eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżŚwiadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-28

Chodzież: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 373305 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359741 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży, ul. Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2810454, 2810689, faks 067 2810455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Pomocy Społeczej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Chodzieży w 2011 r. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych. Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze świadczone u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób drugich, a są jej pozbawione. Przedmiotowe usługi obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Zakres usług opiekuńczych obejmuje: 1)Usługi pielęgnacyjne: a)przesłanie łóżka, b)zmiana bielizny osobistej, pościelowej, c)mycie i kąpanie podopiecznego - pomoc w utrzymaniu jego higieny osobistej, d)układanie chorego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji leżenia, e)zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f)pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, g)wykonywanie czynności zaleconych przez lekarza: mierzenie temperatury, podawanie leków, stosowanie okładów i kompresów i inne. 2)Usługi gospodarcze: a)utrzymanie w czystości pomieszczeń, w których przebywa chory, b)utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, c)zakup artykułów spożywczych i przemysłowych, d)przygotowanie posiłków lub pomoc w ich przygotowaniu, e)karmienie chorego, f)utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, g)wyprowadzanie chorego na spacer, h)zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, i)palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego, j)załatwianie innych spraw istotnych dla podopiecznego. 3)Pomoc przy utrzymywaniu więzi ze środowiskiem. Usługi opiekuńcze świadczone są w szczególności w dni powszednie - w sytuacjach tego wymagających również w soboty, niedziele i święta. Lp. Rodzaj usług Prognozowana roczna ilość godzin 1. Usługi opiekuńcze (prognoza) 6 240. Ilość godzin świadczonych usług może ulec zmianie w zależności od zmiany okoliczności uzasadniających przyznanie świadczenia. Przewidywana ilość osób objętych opieką w 2011 r.: około 13 osób.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.31.11.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowa Wiesława Krzyścin, ul. Ludowa 4, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.