To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Szczecin: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4
Numer ogłoszenia: 373856 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 307976 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303465, 4303450, faks 91 4303606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający powierzchnie do sprzątania i zakres prac objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach usługi Wykonawca zapewni niezbędny do realizacji umowy sprzęt, materiały, środki czystości i utrzymania higieny, we własnym zakresie i na własny koszt, w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, między innymi: środki zapachowe (kostki, spray), mydło w płynie, profesjonalne środki czystości, środki dezynfekujące i konserwujące oraz inne materiały niezbędne do wykonywania zamówienia z należytą starannością, worki na śmieci 20 l, 60 l, 120 l do koszy w 295 pomieszczeniach, (w każdym ok. 2 szt. pojem.) i niszczarek w ilości 134 sztuki, papier toaletowy (z tuleją, szerokość wstęgi 9-10cm, gramatura co najmniej 16g/m2, dwuwarstwowy), profesjonalny sprzęt (np.: odkurzacze, odkurzacze piorące do wykładzin dywanowych, mopy, szczotki itp.). Wykonawca gwarantuje, że materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia przy pomocy własnego personelu, pod własnym nadzorem Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Usługa utrzymania czystości powinna być realizowana w dni pracy urzędu przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) w następujący sposób: a) usługa utrzymania czystości w budynku świadczona będzie poza godzinami pracy Urzędu od godz. 15.30 do godz. 21.00, za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, gdzie usługa musi być świadczona w obecności użytkownika pomieszczenia oraz za wyjątkiem usług świadczonym w ramach tzw. serwisu dziennego, b) usługa tzw. serwisu dziennego świadczona będzie przez pracownika wykonawcy w godz. od 8.00- 15.00. W ramach tej usługi wykonawca zobowiązany będzie do: utrzymania na bieżąco czystości w toaletach, uzupełniania papieru toaletowego oraz pojemników z mydłem, sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni ok. 1420 m2; c) jeśli zajdzie potrzeba to za zgodą Zamawiającego w soboty i niedziele w przypadku mycia okien, prania wykładzin, itp. Osoby lub osoba wykonujące/a czynności porządkowe w godzinach pracy Urzędu, utrzymywać będą również stały porządek w toaletach: tj. 21 pomieszczeniach łazienkowych (w tym: 68 kabin wc, 4 kabiny prysznicowe, pisuary), doglądać, a w razie potrzeby uzupełniać stan mydła w dozownikach oraz uzupełniać papier toaletowy, Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą, która min. 2 razy w tygodniu kontaktować się będzie z Kierownikiem w Biurze Obsługi Gospodarczej, w celu dokonywania uzgodnień dot. utrzymania czystości w obiekcie. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie, w którym będą wykonywane usługi sprzątania w celu zapoznania się z zakresem prac będących przedmiotem przetargu oraz jakiego rodzaju sprzęt należy posiadać, aby usługę tą wykonać należycie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o. o., Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214377,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123703,56
Oferta z najniższą ceną: 123703,56 / Oferta z najwyższą ceną: 268623,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.