To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373429 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Jedlicze: Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2016 w wysokości 2.000.000,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316403
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlicze, krajowy numer identyfikacyjny
37044055400000, ul.
Rynek
6,
38460
Jedlicze, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
134 352 207, faks
134 352 025, e-mail
majerska@jedlicze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jedlicze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2016 w wysokości 2.000.000,00 zł
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RS.271.4.13.2016.MŻM
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego na rok 2016 w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu Gminy Jedlicze. 2. Kredyt będzie pobierany na pisemny wniosek zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy w terminie (zadeklarowanym w ofercie wykonawcy) od otrzymania wniosku. Przewiduje się wykorzystanie kredytu wg potrzeby Zamawiającego w terminie do 30 listopada 2016 r. 3. Każde spłacenie całości lub części kredytu powodować będzie odnowienie wolnego kredytu o spłaconą kwotę, ale tylko do czasu wygaśnięcia zawartej umowy tj. do dnia 29.12.2016r. 4. Okres spłaty kredytu (proponowany): jednorazowo dnia 30 grudnia 2016r. 5. Odsetki płatne od miesiąca wypłaty kredytu w 2016roku. 6. Odsetki płatne będą do 15 dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni pod warunkiem przesłania Zamawiającemu przez Wykonawcę stosownego wyliczenia odsetek. Przesłanie wyliczenia nastąpi najpóźniej na 5 dni przed terminem płatności. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu doręczenia wyliczenia odsetek ( na 5 dni przed terminem płatności) termin ich płatności nastąpi w ciągu 5 dni od daty doręczenia wyliczenia. Wyliczenie odsetek powinno pokazać w sposób szczegółowy sposób ich wyliczenia tj. kwotę wykorzystanego kredytu, za jaką liczbę dni, zastosowaną stopę procentową. Odsetki będą wnoszone przez Zamawiającego na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Przy naliczaniu odsetek Wykonawca przyjmuje, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok 365 dni. 7. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marżę banku. 8. Kredyt udzielony będzie bez prowizji bankowej ( koszty prowizji należy skalkulować w kwocie marży banku). 9. Zakłada się możliwość przesunięcia terminu uruchomienia kredytu oraz możliwość dokonania podziału na inne transze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości postawionego do jego dyspozycji kredytu bez podania przyczyn do dnia 30 grudnia 2016 roku a Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat z tego tytułu. W przypadku wykorzystania kredytu w zmniejszonej wysokości spłata kredytu na wniosek Zamawiającego zostanie ustalona w nowej wysokości. Spłata kredytu dokonana zostanie na rachunek wskazany w umowie kredytowej. Zamawiający ma prawo wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu każda z wypłat powoduje zmniejszenie zadłużenia pod datą jej wpływu do Wykonawcy. 10. Podczas trwania umowy kredytowej każde spłacenie przez Zamawiającego całości lub części wykorzystanego wcześniej kredytu niesie za sobą odnowienie wolnego limitu kredytu o spłaconą kwotę, umożliwiając Zamawiającemu wielokrotne wykorzystanie limitu, ale tylko do czasu całkowitego wygaśnięcia zawartej umowy. 11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny "in blanco" wraz z deklaracją wekslową chyba że wykonawca zadeklaruje w formularzu oferty rezygnację z zabezpieczenia kredytu. 12. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza następujące dokumenty : 1. Kopia sprawozdania Rb-Z za II kwartał 2016 r., 2. Kopia sprawozdania Rb-N za II kwartał 2016 r., 3. Kopia sprawozdania NDS za II kwartał 2016 r., 4. Kopia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych samorządowej jednostki budżetowej Rb- 27S za II kwartał 2016 r., 5. Kopia sprawozdania z wykonania planu wydatków budżetowych samorządowej jednostki budżetowej Rb- 28S za II kwartał 2016 r Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/sprawozdania-za-2016-r/ 6. Sprawozdanie opisowe z wykonania budżetu Gminy Jedlicze za 2015 r Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/sprawozdania-za-2015-r/sprawozdanie-z-wykonania-budzetu-za-2015-rok.html 7. Uchwała Nr VI/44/2016 z dnia 22 kwietnia 2016 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie: sprawozdania rocznego Burmistrza Gminy Jedlicze z wykonania budżetu gminy za 2015 r. Kserokopia w załączeniu. 8. Uchwała Nr XIX/133/2015 Rady Miejskiej w Jedliczu z dnia 30 grudnia 2015 r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Jedlicze na rok 2016, 9. Uchwała Nr VI/42/2016 z dnia 3 lutego 2016 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego przez Gminą Jedlicze w uchwale budżetowej na 2016 rok. 10. Uchwała Nr VI/43/2016 z dnia 3 lutego 2016 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Jedlicze wynikającej z planowanych i zaciągniętych zobowiązań. Dostępne pod linkiem http://jedlicze.bip.gov.pl/budzet-2016-r/budzet-gminy-jedlicze-2016-r.html
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT25000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4191.78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI JEDLICZE
- Prace remontowo-konserwatorskie przy elewacji budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Domu Legionowo-Strzeleckiego w Jedliczu.
- Przebudowa dróg wewnętrznych w m. Jedlicze oraz w m. Żarnowiec
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
więcej: przetargi JEDLICZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.