Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Warszawa: POJEMNIKI TRANSFEROWE, FILTRY ANTYLEUKOCYTARNE KKCZ, NALEPEKI PROMIENIOCZUŁE I POJEMNIKI KRIOGENICZNE (ZADANIA NR 1 - 4)
Numer ogłoszenia: 37379 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POJEMNIKI TRANSFEROWE, FILTRY ANTYLEUKOCYTARNE KKCZ, NALEPEKI PROMIENIOCZUŁE I POJEMNIKI KRIOGENICZNE (ZADANIA NR 1 - 4).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojemników transferowych, filtrów antyleukocytarnych KKCz, nalepek promienioczułych i pojemników kriogenicznych w 4 zadaniach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.15.00 - Produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.15.00 - Produkty hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)Nie zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4)Zapewnią realizacje zamówienia sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, 5)Określą termin płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, 6) Zaakceptują wzór umowy, 7)Wypełnią druk OFERTA. Ofertę należy sporządzić ściśle według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1)Formularz OFERTA dołączony do SIWZ, 2)Formularz cenowy dołączony do SIWZ jako załącznik nr 1, 3)Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do SIWZ jako załącznik nr 2, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ust. 6) lit a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 6) lit c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w punktach: a); b) i c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihit.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hematologii i Transfuzjologii ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa V pietro, pok. 508..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki do pobierania krwi poczwórne z płynem wzbogacającym, płytkowe. Pojemniki transferowe o pojemności 150 ml. Pojemniki transferowe o pojemności 300 ml. Pojemniki transferowe o pojemności 600 ml. Pojemniki transferowe o pojemności 1000 ml. Pojemniki do pobierania krwi pojedyncze z CPD. Pojemniki płytkowe o pojemności 1000 ml. Pojemniki do pobierania krwi, potrójne z ADSOLEM lub równoważne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtry przyłóżkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry antyleukocytarne przyłóżkowe III generacji z konorą kroplową i końcówką do podłączenia do igły lub venflonu oraz wstępnym filtrem do mikro-agregatów /KKCz/.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nalepki promienioczułe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nalepki promienioczułe na składniki krwi, zawierające czujnik, który pod wpływem promieniowania dawkę centralną 25Gy, zmienia barwę nalepki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemniki kriogeniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki kriogeniczne, teflonowe do zbierania 100 ml preparatu. Pojemniki muszą pasować do stelaży o wymiarach: 20 cm x 16 cm x 1,8 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa autokeratorefraktometru
- Dostawa serwerów
- Zakup wsparcia technicznego producenta dla systemu wykonywania kopii zapasowych - CommVault
- Dostawa hamulca ciernego.
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Rolniczej 9 w Warszawie.
- ZP.RB.SE.25.2024 Wykonanie robót rem. wytypowanych pom. sanitarnych (przy pomieszczeniach mieszkalnych) w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Tatrzańska" w Warszawie przy ul. Tatrzańskiej 7A
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.