To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-29
Poznań: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b, oraz Wawrzyńca 11 w Poznaniu od 03.01.2011 r. do 31.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 373813 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343053 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, faks 061 8463820.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b, oraz Wawrzyńca 11 w Poznaniu od 03.01.2011 r. do 31.12.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3a i 3b, oraz Wawrzyńca 11 w Poznaniu, w terminie 03.01.2011 r. - 31.12.2011 r. przez czterech pracowników ochrony, spełniających odpowiednie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (t. j. Dz. U Nr 145 poz. 1221 z 2005 r.), w godzinach: trzech pracowników - od 6.45 do 17.00 oraz jeden pracownik od 6.45 do 15.45 w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego. Szczegółowy zakres czynności objętych usługą ochrony obejmuje: a) działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu; b) działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń; c) niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego; d) ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami; e) świadczenie usług recepcyjnych w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy wyłącznie pracownikom uprawnionym za potwierdzeniem w odpowiednim rejestrze, obsłudze interesantów, udzielaniu informacji na temat rozmieszczenia wydziałów; f) prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy; g) prowadzenie ewidencji osób przebywających na terenie obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy; h) prowadzenie ewidencji osób wchodzących na teren obiektu i telefoniczne informowanie właściwych pracowników o przybyciu gościa czy interesanta; i) utrzymywanie czystości na bieżąco w godzinach pracy Urzędu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wymagania szczegółowe dotyczące pracowników ochrony: a) pracownicy wykonujący ochronę zatrudnieni przez Wykonawcę w ramach umowy o pracę lub umowy cywilno - prawnej; b) pracownicy spełniający wszelkie wymagania dla pracownika ochrony określone w rozdziale 5 Wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony Ustawy o ochronie osób i mienia, potwierdzone posiadaniem licencji min. pierwszego stopnia dla pracowników szeregowych i drugiego stopnia dla koordynatora; c) pracownicy ochrony nie skazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; d) pracownicy ochrony przeszkoleni w zakresie świadczenia usług recepcyjnych, aktualnych przepisów BHP i ppoż, udzielania pierwszej pomocy, posiadający wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne, w tym kontakt z klientem, e) wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia winni być umundurowani w sposób jednolity, wyposażeni w imienne identyfikatory. Na żądanie Zamawiającego, w szczególnych sytuacjach, Wykonawca ma zapewnić czasową obecność koordynatora. Koordynator ponadto ma sprawować nadzór nad pracownikami szeregowymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Połysk II Sp. z o.o., ul. Czwartaków 25, 61-495 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110655,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82653,48
Oferta z najniższą ceną: 82653,48 / Oferta z najwyższą ceną: 117936,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej, realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA CENTRUM SPOTKANIA KULTUR W LUBLINIE
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.