To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 374273 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Łowicz: "Doposażenie Pracowni Urządzeń Techniki Komputerowej, Pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych, Pracowni Aplikacji Internetowych, Pracowni i Warsztatów Szkolnych ZSP 2 w Łowiczu oraz realizacja zadań, w ramach projektu
pn.: "Stawiamy na zawodowców""
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie jest realizowane ramach projektu "Stawiamy na zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie dla Osi: XI.3 Kształcenie zawodowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331562 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332176 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, krajowy numer identyfikacyjny
9446100000, ul.
ul. Blich
10,
99400
Łowicz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
468 373 705, faks
46 8373377, 8373705, e-mail
.blich@zsp2lowicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsp2lowicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna JST, szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Doposażenie Pracowni Urządzeń Techniki Komputerowej, Pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych, Pracowni Aplikacji Internetowych, Pracowni i Warsztatów Szkolnych ZSP 2 w Łowiczu oraz realizacja zadań, w ramach projektu pn.: "Stawiamy na zawodowców""
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZSP nr 2 RCKUiP.ZP.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie jest realizowane ramach projektu "Stawiamy na zawodowców" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie dla Osi: XI.3 Kształcenie zawodowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego sprzętu komputerowego wraz z jego rozmieszczeniem, instalacją, uruchomieniem oraz dostawa, udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu. Obowiązkiem Wykonawcy jest uruchomienie przedmiotu zamówienia w środowisku informatycznym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć także nowe, niepowystawowe wyposażenie: gastronomiczne, warsztatów szkolnych w zakresie mechanizacji rolnictwa, oprogramowanie dla celów edukacyjnych w zakresie gastronomi, dostarczyć podręczniki edukacyjne i ubrania robocze. Dostarczony przedmiot zamówienia - określony w załączniku nr 8 litera od A, B, C, D, E do SIWZ - musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących Części zamówienia od Nr 1 do 5: 1. Dostawa podręczników z zakresu agroturystyki - Zadanie 1 - Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu agroturystyki (z kierunków T. agrobiznesu, T. mechanizacji rolnictwa) oraz Dostawa podręczników - Zadanie 3 - Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu logistyki: kurs kierowców wózków jezdniowych (z kierunków T. logistyk, T. mechanizacji rolnictwa, Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych), 2. Dostawa ubrań roboczych dla stażystów / praktykantów - Zadanie 3 - Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu logistyki: kurs kierowców wózków jezdniowych (z kierunków T. logistyk, T. mechanizacji rolnictwa, Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych), 3. Dostawa, instalacja i uruchomienie programu komputerowego wspomagającego wykonywanie zadań produkcyjnych na urządzeniu w budynku Zamawiającego - Zadanie nr 6: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technik Mechanizacji Rolnictwa", oraz Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń - Zadanie nr 7: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych oraz Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń - Zadanie nr 8: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracownia aplikacji internetowych. 4. Dostawa wyposażenia gastronomicznego - Zadanie nr 6: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technik Mechanizacji Rolnictwa, 5. Dostawa wyposażenia warsztatów szkolnych z zakresu mechanizacji rolnictwa - Zadanie nr 6: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technik Mechanizacji Rolnictwa. Dostarczony sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, musi być objęty co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć dla wszystkich oferowanych urządzeń opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy funkcjonalne, fotografie, karty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania - części którego dotyczy. Załączone opisy, dokumenty mają umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Dostarczony sprzęt (komputerowy) musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklaracje CE, b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów, urządzeń peryferyjnych - spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, d) dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, f) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 2 lata (24 miesiące). Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, z podziałem na Części od Nr 1 do Nr 5 znajduje się w Załączniku nr 8 litera A, B, C, D, E - do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia". Oznaczenie wg CPV: Część 1: 22111000-1 Podręczniki szkolne Część 2: 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18140000-2 Dodatki do odzieży roboczej Część 3: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego oraz 30213300-8 Komputery biurkowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232130-4 Kolorowe drukarki atramentowe, 32570000-9 Urządzenia łączności, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny Część 4: 39221180-2 Naczynia do gotowania, 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci, 39112100-1 Krzesła stołowe, 39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny, 39221200-9 - Zastawa stołowa Część 5: 42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 31720000-9 Urządzenia elektromechaniczne, Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2) Ustawy - dotyczy Części Nr 3. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
22111000-1,
18100000-0,
18140000-2,
48000000-8,
48190000-6,
30232110-8,
30232130-4,
32570000-9,
30232000-4,
39221180-2,
34928480-6,
39112100-1,
39720000-5,
39221200-9,
42652000-1,
31720000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa wyposażenia gastronomicznego - Zadanie nr 6: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technik Mechanizacji Rolnictwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28090.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 24845.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa wyposażenia warsztatów szkolnych z zakresu mechanizacji rolnictwa - Zadanie nr 6: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technik Mechanizacji Rolnictwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11292.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11056.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa podręczników z zakresu agroturystyki - Zadanie 1 - oraz Dostawa podręczników - Zadanie 3, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione gdyż nie złożono żadnej oferty. Art. 93 ust. 1 pkt. 1. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa ubrań roboczych dla stażystów / praktykantów - Zadanie 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważniane gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 2. Art. 93 ust. 1 pkt. 4. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie programu komputerowego wspomagającego wykonywanie zadań produkcyjnych na urządzeniu w budynku Zamawiającego - Zadanie nr 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 3. Art. 93 ust. 1 pkt. 4 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podziałem na III części
- "DOSTAWA SAMOCHODÓW DOSTAWCZYCH Z NAPĘDEM ELEKTRYCZNYM - 2024 - II"
- Dostawa samochodów dostawczych z napędem elektrycznym - 2024 - II
- Dostawa samochodów dostawczych z napędem elektrycznym -2024
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.