eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiSPRZĄTANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA PRZY UL.MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD1 STYCZNIA 2017R DO 30 CZERWCA 2018R Numer referencyjnyDA.26.33.2016.PN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-27

Ogłoszenie nr 373691 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.

Ostrowiec Świętokrzyski: SPRZĄTANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA PRZY UL.MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD: 1 STYCZNIA 2017R DO 30 CZERWCA 2018R Numer referencyjny: DA.26.33.2016.PN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354774-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 33122800000, ul. ul. Świętokrzyska  11, 27400   Ostrowiec Świętokrzyski, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 24 75 500, faks 41 24 75 501, e-mail biuro@mosir.ostrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SPRZĄTANIE OBIEKTU PŁYWALNI RAWSZCZYZNA PRZY UL.MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM W OKRESIE OD: 1 STYCZNIA 2017R DO 30 CZERWCA 2018R Numer referencyjny: DA.26.33.2016.PN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektu Pływalni Rawszczyzna przy ul. Mickiewicza 32 w Ostrowcu Świętokrzyskim w okresie od styczni 2017r do 30 czerwca 2018r. 2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 90910000-9 Usługi sprzątania. 3.Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: Wyszczególnienie i częstotliwości wykonywania kompleksowej obsługi w zakresie utrzymania czystości Pływalni Rawszczyzna ( Załącznik Nr1 do SIWZ) 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie przed złożeniem oferty wizji lokalnej w obiekcie w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w dniu: 05.grudnia w godzinach: 10.00 - 13.00 w obecności Kierownika Pływalni - Krzysztofa Przygody. 6. Zamawiający wymaga by do oferty, Wykonawca dołączył kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokument musi być ważny w trakcie obowiązywania umowy.7.Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawił imienną listę osób wykonujących usługę sprzątania, listę koordynatorów / wraz z numerami telefonów, którzy będą odpowiedzialni za podległy im personel. W Formularzu oferty należy podać wyłącznie liczbę osób realizujących zamówienie.(Załącznik Nr2 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: SPRATANIE OIEKTU PŁYWALNI RASZCZYZNA PRZY UL. MICKIEWICZA 32 W OSTROWCU SWIETOKRZYSKIM WOKRESIE OD 1 STYCZNIA2017 DO 30 CZERWCA 201R
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT702000.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. ul. Ślężna118 53-111 Wrocław,  ,  ,  53-111,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 702000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 702000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 702000,00
Waluta: pl


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.