Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Białystok: Przetarg nieograniczony na usuwanie odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z posesji Placówki SG w Dubiczach Cerkiewnych (sprawa nr 56/ZP/WTiZ/09)
Numer ogłoszenia: 373812 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Straży Granicznej im. gen. Henryka Minkiewicza , ul. Bema 100, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7145171, faks 085 7484218.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usuwanie odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z posesji Placówki SG w Dubiczach Cerkiewnych (sprawa nr 56/ZP/WTiZ/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Dubiczach Cerkiewnych oraz udostępnienie pojemników PA 1,1 - szt. 5 ( w tym 2 na odpady selektywne) Przewidywana roczna ilość wywozu odpadów komunalnych wynosi : do 50 m3, w tym: - odpady komunalne niesegregowane do 40 m3, - odpady komunalne segregowane do 10 m3. Odpady komunalne będą wywożone na wysypisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych z posesji Placówki SG w Dubiczach Cerkiewnych odbywać się będzie na telefoniczne zgłoszenie przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę, najpóźniej w ciągu dwóch dni od daty zgłoszenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełnienia warunków udziału w postępowaniu : - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - co najmniej jeden Wykonawca odpowiednio do części wykonywanych prac, - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - łączny potencjał niezbędnej wiedzy i doświadczenia, - w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - łączny potencjał techniczny Wykonawców, - w odniesieniu do wymogu dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - łączny potencjał kadrowy Wykonawców, - w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców. Każdy z wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ma obowiązek dołączyć do składanej oferty dokumenty wymagane w rozdz. IV pkt.1 ppkt.1.1 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest dostarczyć: 1.1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem -Załącznik nr 4. 1.3) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia przedmiotowej usługi, lub w przypadku gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy przedmiotową usługę do złożonej oferty należy dołączyć oświadczenie zgodne w treści z załączonym do SIWZ wzorem - Załącznik nr 3, 1.4) aktualne zezwolenie na transport odpadów w zakresie objętym zamówieniem publicznym wydane na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę zagranicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 ppkt.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. Bema 100, 15- 370 Białystok.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Wydziału Prezydialnego POSG w Białymstoku przy ul. Bema 100, bud. 2 pok. 100A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż klimatyzacji w budynku WFOŚiGW w Białymstoku
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu planowania i realizacji procesu dydaktycznego uwzględniającego zagadnienia zielonej transformacji
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2025 r. z podziałem na 2 zadania.
- Dostawa stanowisk dydaktycznych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.19.2025
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.