To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-23
Ogłoszenie nr 373472 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.
Mysłakowice: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349481-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, 58 - 508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 69 914, Julita Odelga,
Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611 17 67 506. Joanna Olejniczak,
Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B, 58-508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 01 098, Alina Miłowska
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice, krajowy numer identyfikacyjny
23082170100000, ul.
ul. Szkolna
5,
58533
Mysłakowice, państwo
Polska, woj.
, tel.
756 439 986, faks
, e-mail
inwestycje@myslakowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.myslakowice.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, na co posiada stosowne pełnomocnictwa zgodnie z art. 16 ustawy Pzp (Porozumienie w sprawie wspólnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych z dnia 19.08.2016r.). 2.Jednostki wymienione w Sekcji I. będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE".
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RGK.ZP.271.06.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego, w ilości do 109 000 litrów do niżej wymienionych placówek: a) Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy - szacunkowa ilość 73 tys. litrów, b) Szkoła Podstawowa w Kostrzycy - szacunkowa ilość 30 tys. litrów, c) Przedszkole Publiczne w Łomnicy - szacunkowa ilość 6 tys. litrów. 2.Fakturowanie poszczególnych dostaw oleju na następujące jednostki: 2.1. Nabywca: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611-01-11-181; Odbiorca: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, 58 - 508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 69 914. 2.2. Nabywca: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611-01-11-181; Odbiorca: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611 17 67 506. 2.3. Nabywca: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611-01-11-181; Odbiorca: Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B, 58-508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 01 098. 3.Jednorazowa dostawa oleju będzie nie mniejsza niż: - 3 500 litrów dla odbiorcy: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, - 11 000 litrów dla odbiorcy: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, - 1 000 litrów dla odbiorcy: Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B. 4.Moc kotłowni: - 2 x 600 kW: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, - 2 x 140 kW: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, - 115 kW: Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B. 5.Pojemność składu opału: - 6 x 2 500 l = 15 000 l: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, - 10 x 2 000 l = 20 000 l: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, - 1 x 3 000 l : Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B. 6.Układ dróg dojazdowych i bram wjazdowych umożliwia dojazd cysterny - naczepy: - o pojemności 22 000 l - dla Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy i Szkoły Podstawowej w Kostrzycy, - o pojemności 18 000 l - dla Przedszkola Publicznego w Łomnicy. 7.Wyładunek cysterny wymaga pracy pompy. 8.Wymagana długość węża spustowego wynosi: - 15 mb - dla Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy i Szkoły Podstawowej w Kostrzycy, - 10 mb - dla Przedszkola Publicznego w Łomnicy. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw łączonych do poszczególnych placówek 10.Wymagane parametry oleju opałowego, zgodne z parametrami określonymi wg normy PN-C-96024:2011. Wymagane jest świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające zgodność z Polską Normą PN-C-96024:2011
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09135110-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT225617.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 277509.62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MYSŁAKOWICE
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mysłakowice
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.