eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa, budowa, przeniesienie, modernizacja, montaż i uruchomienie systemu zintegrowanej dyspozytorskiej łączności radiowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Żagań: Dostawa, budowa, przeniesienie, modernizacja, montaż i uruchomienie systemu zintegrowanej dyspozytorskiej łączności radiowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 373444 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361818 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu, ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772222, faks 068 3681339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, budowa, przeniesienie, modernizacja, montaż i uruchomienie systemu zintegrowanej dyspozytorskiej łączności radiowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa, budowa, przeniesienie, modernizacja, montaż i uruchomienie systemu zintegrowanej dyspozytorskiej łączności radiowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w kosztorysie ofertowym/przedmiarach, specyfikacji technicznej i niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Kosztorysy ofertowe/przedmiary i specyfikacja techniczna na nośniku CD stanowią Rozdział II SIWZ. 5. Wersja papierowa dokumentacji do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Rybacka 38 w Żaganiu, w godzinach od 8.00 - 15.00. 6. Jakość dostarczonych urządzeń, materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami specyfikacji technicznej oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7. Dokumentacja wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały lub urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie dokumentacji projektowej, koszt przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje zamówienie w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 8. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Zamawiający zaleca Wykonawcom zapoznanie się z istniejącymi instalacjami i przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.52.40.00 - System telekomunikacyjny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe Jarexs Sp. z o.o., ul. Okólna 1A, 59-220 Legnica, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137710,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 148758,70

  • Oferta z najniższą ceną: 148758,70 / Oferta z najwyższą ceną: 148758,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.