To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 373857 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Bydgoszcz: Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343385-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
112607400000, ul.
ul. M. Skłodowskiej-Curie
9,
85094
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
525 854 304, faks
525 854 076, e-mail
zamowienia@jurasza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SU/NLZ/361-1/62-16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych Kliniki Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej w części zlokalizowanej w budynku Pawilonu Łóżkowego szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 9. Realizacja tego zamówienia polegać będzie na wykonaniu prac remontowo - modernizacyjnych w/w Klinice na powierzchni ~850 m2. 2.2 Przedmiot oraz zakres zamówienia został opisany w pkt. 4 SIWZ i dokumentacji załączonej do SIWZ. 2.3 Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych zgodnie z załączoną dokumentacją, tj: 1) dokumentacją rysunkową wraz z opisem zasadniczych prac remontowych do wykonania, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, 2) przedmiarem robót - załącznik nr 11 do SIWZ, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 12 do SIWZ 4) etapowe wykonanie prac modernizacyjno-remontowych w Klinice Chirurgii Wątroby i Chirurgii Ogólnej - załącznik nr 13 do SIWZ. 2.4 Załączone przedmiary robót nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy, są materiałem pomocniczym. 3. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA OSÓB WYKONUJACYCH CZYNNOSCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 3A 3.1 Wymagane jest zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: TAB. 1. LP Grupa czynności budowlano - remontowych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności malarskie: 1. Skrobanie, zmywanie ścian i sufitów - usunięcie starych farb. 2. Szpachlowanie, uzupełnianie ubytków na ścianach i sufitach. 3. Wygładzanie ścian i sufitów - gładzie. 4. Gruntowanie ścian i sufitów. 5. Malowanie ścian i sufitów (wszystkie rodzaje farb). 2. Czynności - wykonanie suchych tynków, karton gips, zabudowy: 1. Montaż ścianek działowych z płyt gk z wypełnieniem wełną. 2. Montaż ścianek działowych z płyt g-k na stelażu. 3. Wklejenie siatki na pęknięcia między płytami g-k. 4. Szpachlowanie łączeń między płytami g-k. 5. Montaż płyt g-k na klej (suchy tynk) 6. Montaż płyt g-k na stelażu - ściany (suchy tynk). 7. Zabudowa rur, przewodów z płyt g-k. 8. Montaż sufitów podwieszanych na stelażu. 9. Montaż sufitów podwieszanych kasetonowych. 3. Czynności murarskie i tynkarskie 1. Wyburzanie ścian działowych. 2. Wykonanie (murowanie) ścian działowych z cegły. 3. Skucie tynku. 4. Tynkowanie ścian. 5. Wykonanie wylewki samopoziomującej. 6. Demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnicy. 7. Montaż drzwi wewnętrznych i ościeżnicy. 4. Czynności glazurnicze 1. Usuwanie (skucie) płytek ściennych i podłogowych 2. Wyrównywanie ścian i posadzki pod nowe płytki. 3. Układanie płytek ceramicznych ściennych i podłogowych (każdy rozmiar). 4. Zamocowanie listew narożnych, listew dylatacyjnych. 5. Wykonywanie hydro-izolacji pod płytki. 6. Wiercenie otworów technologicznych w płytkach ściennych i podłogowych. 7. Osadzanie drzwiczek rewizyjnych (każdego typu). 5. Czynności związane z montażem na ścianach i podłodze okładzin winylowych (przeznaczonych do pomieszczeń służby zdrowia) 1. Zerwanie starych okładzin ściennych, podłogowych. 2. Oczyszczanie podłoża. 3. Wykonanie posadzki z masy wygładzającej. 4. Montaż na podłodze lub ścianie okładziny winylowej ( (łączenie/spawanie wykładzin na gorąco). TAB. 2 LP Grupa czynności budowlano - elektrycznych. Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności elektryczne. 1. Demontaż starych instalacji elektrycznych. 2. Bruzdowanie pod przewody instalacji elektrycznej. 3. Demontaż starych opraw oświetleniowych. 4. Układanie kabli elektrycznych. 5. Wykonanie instalacji podtynkowej- punktu: elektrycznego, teletechnicznego. 6. Wykucie otworu i osadzenie puszki (w każdym materiale). 7. Montaż / wymiana gniazd elektrycznych, teletechnicznych, włączników. 8. Montaż opraw oświetleniowych (różnego typu). 9. Osadzanie rozdzielni. 10. Okablowanie sieci komputerowych. 11 . Pomiary elektryczne TAB. 3. LP Grupa czynności budowlano - instalacyjne Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności sanitarne. 1. Demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej, co. 2. Demontaż starych punktów hydraulicznych. 3. Bruzdowanie pod przewody instalacji wod-kan 4.Wykonanie podejścia wod - kan, co z rur ( z dowolnego materiału i w każdej średnicy). 5. Demontaż, zawieszenie grzejnika co. 6. Montaż baterii podtynkowych, natynkowych. 7. Montaż stelaży pod miski wc, umywalki. 8. Biały montaż, również przeznaczony dla osób niepełnosprawnych (umywalki, miski wc, pisuary, brodziki, kabiny prysznicowe). 9. Montaż akcesoriów łazienkowych. 10. Wykonanie prób szczelności instalacji sanitarnych. TAB. 4. LP Grupa czynności związane z montażem instalacji gazów medycznych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności montażu instalacji gazów medycznych 1. Demontaż starej instalacji gazów medycznych 2. Demontaż starych punktów gazów medycznych 3. Bruzdowanie pod przewody instalacji gazów medycznych 4.Układanie i lutowanie przewodów gazów medycznych. 5. Montaż punktów, paneli gazów medycznych TAB. 5. LP Grupa czynności nadzorczo - kontrolnych robót budowlanych Czynności składowe w ramach grupy 1. Czynności nadzorczo kontrolne. 1. Kontrola prac budowlano - instalacyjnych względem ich zgodności z posiadaną dokumentacją. 2. Nadzór nad przebiegiem realizacji budowy względem przestrzegania przepisów prawa budowlanego w tym BHP, w zakresie wymaganym przez Ustawodawcę. 3.Kontrola i przestrzeganie jakość oraz stan zaawansowania robót w tym raportowanie do Zamawiającego w niezbędnym zakresie. 4. Kontrola kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej poszczególnych branż wykonawczych. 5. Nadzór nad pracownikami Wykonawcy i Podwykonawców. 3.2 Sposób dokumentowania zatrudnienia osób dla czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 3.1 SIWZ, w trakcie realizacji zamówienia będzie odbywał się na podstawie oświadczenia Wykonawcy, które będzie zawierało listę osób (z podaniem imienia i nazwiska oraz wymiaru czasu pracy wraz z informacją, czy jest to pracownik Wykonawcy czy Podwykonawcy) z przypisanymi do tych osób czynnościami (tab. 1, 2, 3, 4, 5 pkt. 3.1 SIWZ), które będą wykonywać w ramach umowy o pracę. 3.3 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 SIWZ oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca zobowiązuje się do poddania czynnościom kontrolnym osób działających z upoważnienia Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp , pod rygorem zapłaty kary umownej określonej w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45431000-7,
45432111-5,
45442100-8,
45450000-6,
45331000-6,
45310000-3,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT478052.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 563161.19 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 244 na odc. Aleksandrowo - Strzelce Górne i Rozbudowa DW Nr 244 polegająca na wykonaniu ścieżki rowerowej i chodników na odcinku Aleksandrowo - Strzelce Górne
- Dostawa samochodu osobowego
- Prace geod i kartograf obejmujące całoroczną (w 2025 r.) kw położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego, w zakresie potrzeb RZI w Bydgoszczy oraz WOG
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.