To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 374062 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Ełk: ODBIÓR I DALSZE ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 -
- INNE ODPADY (W TYM ZMIESZANE SUBSTANCJE I PRZEDMIOTY)
Z MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW INNE NIŻ WYMIENIONE W 19 12 11, WYTWARZANYCH W ZAKŁADZIE UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SIEDLISKACH KOŁO EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324031-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
28023933300000, ul.
Siedliska
77,
19300
Ełk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
87 6210101, 629 15 00, faks
87 610 20 60, e-mail
eko-mazury@elk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I DALSZE ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 19 12 12 - - INNE ODPADY (W TYM ZMIESZANE SUBSTANCJE I PRZEDMIOTY) Z MECHANICZNEJ OBRÓBKI ODPADÓW INNE NIŻ WYMIENIONE W 19 12 11, WYTWARZANYCH W ZAKŁADZIE UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SIEDLISKACH KOŁO EŁKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-PGO/06/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 90.50.00.00-2 - usługi związane z odpadami; b) 90.51.30.00-6 - usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne; c) 90.51.10.00-2 - usługi wywozu odpadów; d) 90.53.30.00-2 - usługi gospodarki odpadami. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, wytwarzanych w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach koło Ełku. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i dalszego zagospodarowania wynosi 3.600 Mg. 3. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu umowy jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie w zakresie + lub -20 procent ilości podstawowej odpadów (Zamawiający przewiduje prawo opcji). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. Rzeczywista ilość odpadów wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Do dalszego zagospodarowania przeznaczony jest odpad o kodzie: 19 12 12 - Inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, który powstaje po procesie mechanicznego przetworzenia odpadu o kodzie: 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Proces mechanicznego przetwarzania odpadów zmieszanych (20 03 01), przebiega z wykorzystaniem: 1 szt. sito bębnowe 0-80 mm, 2 szt. separatory magnetyczne do metali żelaznych, 1 szt. separator prądów wirowych do metali nieżelaznych, 1 szt. separator balistyczny oraz 6 szt. separatory optopneumatyczne NIR. W wyniku tego sortowania - po wydzieleniu surowców wtórnych i balastu - powstaje frakcja odpadów (19 12 12) o parametrach: 8,98 MJ/kg s.m. < ciepło spalania < 18,9 MJ/kg s.m. 5. Odbiór odpadu: a) Odbiór odpadów odbywać się będzie z terenu Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych [RIPOK] prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. Wykonawca zapewni do odbioru samochody przystosowane do przewozu odpadów komunalnych. b) Odbiór odpadów realizowany będzie według potrzeb Zamawiającego, przy ilości kursów dziennych wynoszącej od 0 do 2, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:00 do 15:00. Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę o zapotrzebowaniu na daną ilość kursów. Za zgodą stron umowy ilość kursów w ciągu jednego dnia może być większa niż 2. c) Odbiór następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu oraz rozładunku. d) Załadunek odpadu na podstawione przez Wykonawcę pojazdy jest obowiązkiem Zamawiającego. e) Odbierane odpady będą ważone na zalegalizowanej wadze samochodowej, zlokalizowanej na terenie RIPOK. Dla określenia wagi odbieranego odpadu, pojazd Wykonawcy musi być zważony przed załadunkiem i po załadunku. f) Do rozliczeń zostanie przyjęte każdorazowe ważenie odebranych odpadów potwierdzone dowodem ważenia. g) Zakres pomiarowy wagi zlokalizowanej na terenie RIPOK wynosi 60 Mg, długość podestu - 18,75 m, szerokość podestu - 3 m. h) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w czasie transportu odpadów od chwili wydania w RIPOK oraz w trakcie transportu, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończenia procesów odzysku. i) Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania oraz zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia, np. przewoźników. j) Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi), przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające. 6. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazania się dokumentami potwierdzającymi wykonania usługi w zakresie poddania odpadów procesowi odzysku. 7. Zamawiający zastrzega możliwość decydowania o formie przygotowania frakcji do przekazania tj. w postaci luźnej bądź też zbelowanej. 8. W przypadku belowania frakcji Zamawiający dokona opakowania przekazywanych odpadów w następujący sposób: a) odpad zostanie sprasowany i zbelowany, b) do zbelowania zostanie użyty stalowy drut o przekroju O 3,2 mm, c) wymiary pojedynczej beli - ok. 80x110x130 cm, d) średnia waga jednej beli odpadów wynosi ok. 600 kg. 9. Zamawiający nie stawia warunku w zakresie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP tj. nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90513000-6,
90511000-2,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT712800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 769824,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa akordeonów, wibrafonu, ksylofonu i instrumentów smyczkowych.
- Dostawa fortepianu i pianin
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.