eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 W OKRESIE OD 01.01.2011r. DO 31.12.2011r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Kraków: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 W OKRESIE OD 01.01.2011r. DO 31.12.2011r.
Numer ogłoszenia: 373279 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323585 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6330828, faks 012 6343151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 W OKRESIE OD 01.01.2011r. DO 31.12.2011r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 W OKRESIE OD 01.01.2011r. DO 31.12.2011r. ZGODNIE Z WYKAZEM ASORTYMENTU - ZAŁĄCZNIK NR 1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O. 95-200 PABIANICE, UL. PARTYZANCKA 133/151, 95-200 PABIANICE, UL. PARTYZANCKA 133/151, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17158,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13922,86

  • Oferta z najniższą ceną: 13922,86 / Oferta z najwyższą ceną: 39589,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.