Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Godów: Remont pomieszczeń biurowych w Skrzyszowie
Numer ogłoszenia: 373585 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Godów , ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów, woj. śląskie, tel. 032 47 65 065, 47 65 063, faks 032 4765100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w Skrzyszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych w Skrzyszowie przy ulicy Powstańców 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną o zakresie, charakterze i trudności wykonania takim samym jak zamówione roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, tj. roboty budowlane obejmujące prace wymienione w przedmiocie zamówienia o wartości równej co najmniej 4.000 PLN. 3. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności budowlanej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 1 muszą być : - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 2 muszą być : - wykaz robót wykonanych tj. zakończonych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w punkcie 2, zawierający następujące dane : nazwę, adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres wykonywania robót, opis wykonywanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót, - dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie np. referencje. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 3 muszą być : - imię i nazwisko osób, które będą sprawować funkcję kierownika budowy potwierdzone kserokopią uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę : - wypełniony druk oferta, - wypełniony i podpisany przedmiar robót, - informacje ogólne o wykonawcy, - oświadczenie o terminie wykonania zamówienia, - oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu do wykonania określonego zakresu robót, - pisemne zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godow.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. 1 Maja 53 44-340 Godów pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GODÓW
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im Sue Ryder w Kałkowie -Godowie od dnia 1 stycznia 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Rozbudowa dwóch budynków oświatowych o windy - poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
więcej: przetargi GODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń zlokalizowanych w Szkole Podstawowej w Postominie z przeznaczeniem na realizację projektu pn.: "Rodzinny Prolog"
- Poprawa bezpieczeństwa ciągłości dostaw wody dla mieszkańców miasta Radymna poprzez budowę sieci wodociągowej łączącej SUW Złota Góra z SUW w Świętem wraz z remontem infrastruktury wodociągowej
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego , Część nr 2: Utrzymanie barier ochronnych
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Utworzenie pracowni patomorfologii z sal nr 109 i 110 Instytutu Chemii w Siedlcach przy ul. 3-go Maja 54
- Remont dwóch jazów (jaz w m. Nowa Dąbrowa, jaz w m. Zamość) na kanale Łasica w trybie projektuj-buduj w ramach projektu MERLIN finansowanego ze środków UE z programu Horyzont 2020
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.