eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla różnych oddziałów Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Kraków: Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla różnych oddziałów Szpitala
Numer ogłoszenia: 37362 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla różnych oddziałów Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego oraz wyposażenia dla różnych oddziałów Szpitala. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi od 450.000 tyś. zł netto do 550.000 tyś.zł netto.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.12.41.20-2, 42.91.00.00-8, 33.12.41.00-6, 35.12.22.00-7, 33.15.74.00-9, 33.19.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć katalogi lub ulotki informacyjne producenta dotyczące zaoferowanego produktu w języku polskim lub angielskim, wymagane w pakietach od I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII. Do oferty należy dołączyć deklarację zgodności dla oferowanego produktu w języku polskim lub angielskim, wymagane w pakiecie I,II, III,IV,V,VI,VII,VIII.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Parametry techniczne - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b. w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c. zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e. potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Prądnicka 80, Dział Zamówień Publicznych (pierwsze piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjno-konferencyjnym (dziennik podawczy - hol I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Videobronchoskop ultrasonograficzny z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Videobronchoskop ultrasonograficzny z wyposażeniem pełna kompatybilność oferowanego sprzętu ze sprzętem posiadanym przez pracownię, tj.: videoprocesor Olympus CV-180, źródło światła Olympus CLV-180, procesor USG Olympus EU-ME1, myjniami Olympus mini ETD2 oraz ETD-3 bez konieczności nabywania dodatkowych przyłączy-1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bronchoskop optyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach oferty zapewni pełną kompatybilność oferowanego sprzętu z posiadanym przez Zamawiającego źródłami światła, tj.: CLK-4, CV-180, CLV-U40 firmy Olympus lub Wykonawca zaoferuje rozwiązanie równoważne polegające na dostarczeniu kompatybilnego z oferowanym bronchoskopem źródła światła - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Głowica liniowa do aparatu Z.ONE ULTRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: głowica liniowa, model L14-5W wg. ZONARE do aparatu Z.ONE ULTRA zainstalowanego w Szpitalu (w ramach oferty Wykonawca dokona podłączenia i uruchomienia głowicy) lub zaoferowana głowica funkcjonalnie równoważna-1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Destylator elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Destylator elektryczny - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat do pomiaru czasu krzepnięcia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru czasu krzepnięcia krwi- 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Osłona na dolne części ciała mocowana do stołu zabiegowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osłona na dolne części ciała mocowana do stołu zabiegowego - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.22.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Respirator do wentylacji nieinwazyjnej i inwazyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator do wentylacji nieinwazyjnej i inwazyjnej - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akcesoria do aparatu do badań polisomnograficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in. Maska twarzowa, typ Imaska twarzowa typu MIRAGE QUATTRO, rozmiar M, nr kat. 61230 wg RESMED lub maska równoważna - 2 szt. oraz maska twarzowa typu MIRAGE QUATTRO, rozmiar L, nr kat. 61231 wg RESMED lub maska równoważna - 1 szt.;Maska twarzowa, typ II maska twarzowa typu MIRAGE LIBERTY, rozmiar L, nr kat. 61315 wg RESMED lub maska równoważna - 1 szt.;Maska nosowa, typ I- maska nosowa typu MIRAGE SOFTGEL, rozmiar M, nr kat. 61611 wg RESMED lub maska równoważna - 1 szt. oraz maska nosowa typu MIRAGE SOFTGEL, rozmiar L, nr kat. 61613 wg RESMED lub maska równoważna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.