eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanowiecIntegracja dróg gminnych z siecią dróg wojewódzkich i powiatowych w gminie Ciechanowiec



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Ciechanowiec: Integracja dróg gminnych z siecią dróg wojewódzkich i powiatowych w gminie Ciechanowiec
Numer ogłoszenia: 374172 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Ciechanowcu , ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771145, faks 086 2771066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Integracja dróg gminnych z siecią dróg wojewódzkich i powiatowych w gminie Ciechanowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych w rumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm., obejmujących: 1.Przebudowę drogi gminnej Nr 108912B - ul. Mogilnej w Ciechanowcu odc. I w km rob. 0+008,50 - 0+502 i odc. II w km rob. 0+000 - 0+246,20 o łącznej długości 739,70m. Zakres robót obejmuje: wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% kruszyw łamanych gr. 20cm - 4.593,95m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% kruszyw łamanych gr. 10cm - 4.593,95m2, wykonanie nawierzchni ciągów jezdnych i pieszych wraz ze zjazdami z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 4.593,95m2, ustawienie obrzeży betonowych 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1.479,4m, roboty wykończeniowe (plantowanie skarp i dna wykopów) - 469,94m3, roboty inne regulacja pionowa włazów kanalizacji sanitarnej i elementów sieci wodociągowej - oznakowanie pionowe. 2.Przebudowę drogi gminnej Nr 108921B - ul. Polnej w Ciechanowcu w km rob. 0+000 - 0+343 o długości 343,00m wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej. wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% kruszyw łamanych gr. 20cm - 2.058,00m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 35% kruszyw łamanych gr. 10cm - 2.058,00m2, obrzeża betonowe 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 686,00mb, wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - 2.078,00m2, kanalizacja deszczowa z wpustami ulicznymi, oznakowanie pionowe. 3. Przebudowę i rozbudowę drogi gminnej Nr 108924B - ul. Ralkowej w Ciechanowcu odc. I w km rob. 0+000 - 0+700 i odc. II w km rob. 0+127 o łącznej długości 827,00m wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej. Zakres robót obejmuje: wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20cm - 4.617,60m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10cm - 4.643,90m2, obrzeża betonowe 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 634,60mb, krawężniki betonowe 15x30cm na ławie betonowej - 636,00mb, wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - 1.652,00m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa wiążąca gr. 4cm - 2.959,30m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa ścieralna gr. 4cm - 2.933,00m2, wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 746,00m2, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszyw łamanych - 153,00m2, kanalizacja deszczowa z wpustami ulicznymi, oznakowanie pionowe. 4.Przebudowę drogi gminnej Nr 108929B - ul. Szerokiej w Ciechanowcu odc. I w km rob. 0+000 - 0+373,50 i odc. II w km rob. 0+000 - 0+223 o łącznej długości 596,50m.Zakres robót obejmuje:wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm - 3.689,10m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20cm - 465,00m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10cm - 3.465,00m2, obrzeża betonowe 20x6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 170,00mb, obrzeża betonowe 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej - 455,00mb, krawężniki betonowe 15x30cm na ławie betonowej - 760,0mb,krawężniki betonowe wtopione 12x25cm na ławie betonowej - 61,00mb, wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego i wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - 1.237,00m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa wiążąca gr. 4cm - 2.261,00m2, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa ścieralna gr. 4cm - 2.261,00m2, wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1.005,00m2, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszyw łamanych - 343,00m2, oznakowanie pionowe i poziome. 5.Przebudowę drogi gminnej dojazdowej - ul. Sienkiewicza w Ciechanowcu w km rob. 0+000 - 0+151,50 o długości 151,50m. Zakres robót obejmuje: wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm - 730,00m2, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych z dodatkiem 35% kruszyw łamanych gr. 20cm - 730,00m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych z dodatkiem 35% kruszyw łamanych gr. 10cm - 730,00m2, obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 303,0m, krawężniki betonowe wtopione 12x25cm na ławie betonowej - 5,00mb, wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo piaskowej - 730,00m2, oznakowanie pionowe. 6.Przebudowę drogi gminnej Nr 108853B - Nowodwory wieś w km rob. 0+000 - 1+399,80 o długości 1.399,80m. Zakres robót obejmuje: karczowanie drzew i krzewów oraz roboty rozbiórkowe, przebudowa przepustów drogowych, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20cm - 7.414,81m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z betonu asfaltowego gr. 9cm - 135,00m2, umocnienia brukiem skarp przekopów i nasypów - 37,00m2, wykonanie poboczy z pospółki gr. 10cm - 2.743,00m2, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca gr. 4cm - 7.069,70m2, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna gr. 4cm - 7.034,00m2, wykonanie zjazdów o nawierzchni żwirowej gr. 20cm- 320,00m2, oznakowanie pionowe i poziome. 7.Przebudowę drogi gminnej Nr 108861B - Kułaki wieś w km rob. 0+000 - 0+700 o długości 700,00m.Zakres robót obejmuje: karczowanie drzew, krzaków i podszycia, przebudowa przepustu drogowego, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 20cm - 915,00m2, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 10cm - 845,00m2, wykonanie poboczy z pospółki gr. 10cm - 1.400,00m2, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, warstwa wiążące gr. 4cm - 3.570,00m2, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna gr. 4cm - 3.500,00m2, wykonanie zjazdów z kruszywa naturalnego - 190,00m2,oznakowanie pionowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 100 000,00 PLN. (słownie: sto tysięcy 00/100 złotyych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: RI.271.8.2014), 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Ciechanowcu na konto: Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu nr konta: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 3.Terminowe wniesienie wadium w formie pieniężnej oznacza, że żądana przez Zamawiającego kwota została wpłacona w pełnej wysokości przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy. Oznacza to, że wniesienie wadium w tej postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w innych formach będzie wniesione w terminie, jeżeli stosowny dokument zostanie zdeponowany u Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 2 roboty budowie/przebudowie dróg, której zakres obejmował budowę, odbudowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi o wartości umowy dla każdej z nich co najmniej 3 000 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zał. Nr 3 do Specyfikacji) oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje - samodzielnie bądź udostępnionym przez inne podmioty - potencjałem technicznym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają,a. uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - wymagana 1 osoba, - lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 500 000,00 PLN. 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 3.W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane.informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http:www.nbp.pl.home.aspx.f.kursy.kursy.archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich - tabela A http:www.nbp.pl.home.aspxc. ascx.archa.ascx 4.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja/rękojmia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, e) zmiany kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich części, f) zmiany ilości robót budowlanych, usług lud dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, g) zwiększenia zakresu robót budowlanych, bądź zlecenia robót dodatkowych, h) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych - w zakresie nieprzekraczającym jednak 20% wynagrodzenia Wykonawcy, i) przerw w realizacji zadania, wynikłych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wystąpienie osuwisk czy klęsk żywiołowych), uniemożliwiających wykonywanie każdego z możliwych frontów robót. Ilość dni przedłużonego terminu realizacji nie może być większa od sumy dni zgłoszonych przerw, j) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów i wysokości wystawiania faktur częściowych. 6. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 5, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 5, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 5, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a) zmiana zasad finansowania zadania wynikająca ze zmian w planie finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnienia z instytucją finansującą zadanie, b) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, c) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, d) zmiana obowiązujących przepisów, e) podniesienie wydajności urządzeń, f) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, g) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, h) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, i) stwierdzenie nieuwzględnionych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, j) siła wyższa. 9. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt c), w przypadku gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania odbioru robót, stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust. 6, oraz: a) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych lub b) Kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych, np. SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 10. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 11. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 5 ust. a) - e), g) - j), wymaga podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, pokój nr 15(sekretariat) piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.