Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Kościerzyna: Projekt, przygotowanie do druku, skład komputerowy, druk miesięcznika Wieści z Ratusza
Numer ogłoszenia: 373767 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna , ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6802300, faks (058) 6802320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt, przygotowanie do druku, skład komputerowy, druk miesięcznika Wieści z Ratusza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na: wykonaniu projektu, przygotowaniu do druku, składzie komputerowym, druku miesięcznika Wieści z Ratusza przez 12 miesięcy 2009 roku w cyklu miesięcznym wg niżej wymienionych wymagań: 1.wykonanie i dostawa całości zamówienia do piątego dnia każdego miesiąca, 2.format 210 x 297 mm, 3.nakład 7.500 egz., 4.papier: a)okładka - 200 g/m kw. kreda mat, uszlachetniony lakierem UV z zewnątrz, b)zawartość - 115g/m kw. kreda mat. 5.objętość - 12 stron, w tym 4 strony okładki 6.zadruk 4 + 4 kolory, 7.szycie na drut, 8.przygotowanie publikacji do druku i projekt, wykonanie cromalinów, 9.druk i oprawa, 10.dostawa do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, Kościerzyna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadiujm w kwocie 1.600 plnIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3)nie posiadają zaległości płatności w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych w organach US i ZUS.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY muszą złożyć w OFERCIE następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy 2)Formularz cenowy , 3)Oświadczenia potwierdzajace, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podlega wykluczneniu zgodnie z art.24 ustawy pzp, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Parafowany projekt umowy, 7)Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, IV piętro bud. urzędu, pok. 67.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, IV piętro bud. urzędu, pok. 67.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym.
- Konserwacja nawierzchni dróg asfaltowych w granicach administracyjnych miasta Kościerzyna
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi drukowania biletów i kalendarzy dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Usługa druku i dostawy katalogu pokonkursowego XIII Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego "Lubelskie. Smakuj Życie!" w formie ilustrowanego kalendarza regionu na 2025 rok.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
- Wdrożenie i utrzymanie usługi wydruku podążającego
- Przeprowadzenie kampanii informacyjnej Radia PiK S.A. w likwidacji, mającą na celu realizację misji publicznej
- Usługa projektowania, druku i dostawy ulotek oraz plakatów do wykorzystania w akcji informacyjnej dotyczącej upowszechnienia zapisów "uchwały antysmogowej" mieszkańcom województwa lubelskiego.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.