Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Krosno Odrzańskie: PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na roboty budowlane - wykonanie pokrycia dachowego z dociepleniem stropodachu styropapą oraz odtworzenie instalacji odgromowej budynek nr 19 Magazyn kwaterunkowy Zielona Góra. Sprawa nr 106/PN/2013.
Numer ogłoszenia: 374102 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp na roboty budowlane - wykonanie pokrycia dachowego z dociepleniem stropodachu styropapą oraz odtworzenie instalacji odgromowej budynek nr 19 Magazyn kwaterunkowy Zielona Góra. Sprawa nr 106/PN/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Wykonanie pokrycia dachowego z dociepleniem stropodachu styropapą oraz odtworzenie instalacji odgromowej budynku magazynowym sprzętu kwaterunkowego Nr.19 przy ul. Zdrojowej w Zielonej Górze. 2.Termin wykonania zamówienia - 30 dni od dnia podpisania umowy 3.Krótka charakterystyka (lokalizacja, rodzaj, typ, przeznaczenie funkcje, odporność ogniowa, itp) obiektu (urządzenia): Budynek usytuowany jest na terenie bazy RZI w Zielonej Górze przy ulicy Zdrojowej o przeznaczeniu magazynowym . Budynek parterowy. Dach płaski, dwuspadowy (20%) , kryty papą asfaltową. konstrukcja ścian murowana. Konstrukcja stropodachu z belek kratowych wspartych na dwugałęziowych słupach stalowych. Budynek wyposażony w instalację odgromową. Obróbki blacharskie , rynny, rury spustowe , z blachy oc. Powierzchnia dachu 789 m2. Dach w całości pokryty jest papą z ociepleniem płytą pilśniową wymaga pilnej naprawy miejsc przecieku w pokryciu , obróbek blacharskich. Papa nie posiada już elastyczności wskutek działania czynników atmosferycznych, w kilku miejscach na powierzchni dachu jest zmurszała z pęknięciami, które skutkują brakiem szczelności pokrycia. W pasie okapu są liczne ubytki papy. Rynny i rury spustowe są zamontowane nowe Zakres robót do realizacji: (zgodnie z przedmiarem robót ) - rozebranie pokrycia dachu z papy - rozebranie ocieplenia wykonanego 2x płyta pilśniowa - oczyszczenie istniejącego podłoża betonowego - demontaż obróbek blacharskich szczytów budynku - wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych EPS laminowanych papą asfaltowa dwustronnie gr. 5 cm - zamontować obróbki z blachy tytan-cynk na szczytach budynku - pokrycie dachu papą termozgrzewalną jednowarstwowe papa nawierzchniowa gr. 5,2 mm modyfikowana SBS - powlekanie powierzchni metalowych wywiewek środkiem gruntującym - demontaż instalacji odgromowej - odtworzenie nowej instalacji odgromowej - wykonanie pomiarów instalacji odgromowej - wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych 4.Podstawowe potrzeby i wymagania, które należy uwzględnić przy wykonaniu przedmiotu zamówienia: Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu z Inwestorem i zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w wycenie i w terminie wykonania robót. Kody CPV: 45262690-4 - remont dachu budynku (robota budowlana) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiar - załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł. (sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz ofertowy załącznik nr 5 do SIWZ. 2)Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1)danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2)zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10; 66 - 600
Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 12:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10; 66 - 600 Krosno Odrzańskie Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Świadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy NoOSG.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1163F na odcinku Bielów - Czetowice, długość odcinka ok. 150 m
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, nadbudowa, przebudowa, adaptacja na funkcję edukacyjną oficyny wschodniej dawnego Zespołu Klasztornego S.S. Klarysek w Zamościu
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Remont części murów obronnych w Goleniowie
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Stary Brus
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- SVA/4620-183/2025 Termomodernizacja budynku nr. 16 na terenie kompleksu wojsk. w m. Warszawa ul. Kajakowa 8 oraz Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie;
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.