Ogłoszenie z dnia 2011-11-10
Duszniki-Zdrój: Zakup sprzętu sportowego w ramach realizacji projektu pn. Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej przeznaczonej do uprawiania turystyki aktywnej - Jamrozowa Polana
Numer ogłoszenia: 374024 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Duszniki Zdrój , ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 869 76 60, faks 74 866 90 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu sportowego w ramach realizacji projektu pn. Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej przeznaczonej do uprawiania turystyki aktywnej - Jamrozowa Polana.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu sportowego:Rowery, Kaski i ochraniacze, Wrotki wyczynowe, Zegary z tempomatem,Nartorolki, Kije do nardic walking, Nartorolki skike, Rakiety śnieżne,Siatki do ogrodzenia tras, Stoły warsztatowe, Dmuchawa do odkurzania, Ławki i stoły ogrodowe, Piłka nożna, Rakietki treningowe, Bandy piłkarskie komplet, Stojaki do siatek Reg., Siatki do siatkówki 9,50x1,00, Siatki do babingtona 6,10x0,76, Piłka do siatki, Stół tenisowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 34.43.00.00-0, 18.44.41.12-1, 39.15.12.00-7, 39.11.36.00-3, 39.12.12.00-8, 37.45.17.00-1, 37.46.15.20-8, 37.45.29.10-3, 37.45.29.00-0, 37.46.15.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 dostawy lub usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z tym, że każde z zamówień powinno mieć wartość co najmniej 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia niniejszy warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dusznikach - Zdroju, Rynek 6, 57-340 Duszniki - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.:Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej przeznaczonej do uprawiania turystyki aktywnej - Jamrozowa Polana współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rowery Kaski i ochraniacze Wrotki wyczynowe Zegary z tempomatem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 34.43.00.00-0, 18.44.41.12-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nartorolki Kije do nardic walking Nartorolki skike Rakiety śnieżne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki do ogrodzenia tras Stoły warsztatowe Dmuchawa do odkurzania Ławki i stoły ogrodowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 39.11.36.00-3, 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piłka nożna Rakietki treningowe Bandy piłkarskie komplet Stojaki do siatek Reg. Siatki do siatkówki 9,50x1,00 Siatki do babingtona 6,10x0,76 Piłka do siatki Stół tenisowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.17.00-1, 37.46.15.20-8, 37.45.29.10-3, 37.45.29.00-0, 37.46.15.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu sportowego dla szkół powiatowych w ramach zadania "Zakup wirtualnej strzelnicy sport. dla LO im. J. Iwaszkiewicza w Brzezinach wraz z zakupem sprzętu sportowego dla szkół powiatowych"
- DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO
- DOSTAWA, WYPOSAŻENIE I MONTAŻ SPRZĘTU DO SIŁOWNI MODUŁOWEJ
- Dostawa rowerów cargo ze wspomaganiem elektrycznym
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
- Dostawa krzeseł, stołów i foteli (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Kaski rowerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.