Ogłoszenie z dnia 2016-12-28
Ogłoszenie nr 374285 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.
Poznań: Budowa skrzydła budynku naukowo-dydaktycznego Kolegium Zembala przy ul. Dąbrowskiego 159 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 306293-20146
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314048-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
184400000, ul.
ul. Wojska Polskiego
28,
60-637
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8487043, faks
61 8955043, e-mail
zampub@au.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puls.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa skrzydła budynku naukowo-dydaktycznego Kolegium Zembala przy ul. Dąbrowskiego 159 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):8/DT/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie nowego skrzydła budynku naukowo-dydaktycznego Kolegium Zembala przy ul. Dąbrowskiego 159 w Poznaniu. Istniejące części Kolegium Zembala podczas prowadzenia robót będą użytkowane. Podstawowe dane nowoprojektowanego budynku: -Powierzchnia zabudowy - 989,79 m2 -Powierzchnia użytkowa - 2.115,10 m2 -Powierzchnia całkowitą - 2.488,36 m2 -Kubatura budynku - 8.854,15 m3 Zaprojektowany budynek posiada 4 kondygnacje nadziemne, bez podpiwniczenia. Wysokość budynku do gzymsu wynosi 15,15 m. Budynek zaprojektowano w kształcie prostokąta z wysuniętą częścią parterową. Na poziomie parteru o łącznej powierzchni 851,10 m2 mieszczą się: cztery sale dydaktyczne dla 30 osób każda, pokój aparaturowy, pokój pomocy dydaktycznej, sala ćwiczeń z odczynnikami chemicznymi, dwa pomieszczenia techniczne, WC męskie, WC damskie, pokój przygotowawczy, komunikacja, dwie klatki schodowe, szyb windy, komunikacja - łącznik z istniejącymi budynkami, WC dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze. Na 1 piętrze o łącznej powierzchni 433,00 m2 znajdują się: pokój doktorantów, sześć pokoi dla pracowników dydaktycznych, pokój kierownika katedry, laboratorium, sala ćwiczeń z zapleczem, sala seminaryjna, WC damskie, WC męskie, komunikacja, przedsionek wraz z aneksem kuchennym, dwie klatki schodowe, szyb windowy. Na 2 piętrze o łącznej powierzchni 408,90 m2 zaplanowano: pokój kierownika, salę seminaryjną dla 20 osób, pokój doktorantów, pokój magistrantów, cztery pokoje dla pracowników, laboratorium chemiczne, laboratorium nasienne, kiełkownik, myjnia, magazyn, WC damskie, WC męskie, komunikacja, dwie klatki schodowe, szyb windowy. Na 3 piętrze o łącznej powierzchni 415,10 m2 zaprojektowano: pokój kierownika, sekretariat, salę dydaktyczną dla 30 osób, pokój do przygotowania ćwiczeń, dwa laboratoria, pokój doktorantów, pięć pokoi dla pracowników, WC damskie, WC męskie, komunikacja, przedsionek wraz z aneksem kuchennym, dwie klatki schodowe, szyb windowy. Dach wysuniętej części parterowej zaprojektowano jako dach żwirowy. Pozostała część dachu (wysoka) jest kryta papą. Przyłącza gazowe, wodociągowe należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi z istniejących przyłącz i zgodnie z dokumentacją. Zewnętrzną instalację kanalizacyjną zakończyć na studni przy budynku. Samo przyłącze w związku ze zmianą warunków przyłączeniowych będzie wykonane w drodze osobnego zlecenia. Przyłącze elektryczne należy wykonać zgodnie z warunkami przyłączenia. Zakres prac obejmuje ułożenie linii kablowej SN-15 kV od złącza kablowego ZKSN-15 kV do stacji transformatorowej 15/0,4kV/kV wyposażonej w rozdzielnię SN (pole zasilające, pole pomiarowe, pole transformatorowe), unieruchomienie istniejącego przyłącza nn-0,4 kV do istniejących obiektów a w tym wypięcie konsumentowej linii kablowej nn-0,4 kV ze stacji transformatorowej MST-9. Wykonanie węzła cieplnego wraz z przyłączem nie wchodzi w zakres prac objętych przetargiem. Zakres prac obejmuje: przygotowanie pomieszczenia węzła cieplnego, wprowadzenie pod poziom posadzki dwóch rur osłonowych przyłącza cieplnego na odcinku od ściany zewnętrznej do węzła cieplnego. Po wykonaniu przez dostawcę ciepła węzła cieplnego przyłączenie instalacji wewnętrznych z węzłem cieplnym. W zakresie przedmiotu zamówienia należy ująć wykonanie chodników ujętych w tomie 1 oraz dróg i parkingów ujętych w tomie 5 dokumentacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również usunięcie 6 drzew, krzewów i nowe nasadzenia zgodnie z posiadanym pozwoleniem. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą meble wbudowane w hallu i korytarzach. Natomiast meble w pomieszczeniach oraz aparatura ujęta w dokumentacji nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nie należy jej ujmować w ofercie. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Ofertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. 3.2 Kolegium Zembala składa się z trzech części. Pierwsza to Budynek Główny przy ul. Dąbrowskiego 159 wybudowany w latach trzydziestych ubiegłego wieku. Druga część to willa przy ul. Botanicznej 1 wzniesiona także w latach trzydziestych ubiegłego wieku. W 2005 roku oba obiekty zostały połączone plombą. 3.3 W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi: - zapewnić bezpieczne wejście do pozostałych budynków podczas prowadzenia prac. - wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe) - wykonanie prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, - dozorowanie budowy, koszt ochrony - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację central wentylacyjnych oraz klimatyzatorów zgodnie z wymogami producenta oraz obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację dźwigu osobowego zgodnie z wymogami producenta, Urzędu Dozoru Technicznego oraz obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację systemu przewietrzania klatek schodowych zgodnie z wymogami producenta oraz obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić coroczne pomiary natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz głównego wyłącznika pożarowego prądu zgodnie z obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić konserwację stacji trafo zgodnie z obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z wymogami producenta, Urzędu Dozoru Technicznego oraz obowiązującymi przepisami. - w okresie gwarancji należy prowadzić serwis i konserwację stolarki okiennej oraz drzwiowej zgodnie z wymogami producenta. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne to wówczas musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność i spełnić wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Brak dołączenia załącznika nr 2, brak wskazania wyrobu dla każdej z w/w pozycji lub brak dołączenia kart technicznych wyrobu dla każdej z w/w pozycji, a także nie wykazanie równoważności w odniesieniu do wymogów Zamawiającego, powoduje odrzucenie oferty. Wypełniony załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwanie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie wymaganego dokumentu (załącznika nr 2). 3.4 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy* (Dz. U. z 2014 roku, poz.1502 z późn. zmianami): *art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 roku - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.4.1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przebywające na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Liczba zatrudnionych osób w pełnym wymiarze czasu pracy ma wynosić min. 10. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3.4.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności robotnika opisane w przedmiarach robot. 3.4.3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 3.4.3.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) Roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowić będzie załącznik nr 2A do umowy. b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. u. z 2015 roku, poz.2008) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. 3.4.3.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt.3.4.3.1 b) i c) SIWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 5.000,00 PLN. b) W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt.3.4.3.1 b) i c) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy jak za odstąpienie od umowy. c) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu, w wysokości 5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego. d) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie. 3.5 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: a. Dokumentacja Techniczna L.p. Zakres prac 1 Tom I - Projekt budowlano-wykonawczy - Architektura 2 Tom II Projekt budowlano-wykonawczy - Konstrukcja 3 Tom III Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje sanitarne 4 Tom IV Projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje elektryczne 5 Tom IVa Projekt trafostacji i linii kablowych 6 Tom V projekt budowlano-wykonawczy - Drogi 7 Tom VI Suplement - Aktualizacja projektu w branży budowlanej i elektrycznej b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł STWiOR 1. Tom VII - Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych c. Przedmiary robót (materiał pomocniczy) L.p. Zakres prac 1 Tom I - Architektura i konstrukcja 2 Tom II - Instalacje sanitarne 3 Tom III Instalacje elektryczne, trafostacja i linie kablowe 4 Tom IV Drogi 3.6. Miejsce realizacji: Kolegium Zembala przy ul. Dąbrowskiego 159 w Poznaniu. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 3.7. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 3.8. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 3.9. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych robót budowlanych, tj. nie dopuszcza udziału podwykonawców w zakresie robót konstrukcyjnych a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w zakresie pozostałych robót i dostaw pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. Wyłoniony Wykonawca zamówienie z udziałem podwykonawców następujące elementy zamówienia (o ile jest to wiadome Wykonawcy na etapie składania oferty - należy wypełnić poniższą tabelę w formularzu ofertowym i załączyć do oferty)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45310000-3,
45300000-0,
45330000-9,
42416100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10601447.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 9649350.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.