Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Drawsko Pomorskie: Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w budynkach sądowych ul. jasna 3 i ul. Złocieniecka 5 oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych w budynku sądowym ul. Złocieniecka 5 w Drawsku Pomorskim
Numer ogłoszenia: 373719 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Drawsku Pomorskim , ul. Jasna 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3632055, faks 094 3632055.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony osób i mienia oraz monitoringu w budynkach sądowych ul. jasna 3 i ul. Złocieniecka 5 oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych w budynku sądowym ul. Złocieniecka 5 w Drawsku Pomorskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochronyfizycznej osób i mienia, w tym także monitoringu sygnałów droga radiową z lokalnego systemu alarmowego oraz usługi transportu chronionego wartości pieniężnych. Zapewnienie kompleeksowej, stałej ochrony fizycznej w budynku sądowym przy ul. Złocienieckiej 5- jedno stanowisko pracownika ochrony z licecnją I lub II stopnia w godzinach urzędowania Sądu tj. od poniedziałku do piątku od 7.15 do 15.15. Dozór i zabepzieczenie fizyczne osób i mienia powierzonych do ochrony znajdujących się we wszystkich pomieszczeniach obu budynków Sądu i na terenie obiektów. Całodobowy monitoring droga radiową z lokalnego systemu alarmowego. W ramach usługi inkaso - odbiór pakietów z gotówką w zabezpieczonych kopertach za pismenym pokwitowaniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych moga ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia. - Posiadają niezbędną widzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania Zamówienia. -Posiadają minimum trzy grupy interwencyjne wysposażone w samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 5 minut w nocy. - Posiadają system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikaowanie się pracownikowi ochrony i grupie interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania ( radiowe urządzenia nadawczo - odbiorcze pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego). - Posiadają możliwość monitorowania obiektów zamawiającego drogą radiową pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapweniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. - Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sume nie mniejszą niż 400000 zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne; - Wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejesrtu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - Stosowne koncesje uprawniające do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. - Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - Wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczenika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu ubezpieczęń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwieedzających odpowiedznio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, ołat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania dezycji właściwego organu. -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. - Koncesję MSWi A na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 2007 roku ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r Nr 145, poz. 1221 ). Wykonawcy przedstawiają w ofercie oryginały zaświadczeń lub ich kopie. Wykonawcy zobowiuązani sa umieścić na kopiach zaświadczeń napisy ptwierdzające ich zgodnośc z oryginałami oraz podpisy osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenia podpisują wyłącznie osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, za które uważa się : - osoby wymienione w dokumentach uprawniających do występowania w obrocie prawnym albo - osoby wymienione w pełnomocnictwie do podpisania oferty podpisanym przez osoby wymienione w dokumentach uprawniających Wykonawców do występowania w obrocie prawnym. W przypadkach budzących wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania oryginałów zaświadczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Drawsku Pomorskim
78- 500 Drawsko pom, ul. Jasna 3
Oddział Administracyjny pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Drawsku Pom ul. jasna 3 , 78 - 500 Drawsko Pom, Oddział Administracyjny, pokój 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Drawsku Pomorskim poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacjach paliw Wykonawcy w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych budynków Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Drawsko Pomorskie do przedszkoli, szkół i placówek zapewniających odpowiednią formę kształcenia w 2025r.
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Wykonanie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach, Korzecko 1C, 26-060 Chęciny na okres 3 lat
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na potrzeby Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego S.A.
- Świadczenie usługi pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektów Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11 w Bystrzycy Kłodzkiej w roku 2024-2025
- Dowóz osób z terenu gminy Białobrzegi do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- Usługi ochrony mienia Instalacji Komunalnej w m. Czartoria
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.