Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Inowrocław: REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SŁONECZNEJ 20 W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 374004 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Inowrocławiu , ul. Toruńska 26, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 357 43 89, faks 052 357 43 89.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.profilaktyka.inowroclaw.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY SOCJOTERAPEUTYCZNEJ W BUDYNKU PRZY UL. SŁONECZNEJ 20 W INOWROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i adaptacja pomieszczeń świetlicy socjoterapeutycznej w budynku przy ul. Słonecznej 20 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. W zakres robót wchodzi: 1) pomieszczenie zaplecza - demontaż stolarki okiennej, stolarki drzwiowej, rozbiórka okładzin ściennych z płytek ceramicznych, rozebranie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, wykucie ze ścian ościeżnic drzwiowych drewnianych, demontaż instalacji elektrycznej, zamurowanie w ścianach otworów drzwiowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie klejowej, montaż instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, stolarki okiennej PCV, wykonanie dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, izolacji poziomych przy użyciu powłok wodoszczelnych, posadzek ceramicznych typu Gres, cokołu ściennego z płytek Gres, gruntowanie podłoży, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, montaż stolarki drzwiowej; 2) pomieszczenie 1 - demontaż stolarki drzwiowej, stolarki okiennej wewnętrznej, wykucie ze ścian ościeżnic drzwiowych, okiennych drewnianych, demontaż instalacji elektrycznej, zamurowanie w ścianach otworów drzwiowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie klejowej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, montaż instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, cyklinowanie i lakierowanie posadzek z deszczułek, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 3) pomieszczenie 2 - demontaż stolarki drzwiowej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, demontaż ścianek działowych, posadzek cementowych, demontaż instalacji elektrycznej, murowanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych na zaprawie klejowej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek ceramicznych typu Gres, posadzek z paneli podłogowych na warstwie izolacyjnej, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 4) pomieszczenie 3 - demontaż stolarki drzwiowej, posadzek z deszczułek drewnianych, instalacji elektrycznej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek z paneli podłogowych na warstwie izolacyjnej, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 5) pomieszczenie 4 - demontaż stolarki drzwiowej, posadzek z tworzyw sztucznych, instalacji elektrycznej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, montaż ościeżnic stalowych drzwiowych, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek z paneli podłogowych na warstwie izolacyjnej, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż listew przyściennych, stolarki drzwiowej; 6) pomieszczenie WC - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, wykucie ze ścian ościeżnicy drzwiowej drewnianej, demontaż okładzin ściennych z płytek ceramicznych, posadzek z tworzyw sztucznych, instalacji elektrycznej, wykonanie montażu ościeżnic stalowych drzwiowych, stolarki okiennej, instalacji elektrycznej po istniejących trasach, warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, okładzin ściennych z płyt gipsowo-kartonowych, dwuwarstwowych gładzi gipsowych ścian i sufitu, posadzek ceramicznych typu Gres, gruntowanie podłoży ścian i sufitu, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej po istniejących trasach wraz z armaturą, malowanie farbami olejnymi grzejników oraz rur, montaż stolarki drzwiowej; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane polegające na robotach remontowych w budynkach;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie ustala się minimalnych standardów;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu robót Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.profilaktyka.inowroclaw.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Toruńska 26, p. Renata Białecka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w Ośrodku Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień, 88-100 Inowrocław, ul. Toruńska 26, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.