To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 373958 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Stalowa Wola: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347473-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
83046626200000, ul.
ul. Dąbrowskiego
5,
37464
Stalowa Wola, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
158 448 618, faks
158 448 618, e-mail
1800313@zoz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPO/PN/343-2/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych do Zakładu Pielęgnacyjnego w Stalowej Woli na okres od 01.01.2017r. - 31.12.2017r. w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ. Zwracamy uwagę, iż naszego zakładu nie dotyczy ustawa o refundacji leków /ceny urzędowe/ ponieważ nie prowadzimy apteki i nie zawieramy umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia na refundację leków - ponosimy koszt w 100% za leki, które mamy obowiązek zapewnić naszym pacjentom. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo, że ilości dostarczanych produktów leczniczych mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. Ewentualne niezrealizowanie przedmiotu umowy w pełnym zakresie, wskazanym w Załączniku nr 1A do SIWZ, nie będzie skutkowało obciążeniem Zamawiającego płatnością za niezrealizowaną część zamówienia. 3.Termin ważności dostarczanych produktów leczniczych nie może być krótszy niż 6 miesięcy. 4.Wykonawca może zaoferować produkt w opakowaniu innej wielkości niż to określono w formularzu asortymentowo-cenowym, pod warunkiem, że łączna ilość (odpowiednio sztuk, opakowań) nie będzie mniejsza (po przeliczeniu) od ilości określonej w przedmiocie zamówienia a przekroczenie ilości będzie mniejsze niż wielkość opakowania handlowego podanego w formularzu asortymentowo-cenowym. 5.Zamawiający nie ogranicza przedmiotu zamówienia do produktów leczniczych wymienionych z nazwy. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie zamienników o tożsamym spektrum działania i składzie, zarejestrowanych i dopuszczonych do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - synonimów danych pozycji opisu przedmiotów zamówienia z warunkiem gwarancji takiego samego składu chemicznego, tej samej substancji aktywnej, tej samej dawki i postaci uwalnianej in vitro z taką samą szybkością i o tym samym stopniu co lek równoważny. W tej pozycji należy wówczas podać odpowiednią nazwę handlową. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta.W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych nie można go zastąpić lekiem równoważnym (zamiennikiem), należy w formularzu ofertowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. 6.Oferowane wyroby muszą spełniać wszelkie wymagania dotyczące stosowania w jednostkach służby zdrowia oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7.Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 7.1.Wykonawca będzie dostarczał produkty lecznicze do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 5 własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 7.2.Realizacja dostaw uzgadniana będzie telefonicznie, e-mail - w zależności od potrzeb z 48-godzinnym wyprzedzeniem. 7.3.Termin płatności 60 dni, przelew. 8.Dostawy będą następować sukcesywnie, w ilości i asortymencie, zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 13:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33690000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 144969.76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Przebudowa ul. 11-go Listopada - II Etap
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach Gminy Stalowa Wola administrowanych przez Zakład Administracji Budynków
- Wykonanie prac budowlanych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego (gabinet zabiegowy, aneksy pielęgniarskie I, II piętro) w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli - Etap II
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.