Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 373961 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Biłgoraj: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulic, placów, parków oraz budynków należących do Gminy Miasta Biłgoraj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 335956 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj, krajowy numer identyfikacyjny
95036902000000, ul.
Plac Wolności
16,
23400
Biłgoraj, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 869 600, faks
846 869 665, e-mail
bilgoraj_m@woi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulic, placów, parków oraz budynków należących do Gminy Miasta Biłgoraj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.13.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic, placów i parków oraz budynków należących do Gminy Miasto Biłgoraj. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie umowy sprzedaży energii elektrycznej zawartej z wybranym w drodze przetargu Dostawcą, której projekt stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Szacowane zużycie energii w roku 2017. Wyliczenie wykonano na podstawie zużycia energii za I półrocze 2016 r. 1. Sumaryczna moc umowna: 1 795,5 kW. 2. Ilość punktów poboru mocy: 135. 3. Ilość punktów w budowie/rozbudowie: 8 w rozbudowie - oświetlenie uliczne. 4. Przewidywane całkowite zużycie energii: 2 064 000 kWh, w poniższych taryfach: a) C11 całodobowe: 248 600 kWh, b) C12a w szczycie: 21 100 kWh, c) C12a poza szczytem: 46 300 kWh, d) C12b dzienne: 624 500 kWh, e) C12b nocne: 720 500 kWh, f) C21: 118 350 kWh, g) C22a w szczycie: 54 300 kWh, h) C22a poza szczytem: 92 700 kWh, i) G11: 7 650 kWh, j) B23 w szczycie: 43 000 kWh, k) B23 w pozostałych godzinach: 87 000 kWh. Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty, lecz nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen Wykonawcy z przetargu. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. 1. Złożenie wniosku zgłoszenia zmiany sprzedawcy do Operatora Systemu Dystrybucyjnego będzie należało do Dostawcy w imieniu Zamawiającego, który na dokonanie tych czynności udzieli mu pełnomocnictw. 2. Oferent poda stawki cen energii elektrycznej dla poszczególnych taryf, wliczając także opłatę handlową. 3. Zamawiający posiada zawarte umowy na dostawę energii dla 134 punktów poboru energii na czas określony - do dnia 31 grudnia 2016 r. 4. Punkt wyszczególniony w poz. nr 135 załącznika nr 1 do umowy posiada obecnie umowę kompleksową zawartą na czas określony - do dnia 31 grudnia 2016 r. Od 1 stycznia 2017 r. zostanie zawarta z OSD umowa o świadczenie usługi dystrybucji na czas nieokreślony. 5. Dla pozostałych punktów Zamawiający posiada umowy o świadczenie usług dystrybucji zawarte na czas nieokreślony. 6. W związku z aktualnie prowadzonymi inwestycjami załącznik nr 1 do umowy będzie na bieżąco aktualizowany. 7. Zamawiający nie dysponuje wiedzą o ilościach układów pomiarowych przystosowanych do zdalnego odczytu wskazań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 508982,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 4+1
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.