eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2010-11-18

Warszawa: ¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR
Numer og³oszenia: 373358 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 310006 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy ¦wiat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ugi opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przed³u¿enie opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR do koñca roku 2011. Podstawowe zasady opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR: 1)prawo ARR do zg³aszania b³êdów oprogramowania w nastêpuj±cych godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; 2)gwarantowana reakcja serwisu Wykonawcy (oddzwonienie in¿yniera i przyst±pienie do usuwania problemu) w terminie 1 godziny; 3)w razie niemo¿no¶ci rozwi±zania problemu poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy - wizyta in¿yniera w miejscu instalacji oprogramowania; 4)dostêp do uaktualnieñ (równie¿ nowe wersje) i poprawek oprogramowania, wynikaj±cych np. ze zmieniaj±cych siê przepisów prawa, dodawania do oprogramowania nowej funkcjonalno¶ci czy te¿ z poprawek b³êdów; 5)mo¿liwo¶æ korzystania z konsultacji telefonicznych i poczt± elektroniczn± w nastêpuj±cych godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; 6)dodatkowo 12 godzin w kwartale dedykowanej asysty technicznej do wykorzystania w zakresie i na zasadach opisanych poni¿ej: -bie¿±ce nadzorowanie funkcjonowania oprogramowania, -bie¿±ca konserwacja oprogramowania, w tym: instalacja nowszych wersji oprogramowania oraz wprowadzanie zmian w konfiguracji oprogramowania. 7)wprowadzanie zmian w istniej±cej funkcjonalno¶ci oprogramowania..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.26.00.00 - Us³ugi w zakresie oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 93500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 109190,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 109190,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 109190,00

  • Waluta: PLN.

ZA£¡CZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê

  • 1. Podstawa prawna

    Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±cego opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR s³u¿±cego do wystawiania Urzêdowego Potwierdzenia Odbioru, do czego ARR jest ustawowo zobowi±zana informujemy, ¿e ww. oprogramowanie zosta³o zakupione na podstawie umowy nr: BT-05/2006/75, zawartej w dniu 01.09.2006. W 2008 roku Agencja Rynku Rolnego przeprowadzi³a postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki, którego przedmiotem by³a opieka serwisowa oprogramowania CENTAUR. W wyniku przeprowadzonego postêpowania nast±pi³o zawarcie umowy nr BT-4/2008/83 z dnia 23.12.2008 r. z firm± Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. Ww. umowa opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR nr BT-4/2008/83 wygas³a w dniu 31 grudnia 2009 r. Autorem i w³a¶cicielem wszelkich praw autorskich do ww. oprogramowania jest firma Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. i tylko ona zgodnie z prawem mo¿e byæ wykonawc± ww. zamówienia publicznego. Ponadto dla prawid³owego wykonywania przez Agencjê obowi±zków przypisanych agencjom p³atniczym, konieczne jest pe³ne serwisowanie aplikacji produkcyjnych. W zwi±zku z posiadaniem jedynie przez firmê Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. pe³nej wiedzy i praw do modyfikacji kodu oprogramowania CENTAUR, ¶wiadczenie opieki serwisowej przez inny podmiot jest niemo¿liwe. Powy¿sze okoliczno¶ci wskazuj±, ¿e mog± byæ rozpatrywane jednocze¶nie dwie przes³anki do udzielenia przez ARR dla Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. zamówienia z wolnej rêki przewidziane w Prawie zamówieñ publicznych, tj.: 1)z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze us³ugê mo¿na uzyskaæ tylko od jednego wykonawcy, 2)z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych wynikaj±cych z odrêbnych przepisów ¶wiadczenie mo¿e byæ uzyskane tylko od jednego wykonawcy. W ramach opieki serwisowej Wykonawca bêdzie ¶wiadczy³ ni¿ej wymienione us³ugi zwi±zane z oprogramowania Centaur (INT, WER, DOK), w tym: 1) dostêp do uaktualnieñ i poprawek ww. oprogramowania, a) dostêp do uaktualnieñ (równie¿ nowe wersje) i poprawek oprogramowania, wynikaj±cych np. ze zmieniaj±cych siê przepisów prawa, dodawania do oprogramowania nowej funkcjonalno¶ci czy te¿ z poprawek b³êdów; 2) konsultacje telefoniczne, a) mo¿liwo¶æ korzystania z konsultacji telefonicznych i poczt± elektroniczn± w nastêpuj±cych godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; 3) dedykowan± asystê techniczn± a) dodatkowo 12 godzin w kwartale dedykowanej asysty technicznej do wykorzystania w zakresie i na zasadach opisanych poni¿ej: -bie¿±ce nadzorowanie funkcjonowania oprogramowania, -bie¿±ca konserwacja oprogramowania, w tym: instalacja nowszych wersji oprogramowania oraz wprowadzanie zmian w konfiguracji oprogramowania. 4) naprawê b³êdów w oprogramowaniu, a) prawo ARR do zg³aszania b³êdów oprogramowania w nastêpuj±cych godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; b) gwarantowana reakcja serwisu Wykonawcy (oddzwonienie in¿yniera i przyst±pienie do usuwania problemu) w terminie 1 godziny; c) w razie niemo¿no¶ci rozwi±zania problemu poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy - wizyta in¿yniera w miejscu instalacji oprogramowania; 5) uzgadniane us³ugi modernizacji oprogramowania - zmiany Systemu Urzêdowego Potwierdzenia Odbioru. a) wprowadzanie zmian w istniej±cej funkcjonalno¶ci oprogramowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.