eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzetarg nieograniczony nr 5/POKL/2012 na usługę szkoleniową - kurs stolarski II 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Gdańsk: Przetarg nieograniczony nr 5/POKL/2012 na usługę szkoleniową - kurs stolarski II 2012
Numer ogłoszenia: 373378 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350868 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3231000, 3231260, faks 058 3025125.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 5/POKL/2012 na usługę szkoleniową - kurs stolarski II 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie Kurs stolarski II/2012 dla 12-stu skazanych przebywających w Areszcie Śledczym w Gdańsku realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pt. Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: ilość osób do przeszkolenia- 12 osadzonych w jednej grupie szkoleniowej ilość Kursów- 1 (jeden) czas trwania kursu- 112 godzin lekcyjnych w tym 16 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 96 godzin lekcyjnych zajęć praktycznych ( pod godziną lekcyjną należy rozumieć 45 minut ). Kurs może być prowadzony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, od 8.00 do 15.30 uwzględniając przerwę na obiad miejsce przeprowadzenia kursu- pomieszczenie zamawiającego płatność za realizację kursu- przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30-sto dniowym terminem płatności transport prowadzących kurs i sprzętu na koszt wykonawcy ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniem na koszt wykonawcy Materiały szkoleniowe tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowa, skrypty opracowane przez wykładowców wykonawca przekaże uczestnikom kursu. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników kursu. Materiały zostaną opatrzone logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na prośbę wykonawcy, zamawiający może udzielić wskazówek dotyczących odpowiedniego oznaczenia materiałów przekazywanych. Celem kursu stolarskiego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy w zawodzie stolarza meblowego. W wyniku kursu uczestnik powinien m.in. przygotować stanowisko pracy z zachowaniem zasad ergonomii bhp i ppoż., posługiwanie się narzędziami do ręcznej obróbki drewna z zachowaniem przepisów bhp, umiejętność posługiwania się elektronarzędziami, rozróżnianie gatunków drewna i ich zastosowania, czytanie rysunku technicznego, dobieranie okuć i materiałów dodatkowych zgodnie z ich przeznaczeniem, klejenie elementów z drewna i materiałów drewnopochodnych ,wykonywaniem podstawowych operacji technologicznych na stacjonarnych maszynach do obróbki drewna z zachowaniem przepisów bhp, wykonywanie elementów i podzespołów konstrukcyjnych, ocenianie techniczne elementów i podzespołów konstrukcyjnych, wykonywanie montażu kompletu meblowego, kontrolowaniem parametrów użytkowych. Uczestnik kursu powinien posiadać wiedzę jak wykonać m.in. biurko wolnostojące, kontenerek, regał wolnostojący, szafkę wolnostojącą ubraniową, półkę wiszącą, wieszak wiszący, szafka narożna, szafka kancelaryjna 1-drzwiowa, 2-drzwiowa, szafka gospodarcza, stolik narożny, stół oraz inne meble. Wykonawca zapewnia uprawnionych wykładowców do przeprowadzenia kursu stolarskiego zarówno części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca będzie posiadać własny drobny sprzęt stolarski zużywalny (np. wiertła, wiertła O 3-8 wiertła do konfirmantów, papier ścierny ok. 50m., wkręty, kleje itp. niezbędną odzież ochronną dla uczestników kursu wg. przepisów bhp. Wartość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych nie przekroczy 40% wartości całej usługi. Materiały powinny być dostosowane do ilości godzin oraz ilości kursantów. Wykonawca podczas szkolenia nauczy kursantów obsługi sprzętem takim jak: pilarka, piła taśmowa, wiertarka stołowa, piła stołowa, opalarka, wyrzynarka, wkrętarka, młotowiertarka, strug ręczny, szlifierka, które znajdują się na wyposażeniu stolarni na terenie Aresztu Śledczego w Gdańsku. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA upływa dnia 16 listopada 2012 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki projekt pt. Cykl szkoleniowo- aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Kształcenia Zawodowego sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-387 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10523,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10523,52

  • Oferta z najniższą ceną: 10523,52 / Oferta z najwyższą ceną: 14286,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.