Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Wrocław: Przebudowa chodników z podziałem na zadania:
ZADANIE NR 1
a)ul. Starogajowa
b)ul. Górnicza od ul. Lotniczej do ul. Szklarskiej
c)ul. Kreślarska od ul. Makowej do al. Gen.J.Hallera
d)ul. Klaczki (strona parzysta)
ZADANIE NR 2
a)ul. Kolejowa od nr 21 do pl. Rozjezdnego
b)ul. I.Daszyńskiego od nr 4-16
c)ul.I.Daszyńskiego od nr 36-42
d)ul. W.Bogusławskiego pomiędzy ul. Zaułek Wolski a ul.Komandorską
we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 374124 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 a)ul. Starogajowa b)ul. Górnicza od ul. Lotniczej do ul. Szklarskiej c)ul. Kreślarska od ul. Makowej do al. Gen.J.Hallera d)ul. Klaczki (strona parzysta) ZADANIE NR 2 a)ul. Kolejowa od nr 21 do pl. Rozjezdnego b)ul. I.Daszyńskiego od nr 4-16 c)ul.I.Daszyńskiego od nr 36-42 d)ul. W.Bogusławskiego pomiędzy ul. Zaułek Wolski a ul.Komandorską we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1 a)ul. Starogajowa b)ul. Górnicza od ul. Lotniczej do ul. Szklarskiej c)ul. Kreślarska od ul. Makowej do al. Gen.J.Hallera d)ul. Klaczki / strona parzysta ZADANIE NR 2 a)ul. Kolejowa od nr 21 do pl. Rozjezdnego b)ul. I.Daszyńskiego od nr 4-16 c)ul.I.Daszyńskiego od nr 36-42 d)ul. W.Bogusławskiego pomiędzy ul. Zaułek Wolski a ul.Komandorską we Wrocławiu. 2.Zakres zamówienia: ZADANIE NR 1 2.1.Przebudowa chodnika - ul. Starogajowa (ok. 150 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni chodnika z kostki betonowej - ok.150 m2 b)profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.150 m2 c)stabilizację cementem o gr. 10 cm - ok.150 m2 d)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. 15 cm - ok.150 m2 e)ułożenie miału kamiennego o gr. 3 cm - ok.150 m2 f)ułożenie kostki betonowej Behaton o grubości 8 cm, na dł. około 50m i szer.3 m g)ułożenie krawężników betonowych 15/30 cm na podsypce cementowo- piaskowej na ławie betonowej C 16/20 z oporem - ok.50m h)ułożenie obrzeży na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo piaskową na ławie betonowej C 16/20 z oporem - ok.50m 2.2.Przebudowa chodnika - ul. Górnicza od ul. Lotniczej do ul. Szklarskiej strona prawa (ok. 255 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni z płyt 35/35 z załadunkiem i utylizacją - ok.220 m2 b)rozebranie nawierzchni z koski kamiennej 4x 6 z wywozem na teren ZDiUM - ok.35 m2 c)korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.255 m2 d)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. po zagęszczeniu 15cm - ok.255 m2 e)ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok.255 m2 f)regulację krawężników kamiennych 20/35 - ok.6 m g)ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z ławą z betonu C16/20 - ok.90 m h)regulację studni tel-kom - 1 szt. i)regulację skrzynek zaworów - 3 szt. 2.3.Przebudowa chodnika - ul. Kreślarska od ul. Makowej do al. Gen.J.Hallera strona prawa (ok. 150 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni z płyt 35/35 z załadunkiem i utylizacją - ok.150 m2 b)korytowanie , profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.150 m2 c)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. po zagęszczeniu 15cm - ok.150 m2 d)ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok.150 m2 e)regulację opornika kamiennego - ok.40 m f)regulację rolki z kostki kamiennej 18/20 o zmiennej szerokości - ok.15 m2 2.4.Przebudowa chodnika - ul. Klaczki (ok. 380 m2) obejmująca: a)korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.380 m2 b)stabilizację cementem o gr. 10 cm - ok.380 m2 c)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. 15 cm - ok.380 m2 d)ułożenie miału kamiennego o gr. 3 cm - ok.380 m2 e)ułożenie kostki betonowej Behaton o grubości 8 cm - ok.380 m2 f)ułożenie krawężników betonowych 15/30 cm na podsypce cementowo- piaskowej na ławie betonowej z oporem - ok.85 m (naprzemiennie z obrzeżem od strony jezdni) g)ułożenie obrzeży na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo piaskową na ławie z oporem na ławie betonowej - ok.275 m (na całej długości od strony posesji, naprzemiennie z obrzeżem od strony jezdni) h)regulację skrzynek zaworów - 25 szt. i)regulację studni tel-kom - 5 szt. ZADANIE NR 2 2.5.Przebudowa chodnika - ul. Kolejowa od nr 21 do pl. Rozjezdnego (ok. 520 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni z płyt 30/30, 35/35, 50/50 z załadunkiem i utylizacją - ok.520 m2 b)rozebranie obrzeży z załadunkiem i utylizacją - ok. 100 m c)rozebranie krawężników wraz z wywozem i utylizacją - ok. 4m d)korytowanie , profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.520 m2 e)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 15 cm - ok.520 m2 f)ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok. 300m2 g)ułożenie płyt betonowych 35x35x 5 na podsypce cementowo -piaskowej - ok. 220 m2 h)ułożenie krawężników betonowych 15/30 - ok. 4m i)ułożenie obrzeży betonowych o wym. 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z ławą z betonu C16/20 - ok.100 m j)przełożenie krawężników kamiennych 20/35 na ławie betonowej C 16/20 - ok.120 m k)regulację rolki z kostki kamiennej 18/20 na ławie betonowej C 16/20 - ok.26 m - 1 rząd l)regulację skrzynek zaworów - 1 szt. m)regulację studni tel-kom - 3 szt. 2.6.Przebudowa chodnika - ul. I.Daszyńskiego 4-16 (ok. 430 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni z płyt 30/30, 35/35, 50/50 z załadunkiem i utylizacją - ok.430 m2 b)korytowanie , profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.430 m2 c)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 15 cm - ok.430 m2 d)ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok.430 m2 e)przełożenie krawężników kamiennych 20/35 na ławie betonowej C 16/20 - ok.106 m f)regulację krat piwnicznych - 39 szt. g)regulację skrzynek zaworów - 12 szt. h)regulację studni tel-kom - 4 szt. i)regulację włazów kanałowych - 1 szt. 2.7.Przebudowa chodnika - ul. I.Daszyńskiego 36-42 (ok. 230 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni z płyt 35/35 x5 z załadunkiem i utylizacją - ok.230 m2 b)rozebranie obrzeży wraz z załadunkiem, wywozem i utylizacją - ok.50m c)korytowanie , profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.230 m2 d)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 15 cm - ok.230 m2 e)ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok.230 m2 f)przełożenie krawężników kamiennych 20/35 na ławie betonowej C 16/20 - ok.60 m g)ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z ławą z betonu C16/20 - ok.50 m h)regulację skrzynek zaworów - 1 szt. i)regulację studni tel-kom - 2 szt. 2.8.Przebudowa chodnika - ul. Bogusławskiego pomiędzy ul. Zaułek Wolski a ul. Komandorską (ok. 86 m2) obejmująca: a)rozebranie nawierzchni z płyt 35/35 x5 z załadunkiem i utylizacją - ok.86 m2 b)korytowanie , profilowanie i zagęszczenie podłoża - ok.86 m2 c)ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. po zagęszczeniu 15 cm - ok.86 m2 d)ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - ok.81 m2 e)ułożenie obrzeży betonowych 30 x 8 na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową wraz z ławą z betonu C16/20 - ok.20 m f)ułożenie krawężników betonowych 15/30 na ławie z betonu C16/20 - ok.20 m g)przełożenie krawężników kamiennych 20/35 na ławie betonowej C 16/20 - ok.45 m h)przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej 9/11 - ok.5 m2 2.9.Opracowania inne i prace przygotowawcze: a)wyniesienie organizacji ruchu zastępczego z uwzględnieniem odzysku materiałów, konserwacji oznakowania i demontażu oznakowania - zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, b)zabezpieczenie poziomej osnowy geodezyjnej, c)harmonogram rzeczowo-finansowy, d)organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i wodę oraz terenu na składowanie materiałów (według własnych potrzeb), e)uzupełniające pomiary geodezyjne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 - 4500,00zł; zadanie nr 2 - 5500,00zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na: a)wykonaniu naprawy nawierzchni z kostki betonowej lub z płyt betonowych o powierzchni minimum 300m2 lub b)budowie lub przebudowie ulicy albo chodnika o nawierzchni z kostki betonowej lub z płyt betonowych o powierzchni minimum 300m2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia: tj. kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może polegać na osobie zdolnej do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić dowolny Wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. konieczność przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. kolizje z sieciami infrastruktury, warunki atmosferyczne utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonania przedmiotu umowy, itp.; b)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, wpływających na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, tj. kolizje z sieciami infrastruktury, itp; c)formy lub terminu zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami Stron, e)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy; f)sposobu rozliczenia niniejszej umowy. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 1 i 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Beata Sylwestrzak, tel. 071/376 00 05.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Przedszkola nr 91 we Wrocławiu. CPV 79710000-4.
- Sukcesywna dostawa pieczywa mrożonego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz zabezpieczenie awarii w pasie drogowym na terenie miasta Wrocławia w podziale na 3 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
- Świadczenia usługi pocztowej - nadawania przekazów pocztowych w formie bezgotówkowej realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
- Wymiana wiat przystankowych
- Przebudowa drogi gminnej nr 101113C w miejscowości Steklinek.
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.