eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fałków › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Fałków oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373455 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Fałków: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Fałków oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 351295-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków, krajowy numer identyfikacyjny 59064806600000, ul. ul. Zamkowa  , 26260   Fałków, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 447 873 535, faks 447 873 535, e-mail lesiak_ugfalkow1@vp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.falkow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Fałków oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Fałków oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanej w Fałkowie przy ul.Pląskowickiej 15 (PSZOK obecnie jest w trakcie tworzenia). Systemem gospodarki odpadami komunalnymi objętych jest 1321 gospodarstw domowych, w tym 1165 gospodarstw segreguje odpady. Łączna ilość odpadów komunalnych odebranych w okresie od X 2015 do IX 2016 r. (rok) z terenu gminy Fałków wyniosła 455,96 Mg (wartość do celów porównawczych, gdyż wykonawca zobowiązany jest odebrać każdą ilość odpadów komunalnych) Odbiór, transport i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Fałków odbywać się będzie w okresie od dnia 01.01.2017 do dnia 31.12.2018r. a dodatkowo od dnia 01.01.2018 odbiór odpadów nastąpi z uruchomionego wówczas PSZOK. Odbiór odpadów zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych wykonywany będzie raz w miesiącu, za wyjątkiem zabudowy wielomieszkaniowej ( w Fałkowie 3 budynki wielorodzinne i w Olszamowicach-Porąbce 3 budynki wielorodzinne), z których w miesiącach czerwiec do wrzesień, odpady zmieszane i biodegradowalne należy odebrać 2 razy w miesiącu. Wykonawca zobowiązany będzie 2 razy w ciągu roku odebrać z nieruchomości zamieszkałych w gminie Fałków, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe w systemie obwoźnych zbiórek. Zamawiający w 2017 roku zakończy proces związany z przygotowaniem i wyposażeniem PSZOK. Uruchomienie PSZOK w Fałkowie nastąpi od dnia 01.01.2018r. Do czasu uruchomienia PSZOK, Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo odbierać z gospodarstw domowych zużyte akumulatory i baterie, chemikalia, odpady zielone oraz popiół w przezroczystych a także przeterminowane leki z pojemników ustawionych w Punktach Aptecznych zlokalizowanych w Czermnie i Fałkowie, nie rzadziej niż 3 razy w roku. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieruchomości, w których zamieszkują mieszkańcy gromadzący odpady w sposób selektywny, w worki foliowe na odpady. Dodatkowo przy budynkach mieszkalnictwa wielorodzinnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki o poj. 1100l odrębnie na każdy rodzaj gromadzonych selektywnie odpadów( 1.papier i tektura, 2.tworzywa sztuczne i metale, 3.szkło) a także na odpady zmieszane i odpady biodegradowalne. Szacunkowa liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne wynosi 1321 (stan obecny), w tym 26 posesji z utrudnionym dojazdem (m.in.droga z kruszywa), które zostały wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 5%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT310630.67
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKOM Maciejczyk Spółka Jawna,  ekomkielce@poczta.onet.pl,  ul. Zakładowa 29,  26-052,  Nowiny,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292992.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292992.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 320941.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.