Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Włocławek: Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku
Numer ogłoszenia: 374274 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy , ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 413 69 00, faks 54 413 69 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwsze wyposażenie nowej siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy we Włocławku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wielkością i zakresem został przedstawiony w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 33.10.00.00-1, 33.12.14.00-8, 38.42.31.00-7, 33.19.00.00-8, 33.18.21.00-1, 33.19.21.60-1, 33.15.60.00-8, 33.14.00.00-3, 39.71.11.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ)Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ)Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ)Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ)Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 2 do SIWZ)Ocena spełniania warunków nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Foldery poglądowe oferowanych produktów b) Oświadczenie o spełnieniu przez przedmiot zamówienia wszystkich wymagań i warunków wprowadzonych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. ( Dz. U nr 107, poz. 679 ze zm.), - załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womp.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy we Włocławku, ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy we Włocławku, ul. Wyszyńskiego 21, 87-800 Włocławek, sekretariat. ( budynek administracji ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Elektrokardiograf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elktrokardiograf - 2 szt. Szczegółowy opis w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Spirometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirometr - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Audiometr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Audiometr - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4, Aparat do mierzenia ciśnienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do mierzenia ciśnienia szt. 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Lampa czołowa Clara.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa czołowa Clara - 2 szt. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Rzutnik optotypów LED sterowny pilotem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutnik optotypów LED sterowny pilotem - 3 szt. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Aarat Ambu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Ambu - 1 szt. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin reazliacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Defibrylator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Nosze medyczne składane w krzesełko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nosze medyczne składane w krzesełko 1 szt. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Aparat krzyżowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat krzyżowy 1 szt. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.60.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Miernik czasów reakcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik czasów reakcji 1 szt. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.60.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Aparat do badania podstawowych funkcji wzroku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do badania podstawowych funkcji wzroku - szt. 1 Szegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 Tablica okulistyczna Snellena.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tablica okulistyczna Snellena 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 Chłodziarka skrzyniowa do 300 l.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka skrzyniowa do 300 l - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin realizacji zamówienia - 3
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.