Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Łomża: Pełnienie funkcji specjalisty ds. merytorycznych w projekcie Przygotowanie i pilotażowe wdrożenie programu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli z powiatu łomżyńskiego podporządkowanego ich potrzebom
Numer ogłoszenia: 373424 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Łomży , pl. Kościuszki 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 2164217, faks 86 2165725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.odnlomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji specjalisty ds. merytorycznych w projekcie Przygotowanie i pilotażowe wdrożenie programu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli z powiatu łomżyńskiego podporządkowanego ich potrzebom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa - pełnienie funkcji specjalisty ds. merytorycznych w projekcie Przygotowanie i pilotażowe wdrożenie programu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli z powiatu łomżyńskiego podporządkowanego ich potrzebom współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2. Projekt obejmuje praktyczne pilotażowe sprawdzenie w powiecie łomżyńskim modelu doskonalenia nauczycieli wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 3. Do zadań Wykonawcy - specjalisty ds. merytorycznych będą należały zadania związane z koordynacją merytoryczną projektu, ukierunkowane na osiągnięcie celów projektu, poprzez prowadzenie działań merytorycznych wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności: 1) Monitoring merytoryczny zadań w zakresie przebiegu procesu wspomagania na podstawie opracowanego w projekcie Powiatowego Programu Wspomagania w okresie 1 grudnia 2013r. - 31 sierpnia 2015r. 2) Koordynacja i nadzorowanie osób zaangażowanych w realizację projektu w zakresie merytorycznym, w tym nadzorowanie funkcjonowania Grupy Monitorującej PPW, pracy SORE (Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji) i Koordynatorów sieci oraz zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację merytoryczną projektu. 3) Monitorowanie realizacji szkoleń i konsultacji (terminowość i merytoryczna strona pracy trenerów i specjalistów). 4) Nadzorowanie realizacji ofert doskonalenia w ramach RPW w 45 szkołach/placówkach. 5) Zorganizowanie systemu sieci współpracy i samokształcenia, w tym opracowanie narzędzi do badania oczekiwań w zakresie tematyki sieci. 6) Nadzorowanie realizacji Planów pracy 5 sieci, w 8 grupach. 7) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami. 8) Informowanie Koordynatora projektu o przebiegu realizowanych zadań, raz na 2 tyg. 9) Przygotowanie na zlecenie Koordynatora projektu w formie pisemnej niezbędnych zestawień, harmonogramów, informacji itp. 10) Współdziałanie z zespołem zarządzającym projektem, w tym udział w spotkaniach zespołu projektowego min. raz w miesiącu. 11) Współuczestnictwo przy obsłudze kontroli prowadzonych przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. 12) Udział w działaniach związanych z zamknięciem projektu. 13) Przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, wytycznych, instrukcji do sprawozdań oraz innych dokumentów związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach POKL, w zakresie związanym z realizacja zadań specjalisty do spraw merytorycznych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi na podstawie umowy cywilno - prawnej, w wymiarze 70 godzin miesięcznie, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności realizacji zadań w placówkach oświatowych objętych projektem lub w innym miejscu w związku z realizacją projektu Wykonawca każdorazowo powiadomi o tym fakcie Zamawiającego i uzyska jego zgodę. 5. Usługa będzie świadczona w oparciu o comiesięczny harmonogram przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzany przez Kierownika projektu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy. 7. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację zadań wynikających z umowy, o czym poinformuje Wykonawcę. 8. Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie z dołu w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego rachunku lub faktury, pod warunkiem, że Zamawiający będzie w tym terminie posiadał środki na koncie projektu. 9. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 10. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej ( Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 11. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która spełnia następujące warunki: 1) wykształcenie wyższe i uprawnienia pedagogiczne, 2) co najmniej 15 letni staż pracy w placówce oświatowej, w tym 7 lat w placówce doskonalenia nauczycieli na stanowisku konsultanta lub doradcy metodycznego, 3) posiada stopień nauczyciela dyplomowanego, 4) posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu zarządzania w oświacie 5) wykaże znajomość zasad zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli, wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół realizowanego w ramach Poddziałania 3.3.1 POKL. Zamawiający rozumie przez to odbycie szkolenia z zakresu nowego systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania pracy szkoły, wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół realizowanego w ramach Poddziałania 3.3.1 POKL, 6) posiada wiedzę z zakresu monitorowania i ewaluacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, 7) posiada doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej - udział w minimum 3 projektach w ciągu ostatnich 3 lat, 8) biegle posługuje się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, w tym arkuszem kalkulacyjnym i platformą Moodle.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.odnlomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli.
Adres: 18-400 Łomża ul. Kościuszki 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. Adres: 18-400 Łomża ul. Kościuszki 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.