To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i dowożeniu posiłków do Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci
Numer ogłoszenia: 374206 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345388 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych polegających na sporządzaniu i dowożeniu posiłków do Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje usługi restauracyjne polegające na sporządzaniu śniadań i obiadów dla dzieci przebywających w Specjalistycznej Placówce Wsparcia Dziennego dla Dzieci zlokalizowanej przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich wraz z ich dowozem 2 razy dziennie przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych. Ilość sporządzanych posiłków określona będzie na podstawie pisemnego zlecenia sporządzonego przez kierownika Specjalistycznej Placówki lub inną osobę upoważnioną z jednodniowym wyprzedzeniem. Dzienne zapotrzebowanie będzie w rozbiciu ilościowym na: śniadania i obiady. Zamówienie obejmuje sporządzanie posiłków i ich dowóz dla między innymi około: - 6 dzieci - śniadań przez 73 dni roboczych oraz obiadów przez 73 dni roboczych Przewidywana maksymalna liczba śniadań dla dzieci: 438 Przewidywana maksymalna liczba obiadów dla dzieci: 438 Przewiduje się dostawę powyższej ilości posiłków w 146 transportach. Koszt wsadu w posiłkach nie może być mniejszy niż 70% wartości całego posiłku. Przygotowane śniadanie ma być dostarczone do siedziby Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci na godzinę 7.30 Przygotowany obiad ma być dostarczony do siedziby Specjalistycznej Placówki Wsparcia Dziennego dla Dzieci na godzinę 11.30. Sporządzane i dostarczane do Specjalistycznej Placówki posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę tj. temperatura zupy nie niższa niż 75 stopni C, II dania nie niższa niż 63 stopni C, surówki nie wyższa niż 15 stopni C, przetwory mięsne plasterkowane lub porcjowane od 1 do 10 stopni C, wyroby garmażeryjne chłodzone od 2 do 4 stopni C, majonez od 0 do 20 stopni C, sosy majonezowe od 5 do 15 stopni C, mleko spożywcze pasteryzowane od 0 do 8 stopni C, śmietana i napoje mleczne fermentowane od 0 do 8 stopni C, masło nie wyższa niż 10 stopni C, sery twarogowe nie dojrzewające od 1 do 8 stopni C, oleje roślinne do 20 stopni C, margaryna do 15 stopni C. Poszczególne porcje śniadania muszą być zapakowane w folie spożywcze i przewożone w pojemnikach przystosowanych do transportu żywności. Natomiast obiady muszą być przewożone w termosach. Posiłki Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną do przewozu żywności a osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do posiadania aktualnej książeczki sanitarno - epidemiologicznej. Obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać tygodniowy, zróżnicowany jadłospis na każdy kolejny tydzień, który dostarczany będzie do każdego poprzedzającego czwartku tygodnia do Kierownika Specjalistycznej Placówki celem jego akceptacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wdrożone procedury HACCP i na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest udostępnić lub wydać wszelkie dokumenty związane z wykonywaniem niniejszej umowy, w tym także wdrożone procedury HACCP. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej ponoszone wydatki w danym miesiącu na zakup wsadu ( na przygotowanie posiłków wyżywienia) oraz ilość sporządzonych w tym miesiącu posiłków w celu skontrolowania ceny posiłku. 4) Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo myć i wyparzać pojemniki, w których jest transportowana żywność. 5) W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu próbki każdej składowej części potrawy z partii żywności nie mniej niż 150 gram w przypadku zup, mięsa, potraw mięsnych i rybnych, wędlin i wyrobów wędliniarskich (w jednym kawałku), warzyw gotowanych, sosów, potraw mącznych oraz mlecznych, leguminy, wyrobów garmażeryjnych, sałatek. Należy nadmienić, że liczba sporządzonych śniadań i obiadów dla dzieci może ulec zmianie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb podopiecznych. Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część w/w śniadań i obiadów będzie zrealizowana. Zamawiający pokryje koszty tylko za faktycznie sporządzone ilości śniadań i obiadów dla dzieci . Zgodnie z Rozporządzeniem ( WE ) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych, wymaga się od Wykonawcy sektora spożywczego opracowywania, wykonywania i utrzymywania procedury na podstawie zasad HACCP.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR UNIWERSALNY " U KARLIKA " KAROL BRYŚ
jakie przetargi wygrała firma
BAR UNIWERSALNY " U KARLIKA " KAROL BRYŚ
- BAR UNIWERSALNY U KARLIKA Karol Bryś, ul. Bytkowska 1, 41-106 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3825,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4082,16
Oferta z najniższą ceną: 4082,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4082,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich w 2025 r. Część warzywa i owoce , pieczywo, drób i wędliny
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śląskich ul. Michałkowicka 15 w 2025 r.
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentów hospitalizowanych w SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Usługa przygotowywania i dostarczania gorących posiłków (obiadów) do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Usługi społeczne w zakresie przygotowania i wydawania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w lokalizacji Dzielnicy Śródmieście/ Dzielnicy Zawodzie
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
- "Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla uczestników Dziennego Domu "Senior +" w Krośnie na 2025 r.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczajacych do przedszkola w Mrowinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.