eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa sieci LAN dla Państwowego Instytutu Geologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Warszawa: Rozbudowa sieci LAN dla Państwowego Instytutu Geologicznego
Numer ogłoszenia: 373283 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci LAN dla Państwowego Instytutu Geologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie rozbudowy sieci LAN i zasilania gwarantowanego UPS w budynkach Zamawiającego przy ul. Rakowieckiej 4, obejmującej łącznie: -montaż nowych punktów dostępowych PEL w ilości 41 punktów, -montaż nowych punktów dostępowych PL w ilości 6 punktów, -montaż 7 istniejących punktów PEL zdemontowanych podczas remontów; -montaż 2 gniazd wysokoprądowych zasilania awaryjnego UPS. b) dostarczenie dokumentacji powykonawczej dokonanej rozbudowy sieci LAN w formie papierowej w 4 egz. i elektronicznej w postaci plików CAD na nośniku CD w 2 egz., którą Wykonawca będzie nanosił istniejącą dokumentację Zamawiającego oraz aktualizacja schematów sieci LAN i zasilania gwarantowanego UPS po wykonaniu prac monterskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę muszą spełniać opisane w tej części wymagania. 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca winien wykazać się wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jednym zamówieniem zbliżonym co do zakresu i wartości do niniejszego zamówienia. Z podaniem nazwy Zamawiającego, zakresu zamówienia, wartości zamówienia, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Przez określenie: zbliżonym, należy rozumieć: mający podobne cechy, właściwości; niewiele różniący, podobny. 2) Potencjał kadrowy: potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - Instalator elektryczny - musi się legitymować wykonawczymi uprawnieniami elektrycznymi SEP do 1kV, - Instalator sieci LAN - musi się legitymować certyfikatem firmy MOLEX uprawniającym do wykonania sieci jako certyfikowany instalator. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz (załącznik nr 3 do niniejszej Instrukcji) zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz (załącznik nr 4 i 5 do niniejszej Instrukcji) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach i posiadanych uprawnieniach. Do wykazu należy załączyć aktualne certyfikaty imienne poświadczające ukończenie dwustopniowego kursu kwalifikacyjnego Certyfikowanego Instalatora przez zatrudnionego pracownika. 5. Kopia dokumentu/oświadczenia producenta okablowania, która zawiera informację o możliwości udzielania przez Wykonawcę gwarancji 25-letniej jako podmiotu certyfikowanego przez producenta. Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 6. Dokumenty wymienione w punktach V.2 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 7. Dokumenty wymienione w punkcie V.1, V.3 i V.4 składają wykonawcy wspólnie. 8. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi/usługi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 231.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.