Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Postomino: PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej dostawy poniżej 133000 EURO
na: dostawę oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 37327 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Gminnego i Spraw Publicznych Postomino, Postomino 94, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8109252, fax 059 8109252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug.postomino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej dostawy poniżej 133000 EURO na: dostawę oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział II . Opis przedmiotu zamówienia 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego z przeznaczeniem do pojazdów służbowych i sprzętu będących w posiadaniu Zamawiającego w ciągu 2008 r. w szacunkowej ilości: do 50 000l 2.1. Określona przez Zamawiającego ilość oleju napędowego jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu sprzedaży. 2.2. Nieodłącznym elementem złożenia oferty jest posiadanie i dostarczenie Zamawiającemu na czas trwania umowy przenośnego urządzenia dozującego o pojemności 5000l wyposażonego w dystrybutor umożliwiający tankowanie. 2.3.Termin wykonania zamówienia - sukcesywnie w miarę zapotrzebowania, w terminie od dnia ZP/001-02/2008 podpisania umowy do 31.12.2008. 2.4. Wydanie przedmiotu zamówienia każdorazowo nastąpi w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO po uprzednim telefonicznym powiadomieniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział III. Zasady ogólne określania ceny Oferty 3.Wykonawca ustala wartość jednostkowych cen netto i brutto. 3.1. Ceny w ofercie Wykonawca podaje na podstawie cen paliw na dzień 25.02.2008. 4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie ponoszone przez Wykonawcę koszty w trakcie realizacji zamówienia. 5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 6. Cena powinna być podana w PLN do dwóch miejsc po przecinku oraz wyrażona słownie. Rozdział IV. Kryteria oceny ofert 7. Kryteria wyboru najkorzystniejszej Oferty Przy wyborze i ocenie złożonych Ofert Zamawiający kierować się będzie wyłącznie kryterium: Cena - lOO% 8. Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami: Najniższa cena ofertowa brutto, waga 100 proc. Zamawiający będzie dokonywał oceny Ofert wg poniższych zasad: Minimalizacja wg wzoru matematycznego: Najniższa cena z rozpatrywanych Ofert C = ------------------------------------------------------ x 100 % Cena badanej Oferty 9. Ocena łączna Oferty Zamawiający uzna za najkorzystniejszą - Ofertę, która spełni wszystkie wymogi Specyfikacji oraz uzyska najwyższą ilość punktów. 10. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie stosował wyłącznie kryteria określone w SIWZ. Rozdział V. Wymagania Zamawiającego 11. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ustawy PZP: 11.1. Spełniają warunki określone przepisami art.22 ust. l ustawy PZP, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP; ZP/001-02/2008 11.2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym Przedmiotem Zamówienia 11.3. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówienia o porównywalnym charakterze i złożoności, potwierdzone referencjami, że zostało wykonane z należytą starannością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. 11.4..Zobowiążą się do dostarczania przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego odpowiednim sprzętem przystosowanym do przewozu paliw płynnych. 11.5. W takim przypadku zobowiązanie musi być załączone do składanej oferty / załącznik nr 5/. 12. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale V niniejszej Specyfikacji metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. 13. Zamawiający zgodnie z art.25 ustawy PZP wymaga, aby każdy Wykonawca złożył następujące dokumenty: 13.1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr l). 13.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (stwierdzający uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 13.3. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (aktualna koncesja na obrót paliwami wystawiona na Wykonawcę); 13.4. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 2); 13.5. Świadectwo jakości paliw ciekłych (oleju napędowego), oraz zbiornika na paliwo. 13.6. Informację producenta (np. komunikat producenta przesyłany do odbiorców) o aktualnie obowiązującej cenach paliw - cena na dzień 25.02.2008. 13.7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat do dnia wszczęcia postępowania min. 2 zamówień o porównywalnym charakterze i złożoności wraz z referencjami (załącznik nr 3); 13.8. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 4). 13.9. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy); 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; ZP/001-02/2008 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Dokumenty o których mowa w pkt. 13 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 17. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane Specyfikacją należy wypełnić bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje On w danym miejscu /nie dotyczy/. 18. Zamawiający zakwalifikuje do dalszej analizy Oferty Wykonawców, którzy spełniają wymogi określone w pkt. 11,13 . 19. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem wymogów, o których mowa w pkt. 11,13 lub jeżeli Zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te wymogi złożona przez tego Wykonawcę oferta zostanie odrzucona bez szczegółowej analizy merytorycznej. 20.Wymagania dotyczące wadium. Nie wymaga się złożenia wadium. Rozdział VI. Składanie ofert 21. Wykonawca może złożyć jedną, jego zdaniem najkorzystniejszą Ofertę. Oferta ta będzie podlegać ocenie przez Zamawiającego. Przedstawiona przez Wykonawcę Oferta winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ. 22. Opis sposobu przygotowania ofert 22.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, podpisaną przez Wykonawcę bądź upełnomocnionego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy (zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym). 22.2. Wszystkie zapisane strony Oferty mają być ponumerowane i parafowane przez Wykonawcę. 22.3. Wszystkie strony oferty powinny być zbindowane lub zszyte. 22.4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę. 22.5. Na ostatniej stronie winien znaleźć się spis przedłożonych i ponumerowanych załączników i dokumentów. 23. Ze względu na nałożony na Zamawiającego w art. 96 ust. 3 ustawy PZP obowiązek udostępniania do wglądu uczestnikom postępowania ofert składanych w postępowaniu, z wyjątkiem części informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest sporządzić kopie elementów jawnych Oferty. Kopia, która będzie udostępniona do wglądu innym uczestnikom postępowania, powinna zawierać spięte w sposób trwały wszystkie elementy Oferty, zawierające informacje nie stanowiące tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 , poz.211 z późn.zm.), wszystkie strony kopii powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania Oferty . Wykonawca nie musi składać kopii elementów jawnych, jeśli oferta nie zawiera informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. 24. Forma oferty ZP/001-02/2008 24.1. Wykonawca składa Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi przez ustawę PZP i Specyfikację dokumentami i załącznikami. 24.2. Ofertę oraz inne dokumenty związane z postępowaniem sporządza się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, zbindowane lub zszyte w celu uniemożliwienia dekompletacji. 24.3. Oferent zamieści ofertę w wewnętrznej, a następnie zewnętrznej kopercie które: a. Będą zaadresowane na adres: Agencja Mienia Gminnego i Spraw Publicznych w Postominie, 76-113 Postomino, Postomino 94. b. Będą posiadały oznaczenia: /Oferta na przetarg dostawa oleju napędowego nie otwierać do dnia 18.02.2008r. godz.10.30 c. Koperta wewnętrzna będzie posiadała nazwę adres oferenta. 24.4. Jeżeli Oferta zostanie złożona w inny sposób niż powyżej opisany, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie, przedwczesne lub przypadkowe otwarcie Oferty. 25.Termin i miejsce złożenia Oferty 25.1. Ofertę składać należy w siedzibie Zamawiającego: Agencji Mienia Gminnego i Spraw Publicznych w Postominie, 76-113 Postomino, w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.03.2007r. do godz. 10.00 25.2. Jeżeli Oferta zostanie wysłana do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską) o terminie złożenia Oferty decyduje termin i godzina doręczenia Oferty do Zamawiającego, a nie termin nadania Oferty listem poleconym lub złożenia zlecenia dostarczenia Oferty pocztą kurierską. 26. Uznanie ważności Oferty Aby oferta mogła zostać uznana za ważną i brać udział w ocenie powinna spełniać wymogi ustawy PZP i Specyfikacji oraz być złożona w terminie, o którym mowa pkt. 25.1. 27. Koszty sporządzenia Oferty Wykonawca przygotowuje i składa Ofertę na własny koszt i ponosi wszelkie ryzyko z tym związane. 28. Uzyskiwanie informacji niezbędnych do przygotowania Oferty 28.1. Zaleca się, aby Wykonawca uzyskał wszelkie informacje i dane konieczne do przygotowania Oferty podpisania umowy. 28.2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego na piśmie o wyjaśnienie treści Specyfikacji. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści Specyfikacji wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert, określonym w pkt 25.1. 28.3. Nie przewiduje się zorganizowania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści Specyfikacji. 28.4. Zamawiający nie przewiduje opłaty za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. 29. Związanie z ofertą 29.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu Związania Ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w pkt 25.1. 29.2. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania z ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. 29.3. W uzasadnionych przypadkach co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania z ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 30. Ilość Ofert Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną Ofertę na całość Przedmiotu Zamówienia. ZP/001-02/2008 31. Przedłużenie terminu składania Ofert 31.1. W przypadku gdy Zamawiający dokona zgodnie z art. 38 ust4 ustawy PZP modyfikacji treści Specyfikacji, możliwe jest przedłużenie przez Zamawiającego terminu składania Ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji Specyfikacji niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w Ofertach. O przedłużeniu terminu składania Ofert Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wszystkich Wykonawców. 31.2. Przedłużenie terminu składania Ofert dopuszczalne jest tylko przed jego upływem. 32. Oferta spóźniona Wszystkie Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania Ofert określonym pkt 25.1 nie będą otwierane i zostaną zwrócone Wykonawcom po upływie terminu przewidzianego do wniesienia protestu w nienaruszonej formie zgodnie z art. 84 ust.2 ustawy PZP. 33. Modyfikacja i wycofanie Oferty 33.1. Wykonawca może zgodnie z art. 84 ust. l ustawy PZP zmienić lub wycofać Ofertę, jeżeli pisemne zawiadomienie o tej zmianie lub wycofaniu zostanie złożone Zamawiającemu przed upływem terminu do składania Oferty określonym w pkt 25.1 33.2. Powiadomienie o zmianie lub wycofaniu Oferty przez Wykonawcę winno być sporządzone pisemnie, złożone w formie przewidzianej dla Oferty, dostarczone w kopercie, oznakowanej odpowiednio zmiana lub wycofanie. 33.3. Żadna Oferta nie może być zmieniana lub wycofana po upływie terminu do składania Ofert. 34. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. l pkt. 7 ustawy PZP. 35.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 36.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 37.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 38.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 39. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania zawiadomień i informacji, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 39.1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są: - w sprawie przedmiotu zamówienia: Bogdan Szlawski - tel. 059-810 9252, 695164002; - w sprawie procedury przetargowej: Bogdan Szlawski, Anna Kasica - tel.059- 810 92 52 Kontakt w siedzibie Zamawiającego możliwy jest w dni pracy Agencji Mienia Gminnego i Spraw Publicznych w Postominie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30. 39.2. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oprócz formy listowej przekazywanie zawiadomień oraz informacji i wyjaśnień w formie faksu lub e-maila.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział X. Załączniki 1. załącznik nr l - Formularz oferty 2. załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków 3. załącznik nr 3 - Doświadczenie zawodowe 4. załącznik nr 4 - Wzór umowy 5. załącznik nr 5 - Oświadczenie o dostawie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Agencji Mienia Gminnego i Spraw Publicznych w godz. 7.30-15.30 sekretariat, lub pobrać ze strony internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencji Mienia Gminnego i Spraw Publicznych Postomino 94 76-113 Postomino.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa paliwa.
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w 2025 roku
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.