To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Poznań: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych, plastycznych, kopert, papieru komputerowego do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 41/13
Numer ogłoszenia: 373754 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280052 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Szpitalna 27/33, 60-572 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8491375, faks 061 8491562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych, plastycznych, kopert, papieru komputerowego do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 41/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów papierniczych, biurowych, plastycznych, kopert, papieru komputerowego do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - w ilości, asortymencie i na warunkach szczegółowo określonych w załącznikach (pakietach) nr 1-2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiących jej integralną część.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133045,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107000,00
Oferta z najniższą ceną: 107000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156322,16
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAN Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76941,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81814,68
Oferta z najniższą ceną: 81814,68 / Oferta z najwyższą ceną: 85346,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru ksero"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.