Ogłoszenie z dnia 2006-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa (zakup) dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe aparatury medycznej w tym; wyposażenia Pracowni Radiologicznej, wyposażenia Poradni Gastroenterologicznej i wyposażenia Pracowni Rehabilitacyjnej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, do kontaktów: Jolanta Pęczalska, ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, fax 022 8100604, e-mail: dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpzlo.praga-pld.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (zakup) dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe aparatury medycznej w tym; wyposażenia Pracowni Radiologicznej, wyposażenia Poradni Gastroenterologicznej i wyposażenia Pracowni Rehabilitacyjnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Lecznictwa Otartego Warszawa, ul. Saska 61. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa (zakup) dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe aparatury medycznej w tym; wyposażenia Pracowni Radiologicznej, wyposażenia poradni Gastroenterologicznej i wyposażenia Pracowni Rehabilitacyjnej. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 4 Części zwane dalej Zadaniami. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Informacja o oswiadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiajacego zawarta jest w pkt. IV. SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.20.00 - Sprzęt obrazujący pogłosowy, ultradźwiękowy i dopplerowski Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa (zakup) dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe aparatury medycznej w tym; wyposażenia Pracowni Radiologicznej, wyposażenia poradni Gastroenterologicznej i wyposażenia Pracowni Rehabilitacyjnej: - Zadanie Nr 1 - dostawa (zakup) aparatu USG i aparatu RTG wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. - Zadanie Nr 2 - dostawa (zakup) zestawu do videoendoskopii i przyrządów do endoskopii wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. - Zadanie Nr 3 - dostawa (zakup) aparatury do fizykoterapii wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. - Zadnie Nr 4 - dostawa (zakup) urządzeń i sprzętu do fizykoterapii wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w n/w wysokości: Zadanie Nr 1 w wysokości 10.100,00 zł Zadanie nr 2 w wysokości 6.200,00 zł Zadanie Nr 3 w wysokości 2.000,00 zł zadanie nr 4 w wysokości 600,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu został zawarty w pkt. III. SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania waunków dokonywana będzie na podstawie sprawdzenia oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV. SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zawarta jest w pkt. IV. SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Warunki techniczne 20 3. Gwarancje 5 4. Termin realizacji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 09:30, Warszawa, ul. Krypska 39 pok. Nr 5 (parter).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1. 1) Krótki opis: Dostawa(zakup) sprzętu radiologicznego w tym; aparatu USG i aparatu RTG wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.11.10.00, 33.11.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa(zakup) sprzętu radiologicznego w tym; aparatu USG i aparatu RTG wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 70 2. Parametry techniczne 20 3. Termin realizacji 5 4. Gwarancja 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2. 1) Krótki opis: Dostawa (zakup) wyposażenia Pracownii Gastroenterologicznej - zestaw do videoendoskopii i przyrządów do endoskopii wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.16.80.00, 33.16.81.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa (zakup) wyposażenia Pracownii Gastroenterologicznej - zestaw do videoendoskopii i przyrządów do endoskopii wraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin realizacji 5 3. Gwarancja 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3. 1) Krótki opis: Dostawa (zakup) wyposażenia do Pracowni Rehabilitacyjnej - aparatura do fizykoterapii waraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa (zakup) wyposażenia do Pracowni Rehabilitacyjnej - aparatura do fizykoterapii waraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin realizacji 5 3. Gwarancja 5 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4. 1) Krótki opis: Dostawa (zakup) wyposażenia do Pracowni Rehabilitacyjnej - urzadzenia i sprzęt do fizykoterapii waraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.15.80.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa (zakup) wyposażenia do Pracowni Rehabilitacyjnej - urzadzenia i sprzęt do fizykoterapii waraz z montażem, rozruchem i szkoleniem personelu oraz gwarancjami. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin realizacji 5 3. Gwarancja 5 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.