eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja stopni wodnych na Dolnej i Górnej Skanalizowanej NoteciNowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-13

Poznań: Modernizacja stopni wodnych na Dolnej i Górnej Skanalizowanej Noteci: Nowe
Numer ogłoszenia: 373612 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stopni wodnych na Dolnej i Górnej Skanalizowanej Noteci: Nowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dokumentacja projektowa pt. Modernizacja stopni wodnych na Dolnej i Górnej Skanalizowanej Noteci - Nowe; (gmina Ujście; powiat Piła; województwo wielkopolskie). Opis ogólny przedmiotu zamówienia Zakres prac przedprojektowych obejmuje wykonanie następujących prac: - Mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w obszarze śluzy i budynku mieszkalnego oraz budynków gospodarczych stopnia Nowe - inwentaryzację uszkodzeń budowli (śluzy) Nowe, - inwentaryzacja budynków, (opis stanu technicznego elementów konstrukcyjnych, wskazanie koniecznych prac remontowych i modernizacyjnych), - badanie stanu zagęszczenia gruntów po obu stronach śluzy. Opracowywana dokumentacja powinna zawierać: - Projekt budowlany - Projekt wykonawczy z podziałem na poszczególne zadania i branże. - Przedmiar robót w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r., - Kosztorys inwestorski w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r., - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2.09.2004 r., - Operat wodnoprawny, - BIOZ, KIP - Wszelkie niezbędne uzgodnienia umożliwiające realizację robót Dokumentacja projektowa powinna obejmować następujący zakres robót budowlanych: - Kompleksowy remont śluzy Nowe z odpompowaniem wody z komory pod osłoną zamknięć remontowych obejmujący między innymi: W zakresie konstrukcji obiektu: - zaszandorowanie obiektu i jego odpompowanie, - wymianę uszczelnień drewnianych na wrotach dolnych (likwidacja przecieków), - na podstawie badania parametrów betonu śluzy za pomocą próbek rdzeniowych pobranych z konstrukcji śluzy (opracowanie z 2009r.) dobrać sposób jego wzmocnienia i uszczelnienia, - wymianę uszczelnień drewnianych na wrotach górnych (likwidacja przecieków), - pełną konserwację konstrukcji stalowych wrót górnych i dolnych, zasuw kinkietowych we wrotach śluzy, - pełną impregnację wymienionego drewna uszczelniającego i odbojowego, - naprawę konstrukcji ceglanej ścian komory, głów śluzy, dna poprzez likwidację wszelkich spękań i rys, wymianę skorodowanej, popękanej licówki ceglanej w komorze śluzy i na konstrukcji głów, uzupełnienie ubytków w spoinowaniu ciosów kamiennych, wymiana uszkodzonych ciosów kamiennych, naprawę licznych ubytków w spoinowaniu konstrukcji murowej całej konstrukcji śluzy, - wzmocnienie i uszczelnienie ścian betonowych przy pomocy iniekcji wgłębnych lub wykonanie uszczelnień (uniemożliwienie filtracji wody przez osłabiony beton) od strony nasypu gruntowego, - określenie stanu zagęszczenia gruntu po obu stronach komory śluzy (wykonanie sondowania zagęszczenia gruntu, określenie zasięgu rozgęszczeń i ich wyeliminowanie), - naprawę skorodowanych konstrukcji betonowych chodników na koronie śluzy i koronie głowy dolnej i górnej, naprawę schodów ceglanych - naprawa i spoinowanie ubezpieczeń brzegowych dolnego i górnego awanportu w rejonie śluzy, - odmulenie komory śluzy, - odmulenie kanału dolnego i górnego awanportu śluzy, - pełny zakres robót antykorozyjnych wrót śluzy, pomostów, krawężników oraz innych elementów w infrastrukturze technicznej, które występują na i w obrębie śluzy. W zakresie robót mechanicznych: - Przegląd, naprawa i konserwacja elementów napędowych zasuw, wrót, ewentualna wymiana elementów zniszczonych, roboty antykorozyjne tych elementów. - Wykonanie smarowania i wszystkich elementów ruchowych w urządzeniach oraz drabinek palczastych. W zakresie robót elektrycznych: - Przegląd, ewentualną naprawę lub modernizację instalacji oświetlenia zewnętrznego na śluzach, konserwację słupów oświetleniowych, wymianę lamp. Inne zagadnienia: - Projekt zagospodarowania terenu w obrębie śluzy i budynków uwzględniający ewentualną wycinkę drzew i nasadzenia nowej roślinności, ogrodzenia terenu. - Kompleksowy remont budynku mieszkalnego i budynków gospodarczych obejmujący m.in. - naprawę (modernizację) elementów konstrukcyjnych tj. m.in.: ścian, więźby dachowej, kominów, - wymianę pokryć dachowych, docieplenie obiektów (w uzasadnionym przypadku), remont elewacji, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - prace w infrastrukturze związanej z dostarczaniem wody, prądu, oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, - inne prace modernizacyjno remontowe wynikające z inwentaryzacji przed projektowej budynków, - zagospodarowanie terenu wokół budynków. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia - Prace przedprojektowe należy wykonać w terminie do 25.10.2013 r. (z wyłączeniem mapy sytuacyjno - wysokościowej), - Całość dokumentacji wraz z wymienionymi wyżej elementami należy wykonać do 15 grudnia 2013 roku. Wymagania odnośnie gwarancji: - wykonawca udziela gwarancji jakości na dokumentację projektową, - okres gwarancji kończy się wraz z gwarancją na roboty budowlane wykonane na podstawie dokumentacji projektowej, - wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji niezwłocznie w ramach wynagrodzenia umownego wprowadzić do dokumentacji projektowej wszelkie uzupełnienia lub zmiany o ile taka potrzeba wyniknie w trakcie realizacji robót. - Wykonawca zapewni bezpłatny nadzór autorski w okresie realizacji robót zawartych w projekcie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dokumentacji projektowej (prace zakończone i odebrane), której przedmiotem było wykonanie projektu budowlanego dotyczącego budowy, remontu lub modernizacji budowli piętrzącej, z wyłączeniem wałów przeciwpowodziowych i wylotów ścieków, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość robót podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: 1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń nadane z mocy art. 13 ust. l pkt 1, art. 14 ust. l pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243 poz. 1623) lub nadane na podstawie przepisów wcześniejszych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1 dokumentacja projektowa (prace zakończone i odebrane), której przedmiotem było wykonanie projektu budowlanego dotyczącego budowy, remontu lub modernizacji budowli piętrzącej, z wyłączeniem wałów przeciwpowodziowych i wylotów ścieków, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Wycena oferty sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 10-11 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu wystąpienia warunków hydrologiczno - meteorologicznych uniemożliwiających wykonywanie prac, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi pracami, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - z powodu zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych w § 3 Umowy, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu zamówienia, których nie można przewidzieć w momencie jej zawarcia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.poznan.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 310, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.