To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Jaworzyna Śląska: Wykonanie zabudowy pożarniczej typu GBA na podwoziu Star 244 dla OSP Jaworzyna Śląska (karosacja samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Jaworzyna Śl. )
Numer ogłoszenia: 373912 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325380 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaworzyna Śląska, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 074 8588230, faks 074 8588253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabudowy pożarniczej typu GBA na podwoziu Star 244 dla OSP Jaworzyna Śląska (karosacja samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Jaworzyna Śl. ).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA . 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadwozia ratowniczo-gaśniczego na podwoziu samochodu Star244. Zabudowę nadwozia należy wykonać wg: Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych -opracowanych przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie i zatwierdzonych przez Zarząd Główny Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP- Edycja druga- marzec 2006r. 2.Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Zał. Nr 1 do SIWZ Na zadanie : Wykonanie zabudowy pożarniczej typu GBA na podwoziu Star 244 dla OSP Jaworzyna Śl. - karosacja samochodu ratowniczo-gaśniczego OPIS PARAMETRÓW TECHNICZNO-UŻYTKOWYCH DLA ZABUDOWY ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM TERENOWYM STAR 244 (opis zakresu rzeczowego) Zabudowę nadwozia należy wykonać wg: Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - opracowanych przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie i zatwierdzonych przez Zarząd Główny Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP - marzec 2006r I. PODWOZIE Z KABINĄ - Podwozie Star 244 zamawiającego - technicznie sprawne II. KABINA ZESPOLONA - Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa-zespolona w układzie miejsc 1+1+4 - siedzenia przodem do kierunku jazdy, dobudowane do istniejącej kabiny - drzwi znajdują się po obu stronach kabiny, - wymiana dachu na nowy typ, podwyższany, - montaż jednolitego dachu nad kabina zespoloną, wykonanego ze specjalnego tworzywa, konstrukcja wzmocniona (kompozytowy) - lub stalowo-aluminiowy wg parametrów pojazdu, - remont lub wymiana drzwi kabiny na nowe drzwi z zamkami kasetowymi z wykonaniem skrytek na dokumenty (od strony kierowcy i dowódcy), - wykonanie drzwi do przedziału załogi - z szybami prostokątnymi (lewa i prawa strona), - montaż dwu podestowych stopni wejściowych do przedziału załogi, - ścianki i spody każdego stopnia obłożone blachą aluminiową łezkową, - wymiana obrzeży błotników, - remont blacharki kabiny, remont podłogi, - remont zderzaka, - montaż w zderzaku nowych wkładów i reflektorów, - założenie nowych chlapaczy przy kabinie, - montaż nowych stopni do kabiny, rurowych od strony kierowcy i dowódcy, - montaż nowych osłon przeciwsłonecznych. WYKOŃCZENIE KABINY ZESPOLONEJ - w środku kabiny zespolonej w suficie - wykonanie specjalnej półki na drobny sprzęt, - wykonanie pod nadszybiem przednim półki do montażu radiostacji, radia, sterowania sygnałami uprzywilejowanymi, - barierka wewnętrzna rurowa pomiędzy przedziałem przednim i tylnym, - ocieplenie ścian sufitu i podłogi, - wyłożenie wykładziną miękką: ścian i tapicerki (4 drzwi), - wymiana dywaników na podłodze w kabinie (kierowca +dowódca) w części przedniej, - wymiana uszczelek drzwi kabiny, nakładanych i klejonych, - montaż wieszaków na odzież, - montaż w suficie uchwytów do trzymania, - podłoga oraz powierzchnie drzwi i ścian kabiny, do wysokości co najmniej 200 mm, wyłożone wykładziną przeciwpoślizgową, trwałą łatwo zmywalną, - założenie nowego pokrowca na maskę silnika, - wykonanie tapicerowania siedzeń (kierowca i dowódca), - fotel kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia, - siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, nie nasiąkliwym, odpornym na ścieranie, antypoślizgowym, - siedzenia dla załogi skrzynkowe, uchylne, tapicerowane, piankowe z miejscem na drobny sprzęt (przodem do kierunku jazdy), - obudowa siedzenia skrzynkowego wykonana z tworzywa sztucznego lub stalowo-aluminiowa, - fotele dla kierowcy i dowódcy wyposażone w bezwładnościowe punktowe pasy bezpieczeństwa, - siedzenia dla załogi wyposażone w pasy bezpieczeństwa (biodrówki), - uchwyty na aparaty powietrzne w oparciach siedzeń w kabinie zespolonej, Kabina wyposażona: - oświetlenie nad siedzeniem dowódcy i kierowcy, - oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi, - załączanie automatyczne oświetlenia wewnętrznego, po otwarciu drzwi, odpowiedniej części kabiny (każde z 4 drzwi) oraz możliwość osobnego włączenia każdego z reflektorów, - montaż oświetlenia stopni wejściowych do kabiny załogi, załączane automatycznie po otwarciu drzwi, - niezależny układ ogrzewania kabiny zespolonej - moc cieplna min. 2000 W, wydatek powietrza min 90 m3-godz. umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku - WEBASTO (z rozdziałem ciepła na autopompę), - ładowarki do radiotelefonów nasobnych i latarek, - W kabinie kierowcy montaż radiotelefonu przewoźnego oraz montaż dodatkowego głośnika do radiostacji w kabinie kierowcy, radiotelefon i antenę- dostarcza zamawiający (Motorola GM360), - montaż panelu sterowania radiostacją w przedniej półce pod nadszybiem, - W kabinie muszą znajdować się co najmniej następujące urządzenia kontrolno pomiarowe: - sygnalizacja załączenia autopompy, - sterowanie sygnałami uprzywilejowanymi, - sygnalizacja podniesienia masztu oświetleniowego z głowicą 4 x 500 W lub 2 x 1000 W - sygnalizacja otwarcia żaluzji Z przodu kabiny - montaż osłony rurowej, przedniej, wykonanej z rur stalowych lakierowanych, - montaż 2 lamp pulsacyjnych niebieskich z generatorem na osłonie rurowej, III. ZABUDOWA NADWOZIA -ZABUDOWA POŻARNICZA - Wykonana z materiałów odpornych na korozję lub trwałe zabezpieczonych antykorozyjnie - konstrukcja wykonana z profili stalowych zamkniętych, - poszycie zewnętrzne wykonane z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, - po trzy schowki na bokach pojazdu na sprzęt i wyposażenie, zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi ze wspomaganiem otwarcia, systemem sprężynowym, wykluczającym samoczynne opadanie, wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków, - zamontowanie taśm przy drzwiach żaluzyjnych, ułatwiających zamykanie żaluzji, - dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii, - konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza, - schowki boczne i przednie posiadają konstrukcję obniżoną z zamknięciami aluzyjnymi do samego dołu konstrukcji (tak jak schowki boczne i tylne), - w nadwoziu w schowkach bocznych przednich w części dolnej, montaż przeniesionych akumulatorów z podwozia, - konstrukcja skrytki zapewniająca łatwy dostęp do akumulatorów podczas kontroli i konserwacji, - montaż nowych skrzynek gumowych pod akumulatory, - spody schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową, - ściany schowków wyłożone blachą aluminiową łezkową, - maksymalna wysokość całkowita pojazdu.- max 3200 mm, - maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki lub szuflady w położeniu roboczym (po wysunięciu lub rozłożeniu) - 1850 mm, - jeżeli wysokość półki lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1.85 m konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy, - montaż podestu tylnego, uchylnego, otwieranego - umożliwiającego łatwy dostęp do górnej części schowka tylnego, - powierzchnie platform, podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym, - montaż nadkoli z tworzywa sztucznego nad kołami tylnymi lub stalowo-aluminiowych, - szuflady, podesty i tace wystające w pozycji otwartej, powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze, - szuflady i wysuwne tace, muszą się automatycznie blokować w pozycji zamknięte i całkowicie otwartej, oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wypadnięciem, - uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach, W schowkach uchwyty do mocowania n/w sprzętu: - armatury: prądownic wodnych, rozdzielacza, przełączników, zbieracza, smoka, kluczy pożarniczych , gaśnic, hydronetki itp. - urządzeń sygnalizacyjnych: stojaków, lamp ostrzegawczych, taśm itp. - narzędzi pracy: łom ,młot, topór, siekiera, piły itp. - sprzetu sanitarnego: Torba PSP R1, deska ratownicza, zestaw szyn kramera. - schowki przeznaczone na sprzęt wodny, wyposażone w stojaki na węże 52-min 8 szt i 75-min 10szt, wykonane ze sklejki wodoodpornej, z taśmami na rzepy zapobiegające wypadaniu węży, miejsce na kanistry 5 l - 2szt, 10 l, - sprzęt w skrytkach powinien być pogrupowany w pierwszej kolejności wg funkcji a w drugiej wg kolejności i częstości użytkowania. Najcięższy sprzęt powinien znajdować się w dolnych częściach najniżej położonych skrytek, - rozmieszczenie sprzętu wg propozycji Zamawiającego, - dostęp do sprzętu z zachowaniem wymagań ergonomii, Schowki przystosowane do montażu wyposażenia w: - miejsce na agregat prądotwórczy BOSCH G 2500 P, - miejsce na torbę medyczną, - miejsce na urządzenie ratownicze LUKAS -LKS20 - miejsce na agregat oddymiający Kobra H18 - miejsce na pilarki do drewna i betonu, - miejsce na motopompę pływającą Niagara, - szuflada uchylno - wysuwna 3 szt. - paleta wysuwana na urządzenia ratownicze. - z tyłu pojazdu przedział pracy autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, nad autopompą szuflada uchylno wysuwna szt.1 - dach zabudowy w formie podestu roboczego - użytkowy, w wykonaniu przeciwślizgowym wyłożony blachą aluminiową łezkową. Dach powinien posiadać oświetlenie powierzchni. - balustrada ochronna boczna - dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową - o wys. min 200 mm a od zewnątrz blachą aluminiową lakierowaną, - na dachu uchwyty na: drabinę wysuwaną 2 przęsłową aluminiową D10W, drabinę słupkową, węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, wytwornicę piany, prądownicę pianową, klucz i stojak hydrantowy, smok, pływak, kosz, tłumicę, - skrzynia aluminiowa na dachu pojazdu - zamykana, na różny sprzęt, m.in: sztychówki, widły, szczotki, szufle, siekiery, łom, nożyce, łopaty itp. - z tyłu dachu, barierka ochronna wykonana z 2 poziomów rur aluminiowych, - drabinka wejściowa na dach - aluminiowa, uchylna, jednoczęściowa, - montaż dwóch poręczy, mocowanych do dachu i barierki bocznej, wykonanych z rur, - skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie, - w nadwoziu montaż regału obrotowego - skrzyniowego na sprzęt czyszczący i pomocniczy w schowku bocznym, IV. ZBIORNIK WODNY - Zbiornik wody wykonany z materiału odpornego na korozję. Zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy. Zbiornik powinien być wyposażony w falochrony, posiadać właz rewizyjny oraz zawór odwadniający, - montaż zbiornika wody o pojemności do 2500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym wykonanego ze specjalnego tworzywa sztucznego (kompozytowy) lub stalowo-aluminiowego nierdzewnego, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu ,króciec z nasadą 1x75, umiejscowiony z prawej strony za tylnym kołem, - instalacja napełniania zbiornika , powinna mieć konstrukcje zabezpieczającą przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, V. Autopompa - Autopompa jednozakresowa o wydajności 1600l-min - A16-8 - autopompa zamontowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale zamykanym drzwiami żaluzjowymi, - napęd autopompy poprzez montaż przystawki odbioru mocy i wałów napędowych do autopompy, - autopompa i przystawka zamawiającego - sprawne, - autopompa musi umożliwiać podanie wody do zbiornika samochodu, - autopompa musi umożliwiać podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: - dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, - linii szybkiego natarcia, - działka wodno-pianowego, - autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3 % i 6 % (tolerancja 0,5 %) w całym zakresie wydajności pompy, VI. Instalacja wodno-pianowa: - wszystkie elementy układu wodno-pianowego muszą być odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, - układ wodno - pianowy zabudowany w taki sposób, aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5 m, - instalacja zalewania zbiornika głównego przez autopompę - króciec 1x110 geodezyjny, - instalacja niskiego ciśnienia z autopompy - dwa króćce 75, nasady tłoczne umiejscowione po obu bokach pojazdu za tylną osią, - układ obniżający ciśnienie z zaworem, tłoczący wodę z autopompy do zbiornika, - konstrukcja układu wodno-pianowego powinna umożliwić jego całkowite odwodnienie przy użyciu, co najmniej dwóch zaworów, - na wlocie ssawnym pompy, musi być zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych, zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego, jak i do zbiornika własnego pojazdu, gwarantującego bezpieczną eksploatację pompy, - W przedziale pracy autopompy muszą znajdować się na tablicy sterującej, co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: - manowakuometr, - manometr niskiego ciśnienia, - wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, - wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku samochodu, - regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu-regulacja obrotów autopompy, - wyłącznik silnika pojazdu, - zestaw przycisków sterujących, pracą fali świetlnej, - kontrolka włączenia autopompy, - wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej silnik, - wskaźnik ciśnienia oleju w silniku, - zawory linii tłocznych - montaż ścianek oddzielających ogrzewany przedział autopompy od pozostałych schowków VII. DZIAŁKO WODNO-PIANOWE - wyprowadzenie na działko na podest dachu z zaworem 21/2, - montaż działka wodno-pianowego o regulowanej wydajności, umieszczonego na dachu pojazdu, wydajność działka od 800 do 1600dm3 /min, dostarcza zamawiający, - przy podstawie działka powinien być zamontowany zawór odcinający, VIII. SZYBKIE NATARCIE - wyprowadzenie na szybkie natarcie na kolektorze tłocznym, - montaż linii szybkiego natarcia niskociśnieniowego z wężem o długości 40 mb z prądownicą turbo i układem zwijania, przekładnią zębatą stożkową - aluminiową z hamulcem, z korbą, - podłączenia przewodów - złączki wysokociśnieniowe, prądownica, - linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody oraz piany bez względu na stopień rozwinięcia węża, - zwijadło umieszczone w tylnej, prawej skrytce pojazdu. IX. ZBIORNIK PIANY - zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów, - zbiornik musi być wyposażony w oprzyrządowanie zapewniające jego bezpieczną eksploatację, - pojemność zbiornika do 10% pojemności zbiornika głównego, - napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym powinno być możliwe z poziomu dachu pojazdu, nasada ssawna 52, - w najniższym punkcie, umiejscowiony zawór, do grawitacyjnego opróżniania zbiornika, X. DOZOWNIK PIANY - autopompa musi być wyposażona w dozownik środka pianotwórczego zapewniający uzyskiwanie minimum stężeń 3 % i 6 % (tolerancja 0,5 %) w całym zakresie wydajności pompy, - montaż dozownika środka pianotwórczego - DSP XI. INSTALACJA ELEKTRYCZNA - Oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: - wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe, - urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, - z przodu pojazdu na dachu kabiny - 2 lampy niebieskie w koszach ochronnych - LBX, pomiędzy nimi zamontowane głośniki, - z przodu pojazdu 2 lampy pulsacyjne wbudowane w orurowanie, - pojedyncza lampa LBX z tyłu pojazdu, - montaż panelu sterowania sygnałami w przedniej półce pod nadszybiem, - instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu-odcinający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania, - montaż reflektora pogorzeliskowego - dwulampowego z niezależnym podłączeniem z gniazdem, - Kabina zespolona wyposażona w: - oświetlenie wewnętrzne kabiny, - oświetlenie stopni wejściowych do przedziału załogi, - skrytki na sprzęt i przedział autopompy muszą być wyposażone w oświetlenie, - montaż oświetlenia wewnętrznego kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego, - w każdej skrytce co najmniej: jedna podłużna lampa oświetlenia wewnętrznego, - pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności, - montaż lamp oświetlenia bocznego, zewnętrznego, nad żaluzjami (5szt) - oświetlenie pola pracy wokół nadwozia wraz z osłonami, zamontowanych na balustradzie dachu, - montaż lampy oświetlenia powierzchni dachu, - montaż lamp obrysowych pojazdu, - montaż lamp odblaskowych bocznych, - montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej, - montaż nowych tylnych lamp zespolonych (wpuszczone w zabudowę w nadwoziu) (zawierających światło - stop, kierunkowskazy, światła tylne, światło cofania, światło przeciwmgielne) - lampy montowane w układzie pionowym, - pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego - jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania, - pojazd wyposażony w gniazdo do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego ( złącze rozłączalne ręcznie - komplet), sygnalizacja podłączenia w kabinie, - montaż przetwornicy napięcia 24 V/12V, - montaż dodatkowego głośnika do radiostacji w przedziale pracy autopompy, - wyprowadzenie w kabinie zespolonej instalacji elektrycznej do ładowarek, latarek 4 szt. i radiotelefonów 4 szt. przenośnych, - montaż fali świetlnej - ostrzegawczej - 7 segmentowej (żółtej) z tyłu nad żaluzją, - montaż pozostałych urządzeń elektrycznych wymienionych we wcześniejszych punktach opisu technicznego pojazdu, - Wyposażenie samochodu w maszt oświetleniowy z najaśnicami, - montaż masztu oświetleniowego z reflektorami o mocy min 2000 W ( 4 x 500 W lub 2 x 1000 W), - wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów - minimum 5 metrów, - mostek z reflektorami powinien obracać się wokół osi pionowej o kąt co najmniej 0o - 160o w obie strony, - głowica masztu powinna mieć możliwość obrotu wokół osi poziomej o kąt co najmniej 0o - 160o w obie strony, - sterowanie wysuwem, obrotami i pochyłem masztu odbywa się z poziomu ziemi, - 3 funkcje (wysuw masztu z niezależnej sprężarki, obrót i pochył głowicy elektryczny) - przewód oświetleniowy spiralny, pulpit sterujący, skrzynka przeciwporażeniowa, - automatyczna funkcja złożenia masztu, - złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania, - maszt montowany w jednym ze schowków, XII. LAKIEROWANIE - nadbudowy specjalnej, kabiny kierowcy lakierami akrylowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - kolorystyka: elementy podwozia - w kolorze czarnym, - błotniki i zderzaki - w kolorze białym, - kabina, zabudowa-czerwień sygnałowa ( RAL 3000), XIII. PRACE UZUPEŁNIAJĄCE - remont resorów - wszystkie, - przestawienie zbiornika paliwa i przeróbka wlewu - przestawienie zbiorników powietrza - montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej w zderzaku, - montaż dodatkowego sygnału akustycznego pneumatycznego tzw. (HORN) (dostarcza zamawiający), - hamulców - wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy - (OSP Jaworzyna Śląska) i wykonanie oznakowania pojazdu według obowiązujących przepisów oraz numerów operacyjnych 569D20, - regeneracja skrzyni biegów szosowej oraz terenowej. - Dostosowanie do możliwości montażu pługa odśnieżnego - warunki: - pług odśnieżny jednostronny, przeznaczony do prowadzenia akcji w lekkich i średnich warunkach zimowych, - układ lemiesza - atakujący, - pług musi umożliwić odśnieżanie lewej i prawej strony, -zmiana kierunku odśnieżania odbywa się w czasie jazdy, sterowanie z kabiny kierowcy, - pług musi posiadać czołownicę umożliwiającą szybki montaż demontaż urządzenia, - szerokość pasa odśnieżania - 2,6 - 3,2 m - wysokość warstwy odśnieżania - 0,4m - wysokość odkładnicy -0,9m - kąt skrawania - 900, - kąt skrętu pługa - 0 - 350 - odległość odrzutu śniegu - 2m, Sterowanie pionowym ruchem odkładnicy - hydrauliczne lub pneumatyczne, - sterowanie poziomym ruchem odkładnicy - hydrauliczne. IX. Kapitalny remont silnika lub wymiana silnika po remoncie. 1. Demontaż silnika: - sprawdzenie, regeneracja wału korbowego i wałka rozrządu, - regeneracja głowic silnika, - regeneracja wtryskiwaczy, - wymiana pompy wtryskowej na wielozakresową, - sprawdzenie, regeneracja alternatora, - sprawdzenie, regeneracja rozrusznika, - sprawdzenie układu rozrządu z wymianą łożyska, - sprawdzenie, regeneracja pompy wody. 2. W trakcje montażu silnika wymianie na nowe podlegają: - uszczelnienia i pierścienie uszczelniające, - przewody i elementy gumowe silnika, - tuleje cylindrowe, tłoki ze sworzniami i pierścieniami, - końcówki wtryskiwaczy, - popychacze, - termostat, - filtry oleju i paliwa, - paski klinowe, - świece płomieniową, - półpanewki główne i korbowodowe. 3. Po remoncie silnik zostaje poddany docieraniu technologicznemu i badaniu osiągniętych parametrów na stanowisku hamowania silników. 4. Malowanie silnika. Do oferty należy obowiązkowo dołączyć, ważne na dzień składania ofert: - pozytywne opinie na średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu STAR 244 z przeznaczeniem dla OSP wydane przez CN-BOP w Józefowie zawierające pozytywną opinię na nadwozie pożarnicze..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DRAGON" SPÓŁKA CYWILNA, SEBASTIAN KUCHARZ, BOGUSŁAW DUDEK
jakie przetargi wygrała firma
"DRAGON" SPÓŁKA CYWILNA, SEBASTIAN KUCHARZ, BOGUSŁAW DUDEK
- DRAGON sc Sebastian Kucharz Bogusław Dudek, ul. Kazdębie 121, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137393,40
Oferta z najniższą ceną: 137393,40 / Oferta z najwyższą ceną: 137393,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.