To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 374064 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Zawiercie: Utworzenie i prowadzenie na terenie Gminy Zawiercie dwóch Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK-i) wraz z zagospodarowaniem odpadów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361550-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny
51596800000, ul.
ul. Leśna
2,
42400
Zawiercie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 49 41 267, faks
32 67 22 684, e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.zawiercie.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i prowadzenie na terenie Gminy Zawiercie dwóch Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ( PSZOK-i) wraz z zagospodarowaniem odpadów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie i prowadzenie na terenie Gminy Zawiercie dwóch Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK-i) wraz z zagospodarowaniem odpadów. Przedmiot zamówienia obejmuje przyjmowanie odpadów selektywnie zebranych od właścicieli (mieszkańców) nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zawiercie. Wykaz nieruchomości wraz z zamieszkującymi je mieszkańcami określone zostały w załączniku nr 4 (nieruchomości jednorodzinne) i 4a (nieruchomości wielorodzinne) do wzoru umowy. I. Obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Utworzenia, utrzymania i obsługi dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwanych dalej PSZOK-ami oraz zagospodarowania odpadów w nich zebranych. Wykonawca ma obowiązek w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy zorganizować i udostępnić mieszkańcom dwa PSZOK-i. PSZOK-i muszą być zlokalizowane na nieruchomościach w granicach administracyjnych Gminy Zawiercie, do których Wykonawcy przysługuje tytuł prawny. 2) Posiadania stosownego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, w tym prowadzenia PSZOK, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm); 3) Posiadania wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wydanego przez właściwy organ; 4) Posiadania wszelkich innych zezwoleń niezbędnych dla prawidłowego wykonania zadań określonych w umowie. 5) Pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 7 dni przed uruchomieniem PSZOK-ów o dokładnej dacie udostępnienia PSZOK-ów mieszkańcom oraz ich lokalizacji. Udostępnienie dla mieszkańców obydwóch PSZOK-ów musi nastąpić w tym samym terminie. PSZOK-i powinny spełniać następujące warunki: a) lokalizacja musi być zgodna z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego oraz musi zapewniać dogodny dojazd dla mieszkańców Gminy Zawiercie, lokalizacja PSZOK-ów musi być różna, tzn. każdy PSZOK zlokalizowany będzie w innych osiedlach/sołectwach Gminy Zawiercie. b) na terenie każdego PSZOK-a nie mogą znajdować się bariery architektoniczne, które mogłyby utrudniać poruszanie się osób niepełnosprawnych, np. na wózkach inwalidzkich. W przypadku barier architektonicznych, które uniemożliwiałyby poruszanie się osób niepełnosprawnych, PSZOK musi posiadać podjazdy umożliwiające poruszanie się takich osób; c) tereny, na których będą zorganizowane PSZOK-i muszą być utwardzone, ogrodzone, oświetlone, dozorowane oraz zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu PSZOK-a zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz.1250); d) w Punktach przyjmowane będą bez limitu następujące frakcje odpadów: - odpady ulegające biodegradacji (trawa, liście, rozdrobnione gałęzie) - należy przez to rozumieć odpady zielone, - papier i tektura, - tworzywa sztuczne, - opakowania wielomateriałowe, - metale, - szkło, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - przeterminowane leki i chemikalia, - meble i inne odpady wielkogabarytowe, - zużyte baterie i akumulatory, - inne odpady niebezpieczne, w tym oleje odpadowe, rozpuszczalniki, farby, tusze, kleje, detergenty zawierające odpady niebezpieczne, świetlówki; e) w PSZOK-u Wykonawca odbierze również od mieszkańców Gminy Zawiercie odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zawiercie w ilości do 50 kg/mieszkańca/miesiąc (600 kg rocznie). Wykonawca zobowiązany jest do realizacji odpłatnego odbierania odpadów budowlanych, które mieszkaniec Gminy Zawiercie odda poza limitem do PSZOK-u; f) w PSZOK-u Wykonawca odbierze również od mieszkańców Gminy Zawiercie styropian budowlany, wełnę mineralną pochodzące z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zawiercie w ilości do 10 kg/mieszkańca/rok; g) w PSZOK-u Wykonawca odbierze również od mieszkańców Gminy Zawiercie papę odpadową pochodzącą z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Zawiercie w ilości do 20 kg/mieszkańca/rok; h) Odpady wymienione w ust. 1 pkt.2 lit. f-g przyjmowane będą przynajmniej w jednym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych; i) minimalne wyposażenie każdego punktu to: - 17 pojemników/kontenerów do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów. Pojemniki/kontenery powinny być oznakowane w sposób niebudzący wątpliwości, jakie odpady należy w nich umieszczać; - monitoring wizyjny (z rejestracją obrazu); legalizowana waga umożliwiająca ważenie odpadów przy ich przyjmowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość ważenia przyjmowanych od mieszkańców odpadów na terenie innym niż zlokalizowany jest PSZOK pod warunkiem, że teren ten będzie w bezpośrednim sąsiedztwie PSZOK - a. j) Wykonawca ma obowiązek przyjąć wymienione w ust. 1 pkt. 2, litera d-g odpady dostarczone przez mieszkańca Gminy Zawiercie na podstawie dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie Gminy Zawiercie (np. potwierdzenie zapłaty na rachunek Gminy Zawiercie za odpady komunalne, kopia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi złożona do Urzędu Miejskiego w Zawierciu, potwierdzenie złożenia w/w deklaracji, w przypadku nieruchomości wielorodzinnych potwierdzenie naliczenia w czynszu za mieszkanie opłaty za odpady komunalne, inny dokument potwierdzający zamieszkanie na terenie Gminy Zawiercie). W przypadku odpadów, które zgodnie z obowiązującym regulaminem przyjmowane są w ilościach limitowanych Wykonawca ma obowiązek rejestrować ilości przekazanych odpadów w ciągu roku dla każdego mieszkańca tak, aby nie zostały przekroczone następujące limity: - dla odpadów budowlanych i rozbiórkowych limit 600 kg/mieszkańca/rok, - dla styropianu budowlanego, wełny mineralnej limit 10 kg/mieszkańca/ rok, - dla papy odpadowej limit 20 kg/mieszkańca/rok. k) Dopuszcza się dostarczanie odpadów ulegających biodegradacji (trawa, liście, rozdrobnione gałęzie) z terenów przylegających do bloków, kamienic przez zarządcę budynku mieszkalnego lub przez podmiot przez niego upoważniony. 6) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666.), pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegających na obsłudze dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 7) W przypadku zadeklarowania zatrudnienia osób niepełnosprawnych do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy..........osoby niepełnosprawne tj. osoby spełniające przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2011 r. Nr 127 poz. 721 z póżn. zm). Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności, lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego- zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby 8) w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800.2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznająca niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L. 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008 r). 9) usługa będąca przedmiotem umowy będzie świadczona przez osoby wymienione w "Wykazie Pracowników świadczących Usługę", które zostaną wskazane przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, zwane dalej "Pracownikami świadczącymi Usługi". 10) wśród osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, o których mowa w lit. a) mogą znaleźć się osoby niepełnosprawne, zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w formularzu ofertowym. 11) Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby wskazane w ust. 1 pkt 3 (a w przypadku zadeklarowania zatrudnienia osób niepełnosprawnych również wskazane w ust. 1 pkt 3 lit. a)) w okresie świadczenia usługi, a w przypadku rozwiązania umowy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudniania na to miejsce innej osoby. a) zmiana Pracownika świadczącego Usługę skutkuje zmianą Wykazu Pracowników świadczących Usługi. Wykonawca zobowiązany jest złożyć zaktualizowany wykaz pracowników. b) Wykonawca zobowiązuje się, przed rozpoczęciem wykonywania umowy do przeszkolenia pracowników w zakresie przepisów BHP, przepisów przeciwpożarowych, przepisów o ochronie danych osobowych oraz gospodarki odpadami komunalnymi. c) Pracownicy świadczący Usługi powinni być w czasie wykonywania przedmiotu Umowy jednolicie ubrani i posiadać identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu. d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie Pracowników świadczących Usługi oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu Umowy. e) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 pkt.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. f) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wskazanych w ust. 1 pkt.3 następujące dowody: poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. g) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w ust.1 pkt. 3 lit.a), wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność tych osób natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. h) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania zamówienia. Kontrola odbywa się w miejscach realizacji zamówienia i ma na celu weryfikację rzeczywistych warunków jego wykonywania, w szczególności weryfikację udziału wskazanych przez Wykonawcę osób przy wykonywaniu zamówienia. 12) przyjmowania odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazywania miejsc przeznaczonych do ich gromadzenia; 13) prowadzenia ewidencji osób przekazujących odpady, w której Wykonawca zobowiązany będzie uzupełniać masę, rodzaj, kod odpadu i datę dostarczenia; 14) Każdorazowego zważenia odpadów, które zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawiercie są przyjmowane w ilościach limitowanych i odnotowania ich ilości w prowadzonej ewidencji, o której mowa powyżej; 15) utrzymywania czystości i porządku na terenie PSZOK, poprzez bieżące sprzątanie terenu oraz w przypadku wystąpienia opadów śniegu - odśnieżania, w przypadku wystąpienia śliskości - usuwanie jej; 16) zapewnienia kontaktu telefonicznego z obsługą PSZOK w godzinach otwarcia - dla wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz dla Zamawiającego; 17) przekazywania odpadów zgromadzonych w PSZOK do zagospodarowania z minimalną częstotliwością wskazaną w części II ust.3, pkt. 3 i 4; . 18) sporządzania tygodniowych raportów z ilości zebranych odpadów według załącznika nr 5 do umowy; w przypadku braku dostarczenia przez mieszkańców jakichkolwiek odpadów w danym tygodniu Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia stosownej informacji. Raporty Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu następującym po tygodniu, w którym zebrano odpady. W przypadku nie dostarczenia przez mieszkańców w danym tygodniu odpadów Wykonawca sporządzi informację o braku zebrania w danym tygodniu odpadów. Raporty muszą być sporządzane osobno dla każdego PSZOK-a; 19) sporządzania comiesięcznych sprawozdań dotyczących ilości i rodzaju odpadów (nazwa i kod odpadu) odebranych w punkcie odpadów i przekazywania ww. sprawozdań wraz z fakturą za miesiąc poprzedni. Sprawozdania muszą być zgodne z kartami przekazania odpadów; 20) posiadania w miejscu ogólnie dostępnym tablicy informacyjnej zawierającej dane Wykonawcy (pełna nazwa, adres, nr telefonu), wykaz rodzajów i ilości przyjmowanych odpadów komunalnych, dni i godziny pracy PSZOK-a; 21) opracowania regulaminu PSZOK-a. Po uzgodnieniu treści regulaminu z Zamawiającym Wykonawca poda go do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń punktu oraz przekaże go Zamawiającemu do umieszczenia na stronie internetowej urzędu - przed uruchomieniem PSZOK-a. 22) w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przeprowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej - (kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty) Wykonawca zobowiązany będzie do jednorazowego wydruku ulotek w ilości 15 000,00 sztuk oraz dostarczenie ich właścicielom nieruchomości jednorodzinnych oraz zarządcom nieruchomości wielorodzinnych w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. Ulotka musi zawierać informacje dotyczące lokalizacji PSZOK-ów, godzin ich otwarcia oraz rodzajów przyjmowanych w nich odpadów. W ulotce tej należy również podać, które odpady są przyjmowane w ilościach limitowanych. Przy rodzajach odpadów limitowanych należy podać wielkość limitów. Przed wydrukiem Zamawiający zaakceptuje treść opracowanej ulotki oraz wskaże, jakie ilości należy dostarczyć poszczególnym zarządcom. Ulotka musi odpowiadać poniższym parametrom: Format - A4 składana na 2, Kolorystyka 4 + 4, Papier kreda błysk, gramatura 150g/m2 Potwierdzeniem wykonania obowiązku określonego powyżej będzie: pisemne zaakceptowanie przez Zamawiającego treści ulotki, potwierdzenie wydruku 15 000,00 sztuk ulotek oraz dystrybucja ulotek, którą Zamawiający skontroluje wśród 100 losowo wybranych właścicieli (zarządców) nieruchomości czy ulotka została dostarczona. Jeżeli więcej niż 70 oświadczy, że nie otrzymało od Wykonawcy ulotki, to wówczas Zamawiający przed naliczeniem kary umownej przekaże Wykonawcy listę adresów nieruchomości wraz z imieniem i nazwiskiem osoby składającej deklarację bądź dane zarządcy, którym nie zostały dostarczone ulotki, aby Wykonawca mógł odnieść się do przedstawianego zarzutu. W przypadku nieudowodnienia przez Wykonawcę dostarczenia na nieruchomości ulotki, Zamawiający będzie miał podstawę naliczenia określonej kary umownej. II. Sposoby postępowania z odpadami zgromadzonymi w PSZOK 1. Odpady należy gromadzić selektywnie w przygotowanych do tego celu pojemnikach/kontenerach w odpowiednio przygotowanych miejscach z uwzględnieniem wszystkich przepisów stanowiących o sposobie magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów. 2. Miejsca, w których magazynowany jest zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny muszą być przygotowane zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015 r., poz. 1688 z póżn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Przekazywania odpadów zebranych w PSZOK - ach do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm). 2) Przekazywania przyjętych odpadów zielonych bezpośrednio do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych. 3) Przekazania odpadów zgromadzonych w pojemnikach/kontenerach w takim czasie, aby nie doprowadzić do przepełnienia tych pojemników/kontenerów. 4) Gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji (zielonych) nie terenie PSZOK nie dłużej niż 7 dni, aby nie powodować uciążliwości zapachowych. III. Godziny funkcjonowania PSZOK-ów: Punkty powinny funkcjonować przez okres 12 miesięcy od daty udostępnienia punktów dla mieszkańców. Jeden PSZOK powinien być czynny od poniedziałku do soboty minimum 8 godzin ( w godzinach od 09:00 do 17:00), natomiast drugi PSZOK powinien być czynny od poniedziałku do piątku 8 godzin ( w godzinach od 08:00 do 16:00) i przynajmniej jedną sobotę w miesiącu minimum 4 godziny ( w godzinach od 09:00 do 13:00). Godziny otwarcia PSZOK-ów Wykonawca zaproponuje w formularzu ofertowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511200-4,
90511300-5,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT332268.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 357994.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.