To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-25
Zakopane: Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 37421 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364236 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Władysława Zamoyskiego w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 846; 18 20 66 249, faks 18 206 68 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych Zespołu Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu byłwybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 30.20.00.00-1 (Urządzenia komputerowe), oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 30.21.33.00-8 (Komputer biurowy), 30.23.13.00-0 (Monitory ekranowe), 32.32.20.00-6 (Urządzenia multimedialne), 32.35.12.00-0 (Ekrany), 48.62.00.00-0 (Systemy operacyjne), 39.11.20.00-0 (Krzesła), 39.12.11.00-7 (Biurka), 39.12.12.00-8 (Stoły), 39.14.11.00-3 (Regały), 39.16.00.00-1 (Meble szkolne), polegającą na wykonaniu dostawy wyposażenia sal lekcyjnych Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, przy ul. Partyzantów 1/5, 34-500 Zakopanem, tj. fabrycznie nowych urządzeń i oprogramowania, obejmujących: 1) Zestawy komputerowe stacjonarne wraz z monitorami - w ilości 9 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ - Pakiet Nr 1, 2) Projektory multimedialne wraz z ekranami - w ilości 9 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ - Pakiet Nr 2, 3) Wyposażenie sal lekcyjnych: a) Biurko nauczyciela - w ilości 9 sztuk, b) Krzesło nauczyciela - w ilości 9 sztuk, c) Stolik uczniowski - w ilości 135 sztuk, d) Krzesło uczniowskie - w ilości 270 sztuk, e) Regał na pomoce naukowe - w ilości 9 sztuk, f) Tablica biała - w ilości 9 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ - Pakiet Nr 3...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.35.12.00 - Ekrany 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.11.00 - Regały 39.16.00.00 - Meble szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zestawy komputerowe stacjonarne wraz z monitorami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pakiet 1: TES s.c. M. Kosiorowski, P. Kuczara, R. Tekieli, os. II Pułku Lotniczego 29A, 31-869 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17064,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17064,00
Oferta z najniższą ceną: 17064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17721,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Projektory multimedialne wraz z ekranami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elmar Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15791,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15791,06
Oferta z najniższą ceną: 15791,06 / Oferta z najwyższą ceną: 18007,05
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie sal lekcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZS CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30825,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30825,00
Oferta z najniższą ceną: 30825,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56321,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.