Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Komańcza: Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach projektu pt: Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Komańczy wraz z zakupem samochodu i sprzętu ratowniczego, finansowanego z RPO WP 2007-2013, Działanie 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom
Numer ogłoszenia: 37385 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Komańczy , Komańcza 175, 38-543 Komańcza, woj. podkarpackie, tel. 13 4677090.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach projektu pt: Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Komańczy wraz z zakupem samochodu i sprzętu ratowniczego, finansowanego z RPO WP 2007-2013, Działanie 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy dostarczyć następujący sprzęt ratowniczy dla OSP w Komańczy: 1. Sprzęt ratownictwa technicznego : -rozpierak- 1 szt, nożyce - 1 szt, rozpieracz kolumnowy -1 szt, pompa hydrauliczna - 1szt, piła do drewna -1szt, piła do betonu i stali - 1szt, zwijadło podwójne z wężami 2 x 20 mb - 1 kpl, 2. Sprzęt ratowniczy do usuwania skutków powodzi : - pompa pływająca -1 szt, pompa szlamowa -1 szt, pompa do wody z pisakiem- 1 szt, 3. Wyposażenie ratownicze - sprzęt ochrony osobistej strażaków ratowników : - aparat powietrzny butlowy z automatem płucnym, maską butlą oraz sygnalizatorem bezruchu 4 kpl, ubranie bojowe - 20 kpl., hełm bojowy - 20 szt, buty specjalne gumowe - 10 par, buty specjalne półsaperki - 10 par, rękawice specjalne - 20 par, kominiarki specjalne - 20 szt, pas bojowy - 20 szt 4. Sprzęt alarmowania i łączności - wyposażenie remizy OSP : - system alarmowania i ochrony ludności DSP-50 z terminalem SMS-owego powiadamiania strażaków z zdarzeniach DTG-53 - 1 kpl. 5. Pozostały sprzęt ratowniczy na wyposażenie średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego : a) urządzenia gaśnicze : - gaśnica proszkowa -2 szt b) węże, armatura oraz wyposażenie : - węże tłoczne -22 szt, wąż do zasysania środka pianotwórczego z nasadą - 1 szt, węże ssawne - 3szt, smok ssawny - 1 szt, kosz do smoka ssawnego - 1szt, pływak z zatrzaśnikiem - 1szt, stojak hydrantowy - 1 szt, zbieracz -1szt, rozdzielacz kulowy - 3 szt, przełącznik 110/75 - 1 szt, wytwornica pianowa -2 szt, przełącznik 75/52 - 1szt, prądownica pianowa z zaworem - 2 szt, prądownica wodna uniwersalna - 2 szt, prądownica -4 szt, linka do linii ssawnej - 2 szt, mostek przejazdowy - 1 kpl, klucz do łączników - 2szt, klucz do hydrantów naziemnych - 2 szt, klucz do hydrantów podziemnych -1 szt, klucz do pokryw studzienek -2 szt,. c) urządzenia oświetleniowe i sygnalizacyjne : - taśma ostrzegawcza -1 szt, stojak do taśmy ostrzegawczej -1 szt, lampa ostrzegawcza - 4 szt, tarcza sygnałowa - 2 szt, zestaw znaków ostrzegawczych- 1 pkl, d) narzędzia pracy: - bosak strażacki -1 szt, uniwersalne narzędzie ratownicze typu Hooligan - 1 szt, młot - 1 szt, klucz nastawny - 2 szt, topór strażacki ciężki- 1 szt, siekiera - 1 szt, nożyce do cięcia drutu - 1 szt, szpadel - 2 szt, szufla - 2 szt, szczotka -2 szt, e) pozostałe : - linka stalowa holownicza - 1szt, linka ratownicza - 4 szt, kliny pod koła - 2 szt, kanister zapasowy 5 dm3 -2 szt, zbiornik 2 dm3 - 1 szt, kanister 10 dm3 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załączniku nr A do SIWZ - Specyfikacja dostawy sprzętu ratowniczego w ramach projektu : Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Komańczy wraz z zakupem samochodu i sprzętu ratowniczego. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty/atesty potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny i ryzyko dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz przeszkolić personel w zakresie niezbędnym do zapewnienia prawidłowej obsługi i eksploatacji w/w sprzętu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 39.71.53.00 - Sprzęt hydrauliczny 31.12.10.00 - Zestawy prądnicowe 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości : 5.000,00 złotych (słownie : pięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana na podstawie niżej wymienionych dokumentów zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych szczegółowych wymagań do spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty : (uszczegółowienie do pkt. opis urzadzeń technicznych) 1. Opis techniczny sprzętu sporządzony na podstawie załącznika A do siwz zawierający : a) określenie rodzaju i typu oferowanego sprzętu b) opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu 2. Zestawienie cen jednostkowych sprzętu ratowniczego sporządzone na podstawie załącznika B do siwz 3. Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych dla poszczególnych pozycji sprzętowych 4. Wymagane polskim prawem certyfikaty/atesty potwierdzające dopuszczenie sprzętu do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 5.Dowód wniesienia wadium. 6. Podpisany przez oferenta projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie : 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - w przypadku zaistnienia zdarzenia losowego, niezależnego od wykonawcy lub zamawiającego, uniemożliwiającego realizacje przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona internetowa Urzędu Gminy w Komańczy - www.komancza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Komańczy
38-543 Komańcza 166.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Komańczy 38-543 Komańcza 166 pok.nr 9 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków RPO WP 2007-2013, Działanie 4.4 Zwalczanie i zapobieganie zagrożeniom - pn. Przebudowa i rozbudowa remizy OSP w Komańczy wraz z zakupem samochodu i sprzętu ratowniczego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Dostawa sprzętu strażackiego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Ochotnicy Górnej i Tylmanowej
więcej: Zestawy prądnicowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.