eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowiceSUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-23

Ogłoszenie nr 373472 - 2016 z dnia 2016-12-23 r.

Mysłakowice: SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349481-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, 58 - 508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 69 914, Julita Odelga, Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611 17 67 506. Joanna Olejniczak, Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B, 58-508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 01 098, Alina Miłowska

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice, krajowy numer identyfikacyjny 23082170100000, ul. ul. Szkolna  5, 58533   Mysłakowice, państwo Polska, woj. , tel. 756 439 986, faks , e-mail inwestycje@myslakowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.myslakowice.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, na co posiada stosowne pełnomocnictwa zgodnie z art. 16 ustawy Pzp (Porozumienie w sprawie wspólnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych z dnia 19.08.2016r.). 2.Jednostki wymienione w Sekcji I. będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE".

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI DO 109 000 LITRÓW DO KOTŁOWNI JEDNOSTEK GMINY MYSŁAKOWICE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RGK.ZP.271.06.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego, w ilości do 109 000 litrów do niżej wymienionych placówek: a) Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy - szacunkowa ilość 73 tys. litrów, b) Szkoła Podstawowa w Kostrzycy - szacunkowa ilość 30 tys. litrów, c) Przedszkole Publiczne w Łomnicy - szacunkowa ilość 6 tys. litrów. 2.Fakturowanie poszczególnych dostaw oleju na następujące jednostki: 2.1. Nabywca: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611-01-11-181; Odbiorca: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, 58 - 508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 69 914. 2.2. Nabywca: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611-01-11-181; Odbiorca: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611 17 67 506. 2.3. Nabywca: Gmina Mysłakowice, Mysłakowice ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, NIP: 611-01-11-181; Odbiorca: Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B, 58-508 Jelenia Góra, NIP: 611 23 01 098. 3.Jednorazowa dostawa oleju będzie nie mniejsza niż: - 3 500 litrów dla odbiorcy: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, - 11 000 litrów dla odbiorcy: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, - 1 000 litrów dla odbiorcy: Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B. 4.Moc kotłowni: - 2 x 600 kW: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, - 2 x 140 kW: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, - 115 kW: Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B. 5.Pojemność składu opału: - 6 x 2 500 l = 15 000 l: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi, Łomnica ul. Świerczewskiego 160, - 10 x 2 000 l = 20 000 l: Szkoła Podstawowa, Kostrzyca ul. Jeleniogórska 37, - 1 x 3 000 l : Przedszkole Publiczne, Łomnica ul. Świerczewskiego 115 B. 6.Układ dróg dojazdowych i bram wjazdowych umożliwia dojazd cysterny - naczepy: - o pojemności 22 000 l - dla Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy i Szkoły Podstawowej w Kostrzycy, - o pojemności 18 000 l - dla Przedszkola Publicznego w Łomnicy. 7.Wyładunek cysterny wymaga pracy pompy. 8.Wymagana długość węża spustowego wynosi: - 15 mb - dla Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Łomnicy i Szkoły Podstawowej w Kostrzycy, - 10 mb - dla Przedszkola Publicznego w Łomnicy. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw łączonych do poszczególnych placówek 10.Wymagane parametry oleju opałowego, zgodne z parametrami określonymi wg normy PN-C-96024:2011. Wymagane jest świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające zgodność z Polską Normą PN-C-96024:2011

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09135110-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT225617.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GAZ PETROL Sp. z o.o.,  wroclaw@gazpetrol.pl,  ul. 1 Maja 90 ,  55-080 ,  Kąty Wrocławskie,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277509.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277509.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290931,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.