eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockUtrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Płock: Utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6.
Numer ogłoszenia: 373370 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345280 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa, pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku krytej Pływalni Miejskiej Podolankaznajdującej się w Płocku ul. Czwartaków 6. Termin realizacji: od podpisania umowy, nie wcześniej niż od 02.11.2014 r. od godz. 6:00 do 01.01.2016 r. do godz. 6:00, termin rozpoczęcia prac objętych przedmiotem zamówienia: najpóźniej 2-go dnia od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.11.2014 r. od godz. 6:00 . Informacje ogólne: Pływalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do soboty, w godzinach 6:00 - 22:00 i w niedziele od 10:00 do 22:00 oraz w wyznaczone święta każdorazowo w odrębnie ustalanych godzinach. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokół niecek oraz dozowniki do mydła, papieru toaletowego i ręczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ściany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysokości), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyległymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) podłogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14) dozowniki do mydła - mydło w płynie - 34 szt., - mydło w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do ręczników typu ZZ - 19 szt. 17) śmietniczki - na odpady segregowane - 5 szt., - na odpady niesegregowane - 41 szt. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty. Wymagana jest praca w godzinach otwarcia Pływalni oraz w nocy - co wynika z możliwości udostępnienia Pływalni do gruntownego sprzątania tylko w godzinach nocnych. System sprzątania: - we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty. Wymagany układ sprzątania: w dniu powszednie: - bieżący serwis sprzątający w godz. 6:00 - 22:00, - gruntowne sprzątanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w niedziele: - bieżący serwis sprzątający w godz. 10:00 - 22:00, - gruntowne sprzątanie obiektu w godz. 22:00 - 6:00, w święta, w które obiekt będzie otwarty - bieżący serwis sprzątający: w godzinach otwarcia obiektu, - gruntowne sprzątanie obiektu: po zamknięciu obiektu. Obsada ilościowa: - bieżący serwis sprzątający: jednocześnie min. 2 osoby, - gruntowne sprzątanie obiektu: min 4 osoby - osoba nadzorująca, o której mowa w pkt. IV ust. 1 poniżej. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres obowiązywania umowy, zatrudniać do pracy na Pływalni, taką liczbę osób, która zapewni spełnienie określonych wyżej ustaleń (co najmniej 9 osób). Dla osób tych Wykonawca określi, na piśmie, szczegółowe zakresy odpowiedzialności oraz rodzaje i zakresy wykonywanych prac, które przedstawi do wglądu Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Wykonawca zapewnia (co najmniej) jedną osobę do nadzoru osób sprzątających, z którą kontakt poprzez: telefon, w tym SMS lub e-maila, będzie możliwy w czasie nie dłuższym niż 1 godz. i która zobowiązana jest do ew. przybycia na sprzątany obiekt, każdorazowo w ciągu 2 godzin, po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do wykonywania prac następujący sprzęt mechaniczny: - automat szorująco-zbierający z trakcją posiadający automatyczny napęd,. - odkurzacz sucho-mokro trzysilnikowy minimum 60l pojemność, - maszynę czyszczącą / szorowarkę/ do czyszczenia mechanicznego, - urządzenie polerujące do warstw polimerowych typu Highspeed, - odkurzacz podwodny basenowy, który musi znajdować się na stałe w obiekcie, przystosowany do czyszczenia dna i ścian niecek basenowych o minimalnych wymaganiach: zasilanie elektryczne lub bateryjne, możliwość jazdy do przodu i w tył, wydajność - w ciągu 6 godz. musi wysprzątać pow. 850 m2. Wykonawca jest także zobowiązany zapewnić urządzenie do mycia elewacji zewnętrznych i okien, z zastosowaniem szczotek teleskopowych do wysokości 12m . Do mycia podłogowych okładzin ceramicznych znajdujących się na hali basenowej Wykonawca będzie używał szorowarki do posadzek. UWAGA: zabrania się używania na hali basenowej wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących typu Karcher lub podobnych, które rozpryskują wodę. Wynika to z konieczności ochrony kratek wentylacyjnych przed zalewaniem wodą . Sprzęt ręczny, niezbędny do prawidłowego wykonania prac, obejmuje m.in.: wózki wielofunkcyjne z wyciskarką i mopem, czyściki, ściereczki, sprzęt do zamiatania podłóg i do zbierania wody, kije teleskopowe, zbieraki do mycia okien, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HORUS Adam Olczyk, ul. Padlewskiego 4, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322014,00

  • Oferta z najniższą ceną: 322014,00 / Oferta z najwyższą ceną: 494558,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.