawiającego - kolejną propozycję, aż do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Czas realizacji i warunki przyjęcia zamówienia oraz płatności: 4.1 Zamówienie materiałów promocyjnych należy zrealizować do 27 grudnia 2010 roku. 4.2 Materiały w ramach zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Transport materiałów do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 4.3 Każdy z materiałów ma być dostarczony do Zamawiającego w opakowaniu zbiorczym, na którym będzie znajdować się informacja o nazwie artykułów i ilości sztuk znajdującej się w opakowaniu. 4.4 Zamówione materiały nie mogą mieć wad i uszkodzeń mechanicznych. 4.5 W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń i braków, Wykonawca zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen i na swój koszt. 4.6 Termin udzielonej gwarancji na dostarczone materiały nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 4.7 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym wadliwych egzemplarzy, Wykonawca musi wymienić je na inne, nieposiadające wad. 4.8 Podstawą do przyjęcia faktury VAT za wykonane materiały jest podpisanie przez każdą ze stron protokołu odbioru z klauzulą (bez zastrzeżeń)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Karabińczyk z kompasem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TAURUS Doradztwo i Reklama Adam Widuch, ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 983,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 498,00
Oferta z najniższą ceną: 498,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1240,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2026 rok w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.