To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 374208 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Kłodzko: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2.700.000 PLN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 361581-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodzko, krajowy numer identyfikacyjny
89071796400000, ul.
ul. Okrzei
,
57300
Kłodzko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
746 474 100, faks
746 474 103, e-mail
przetargi@gmina.klodzko.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do 2.700.000 PLN
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RO.271.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie do 2 700 000 PLN (słownie zł: dwa miliony siedemset tysięcy zł 00/100 ) na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 1.1 Kredyt zostanie zaciągnięty: a) w kwocie 2 100 000,00 zł na wyprzedzające finansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego- od dnia podpisania umowy do dnia roboczego następującego po dniu otrzymaniu refundacji, nie później niż do 31 grudnia 2017 r.- spłata jednorazowa. b) w kwocie do 600 000,00 zł- od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2026 r.- 120 miesięcy- spłata kredytu od stycznia 2017 r. 1.2 Kredyt w wysokości do 2 700 000,00 zł uruchomiony zostanie jednorazowo w zależności od potrzeb Zamawiającego w dniu 28 grudnia 2016 r. Do celów obliczenia kosztów zamówienia należy przyjąć: - kredyt w wysokości 2 100 000,00 zł- od 28 grudnia 2016 r. do 31 grudnia 2017 r. - kredyt w wysokości 600 000,00 zł- od 28 grudnia 2016 r. do 31 grudnia 2026 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 180082.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę jednego ambulansu wraz z wyposażeniem
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz muru oporowego na drodze nr 3285D w Wójtowicach
- Remont budynku Przedszkola wraz z infrastrukturą tech. i zagospodarowaniem terenu przy ul. Grunwaldzkiej 4, 6 i Łużyckiej 5 w Kłodzku - likwidacja skutków powodzi z września 2024 r.
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawę jednego aparatu USG wraz z drukarką medyczną
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.