To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-19
Milanówek: Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 373807 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257496 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta Milanówka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług w zakresie rehabilitacji leczniczej dla mieszkańców miasta Milanówka w lokalu przy ul. Warszawskiej 18. W zakres usług objętych zamówieniem wchodzą m.in. zabiegi fizykoterapii, masaże, kinezyterapia. Szczegółowy zakres usług z podanym czasem trwania pojedynczego zabiegu jak i przewidywaną ilością zabiegów w miesiącu przedstawia wykaz zabiegów- załącznik nr 1 Prawo do korzystania z usług przysługuje osobom zameldowanym na terenie miasta Milanówka. Zamawiający posiada lokal, w którym Wykonawca będzie świadczył usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców miasta. Lokal, którym dysponuje Zamawiający przystosowany jest do świadczenia specjalistycznych usług rehabilitacyjnych oraz jest częściowo wyposażony w sprzęt rehabilitacyjny umożliwiający prawidłowe przeprowadzenie zabiegów wymaganych przez Zamawiającego - załącznik nr 2. Lokal mieści się w Milanówku przy ulicy Warszawskiej 18 i spełnia wymagania zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz sanepidu. Wykonawca musi zapewnić pozostały sprzęt wymagany do prawidłowego wykonania usług. Wykonawca świadczący usługi rehabilitacyjne zobowiązany będzie do podpisania z Zamawiającym odrębne umowy na dzierżawę lokalu i sprzętu na okres trwania umowy na realizację zamówienia. Wykonawca na podstawie tych umów będzie uiszczał opłatę za dzierżawę lokalu i sprzętu. Wysokość opłaty za dzierżawę lokalu wynosi 1.000,00 zł miesięcznie. W kwotę dzierżawy nie są wliczone opłaty licznikowe za media takie jak: energia elektryczna, woda z kanalizacją, wywóz nieczystości stałych oraz ogrzewanie olejowe. Te opłaty Wykonawca będzie ponosił osobno na podstawie odrębnych umów. Natomiast wywóz nieczystości stałych Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. Za dzierżawę sprzętu Wykonawca będzie ponosił miesięczne opłaty w wysokości 150,00 zł miesięcznie. Wszelkie naprawy dzierżawionego sprzętu Wykonawca ponosi na koszt własny. Wykonawca zapewni pacjentom dostęp do lekarza specjalisty w miejscu wykonywania zabiegów. Lekarz będzie wyznaczał odpowiedni zestaw zabiegów zgodnie z potrzebami wynikającymi ze schorzeń każdego pacjenta. Lekarz będzie przyjmował pacjentów na podstawie skierowań wystawionych przez lekarzy pierwszego kontaktu. Pacjent będzie mógł być kierowany na 2 cykle zabiegów w jednym kwartale. Specjalistyczne usługi rehabilitacyjne będą świadczone przez pracowników Wykonawcy - rehabilitantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 800- 1800 Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru pacjentów zawierającego dane osobowe przyjmowanych pacjentów (imię, nazwisko oraz adres zamieszkania) ilość i rodzaj wykonywanych zabiegów. Wykonawca dla każdego pacjenta zobowiązany będzie do założenia indywidualnej karty pacjenta, w której lekarz specjalista będzie zapisywał datę wizyty oraz rodzaj zaleconych zabiegów i ich ilość. Ponadto Wykonawca założy kartę zabiegową indywidualnie dla każdego pacjenta. W karcie zabiegowej muszą znajdować się informację o przeprowadzonych zabiegach ich terminach i czasie. Pacjent po każdej wizycie w gabinecie poświadcza własnym podpisem wykonany zabieg. Wykonawca przechowuje karty pacjentów i karty zabiegów jak i inne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia przez okres 1 roku po zakończeniu umowy. Wszelkie dokumenty oraz informacje związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu na jego prośbę. W ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni możliwość kontaktu telefonicznego z personelem odpowiedzialnym za zabiegi rehabilitacyjne. Podając numer telefonu jak i numer faxu do informacji Zamawiającego jak i mieszkańców miasta Milanówka. Rozliczenie za wykonane usługi rehabilitacyjne nastąpi po upływie każdego miesiąca po wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć zestawienie świadczonych w danym okresie usług z podaniem ich ilości i wartości wg cen jednostkowych podanych w cenniku usług - załącznik nr 4. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia podane ilości wykonywanych zabiegów mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zamawiający nie gwarantuje wykonania zabiegów rehabilitacyjnych w zakładanej ilości. Zwiększenie ilości zabiegów rehabilitacyjnych uprawnia Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia wg stawek określonych w cenniku usług. Zmniejszenie ilości zabiegów nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Zabiegi będą wykonywane dla około 70 osób miesięcznie. Ilość przyjmowanych pacjentów w gabinecie może ulec zmianie. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało rocznej waloryzacji o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług za rok ubiegły, ogłaszany przez Prezesa GUS, ze skutkiem od 1-go dnia miesiąca następnego po ogłoszeniu, poczynając od 2010r. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami norm obowiązujących przy realizacji usług rehabilitacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów i sprzętu posiadającego odpowiednie atesty, normy branżowe oraz na żądanie Zamawiającego okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności z Polską Normą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245568.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NZOZ MILANMED Radosław Grzywacz
jakie przetargi wygrała firma
NZOZ MILANMED Radosław Grzywacz
- MILANMED - REHABILITACJA R.G. Radosław Grzywacz, ul. Warszawska 18, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10232,00/miesięcznie
- Oferta z najniższą ceną: 10232,00/miesięcznie oferta z najwyższą ceną: 10232,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrem w roku 2025
- Przeprowadzenie zajęć polegających na wieloaspektowej i kompleksowej pomocy niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie".
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania w 2025 r."
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.