Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 373905 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Łódź: Uzupełnienie szpalerów drzew na Starym Polesiu w Łodzi - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, krajowy numer identyfikacyjny
47317005200000, ul.
ul. Piotrkowska
173,
90447
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6384959, 6384911, faks
42 638-49-58, e-mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdit.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uzupełnienie szpalerów drzew na Starym Polesiu w Łodzi - zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDiT- DZ.3321.101.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy z dnia 22.11.2016., Nr umowy 333.116/DZ/2016. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew na obszarze dzielnicy Stare Polesie w Łodzi obejmujące uzupełnienie szpalerów drzew w pasach drogowych tj. posadzenie 35 szt. drzew (klon zwyczajny) wraz z ich pielęgnacją w okresie gwarancji (minimum 1 rok ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym - Załącznik nr 1 do zaproszenia, w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do oraz we Wzorze umowy - Załącznik nr 5
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT34050.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 49950 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zmówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) dalej ustawy Pzp- Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Podstawa faktyczna - przedmiotem w/w zamówienia jest powtórzenie podobnych usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego na: "Uzupełnienie szpalerów drzew na Starym Polesiu w Łodzi", Nr sprawy ZDiT-DZ.3321.90.2016.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń drzew na obszarze dzielnicy Stare Polesie w Łodzi obejmujące uzupełnienie szpalerów drzew w pasach drogowych
tj. posadzenie 35 szt. drzew (klon zwyczajny) wraz z ich pielęgnacją w okresie gwarancji (minimum 1 rok ).
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane
w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 243.740,00 zł, w tym wartość zamówienia przewidzianego w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp została ustalona na kwotę 81.140,00 zł.
Całkowita wartość zamówienia objętego niniejszym postępowaniem została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia i wynosi 34.050,00 zł. Zamówienie zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Warunki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, określone w opisie przedmiotu zamówienia zostały spełnione.
W/w zamówienie zostało udzielone w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Mobilna stacja robocza (laptop) o bardzo wydajnej grafice i procesorze - sztuk 2
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji, remontach klatek schodowych i robotach blacharsko-dekarskich w budynkach mieszkalnych w podziale na 3 części
- Remont dróg na terenie osiedla Andrzejów - 2 części
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- "REMONT DACHU I PIWNIC W OŚRODKU PROPAGANDY SZTUKI"
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.