eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu etap IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Poznań: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu etap IV
Numer ogłoszenia: 37410 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu , ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ko.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu etap IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu. Prace remontowe powinny być wykonane zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 6, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, oraz opisem przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia - według projektu budowlanego: pokój nr 327,328,326,325,324,323,313,312,311,310,310a,309,309a Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace wraz z dostawą materiałów i montażem urządzeń: rozbiórka ścian z konstrukcji drewnianej (zabudowa szafowa); demontaż wykładzin podłogowych; wylewka z zaprawy samopoziomującej; montaż wykładziny podłogowej z PCV typu obiektowego z cokolikiem przyściennym według wzoru określonego w projekcie budowlanym na rysunku nr 3, o grubości całkowitej minimum 2mm, grubości warstwy użytkowej minimum 0,7 mm, klasie ścieralności minimum 33 oraz klasie reakcji na ogień Bfl - s1, kolor wykładziny w pomieszczeniach jasnozielony, odcień i wzór do uzgodnienia z Zamawiającym; demontaż istniejących między pokojami ścianek działowych; wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych wypełnionych wełną mineralną; montaż w ściance działowej między pomieszczeniami 324 a 323 oraz w wydzielonej części pomieszczenia 309 nowych drzwi bezprogowych według rys. nr 2 zmiany budowlane projektu budowlanego; - skrzydła: płytowe, gładkie, pełne, w okleinie: olcha lub równoważnej, wyposażone w dwa lub trzy zawiasy w kolorze srebrnym, wpuszczany zamek z wkładką patentową i klamką metalową z szyldem w kolorze srebrnym; montaż ościeżnic regulowanych, o szerokości dopasowanej do grubości ścianki, z obustronnymi opaskami maskującymi wykonane z materiałów drewnopodobnych w okleinie jak skrzydła drzwi; zdarcie warstwy farby ze ścian, naprawa i uzupełnienie tynków; minimum dwukrotne malowanie wszystkich powierzchni wewnętrznych farbą lateksową - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w pomieszczeniach w barwie żółtej, odcień do uzgodnienia z Zamawiającym; minimum dwukrotne malowanie sufitu - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w kolorze białym; demontaż gniazd instalacji niskiego napięcia oraz gniazd telekomunikacyjnych w każdym remontowanym pomieszczeniu; montaż nowych: podwójnych gniazd telekomunikacyjnych, podwójnych gniazd instalacji niskiego napięcia z klapką ochronną, w płycie maskującej pod parapetem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wszystkie elementy w kolorze białym, w liczbie po 2 z każdego rodzaju na pomieszczenie; demontaż łączników oświetlenia w każdym remontowanym pomieszczeniu oraz montaż nowych świecznikowych (seryjnych) łączników oświetlenia wyposażonych w dwa przyciski, elementy w kolorze białym w liczbie po 1 na pokój za wyjątkiem pokoju nr 309 i 309a, w pomieszczeniu nr 327-328 przesunięcie łącznika oświetlenia, w pomieszczeniu 310 wbudowanie instalacji zasilającej oświetlenie w sufit, w pomieszczeniu 309 montaż dodatkowego łącznika z jednym przyciskiem do oświetlenia wydzielonej części pomieszczenia, w pomieszczeniu 309a montaż jednego łącznika (z jednym przyciskiem) oświetlenia; W pomieszczeniu 309 i 309a demontaż oświetlenia i montaż nowych 5 lamp: oprawy rastrowe, natynkowe, na dwie świetlówki o mocy 36W każda, kolor biały; zabudowa stolarska progu podokiennego dla instalacji CO płytą wiórową według wzoru określonego na rys. nr 3 detal zabudowy podokiennej projektu budowlanego, płyta wiórowa w pomieszczeniach w okleinie olcha lub równoważnej, w miejscach występowania zaworu instalacji CO montaż pokrywy zabezpieczającej i umożliwiającej swobodny dostęp do zaworu; montaż płyty maskownicy pod parapetem z płyty wiórowej w okleinie jak próg podokienny wraz z wyłożeniem gniazd instalacyjnych oraz uporządkowaniem przewodów; w miejscach otworów wentylacyjnych montaż nowych plastikowych kratek wentylacyjnych w kolorze białym; demontaż i montaż verticali lub rolet; demontaż opasek - ościeżnic wokół drzwi wejściowych; oczyszczenie i przeszlifowanie drzwi wejściowych do pomieszczeń (od strony wewnętrznej) oraz pokrycie ich nowymi dwoma warstwami lakieru bezbarwnego; montaż listew wykończeniowych progowych (10 szt.); montaż odbojników naściennych samoprzylepnych (9 szt.), podłogowych 1 szt. wywóz materiałów z rozbiórki, gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac oraz utylizacja odpadów; wyczyszczenie pomieszczeń oraz umycie okien w remontowanych pomieszczeniach, po zakończeniu prac budowlanych; wykonanie przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami pomiarów elektrycznych po zakończeniu wszelkich prac elektrycznych, w przypadku wykazania nieprawidłowości Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia; W pomieszczeniu nr 309a Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót bezpyłowych. Jeżeli w SIWZ lub jej załącznikach pojawia się wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia to oznacza to, że Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił co najmniej 48 miesięcy gwarancji jakości w tym na zastosowane wyroby budowlane i urządzenia od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni dostawę materiałów do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (włącznie z wszelkimi formalnościami związanymi z wjazdem i postojem jeśli są wymagane). Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wewnątrz budynku Urzędu. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, BHP, ppoż., zasadami sztuki budowlanej oraz w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania urzędu w szczególności zachowując czystość wokół obszaru prac remontowych. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w zakresie prowadzonych robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50000 zł każda, z których obie obejmowały realizację robót o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W razie polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, stosownie do przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany: a)terminu wykonania umowy: - z powodu okoliczności, za które strony nie ponoszą odpowiedzialności (np. siła wyższa), - na skutek działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu zwiększenia ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru robót ze względu na wady dokumentacji lub wynika ono z zasad wiedzy technicznej, b)ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru robót, ze względu na wady dokumentacji lub z powodu robót niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego przed zawarciem umowy, c)sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności zastosowania innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Zmiany umowy, o której mowa mogą nastąpić za zgodą obu stron, przy czym wymagana jest forma pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ko.poznan.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Poznaniu ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, pokój 339.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Poznaniu ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, pokój 339, III piętro bud. B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.