To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-06
Ogłoszenie nr 37393 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Lubin: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG PUBLICZNYCH GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 367853-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin, krajowy numer identyfikacyjny
39064754100000, ul.
ul. Władysława Łokietka
6,
59300
Lubin, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(76) 8403100, faks
(76) 8403140, e-mail
zp@ug.lubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG PUBLICZNYCH GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.271.45.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienia na dwie części: Część I: Zimowe utrzymanie dróg gminnych zaliczanych do kategorii dróg publicznych na terenie gminy Lubin w okresie zimowym 2016/2017. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych i placów gminnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. odśnieżanie nawierzchni jezdni i poboczy dróg stanowiących własność Gminy Lubin, 2. odśnieżanie obiektów towarzyszących: zatok postojowych, połączeń z drogami wewnętrznymi o nawierzchni bitumicznej, 3. zwalczanie śliskości zimowej na drogach (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi lub materiałami uszorstniającymi z dodatkiem soli lub solą, 4. pozimowe sprzątanie. Część II: Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie gminy Lubin w okresie zimowym 2016/2017. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych utwardzonych, zlokalizowanych na terenie gminy Lubin i placów gminnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1. odśnieżanie nawierzchni jezdni i poboczy dróg stanowiących własność Gminy Lubin, 2. odśnieżanie obiektów towarzyszących: zatok postojowych, połączeń z drogami gminnymi o nawierzchni bitumicznej, 3. zwalczanie śliskości zimowej na drogach (gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi lub materiałami uszorstniającymi z dodatkiem soli lub solą, 4. pozimowe sprzątanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych zaliczanych do kategorii dróg publicznych na terenie gminy Lubin w okresie zimowym 2016/2017. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT100216.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 108233,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część II: Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie gminy Lubin w okresie zimowym 2016/2017. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT98782.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 106685,21 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaówienia z wolnj ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia, w zakresie Części I i II, Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Księginice 14, 59-300 Lubin.
Zamawiający, nad Wykonawcą, któremu udzielono zamówienia sprawuje kontrolę prawną, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego; w podmiocie będącym Wykonawcą, nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy (dla Części I i II): od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 20.02.2017 r., do dnia 30.04.2017 r.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatu Lubińskiego
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu brygadówka z wywrotką.
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.