Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: utrzymanie porządku i czystości w pasach dróg publicznych DK 86 i DK 94 w granicach administracyjnych miasta Sosnowca - rejon XI Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: Jolanta Niedbał Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój 305B, II pietro., al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, mgr Magdalena Wygledacz, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. + 48 032 296-05-05, fax +48 032 296-06-05, e-mail: wgk.zampub@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, mgr Magdalena Wygledacz, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. + 48 032 296-05-05, fax +48 032 296-06-05, e-mail: wgk.zampub@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie porządku i czystości w pasach dróg publicznych DK 86 i DK 94 w granicach administracyjnych miasta Sosnowca - rejon XI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - koszenie terenów zielonych, wygrabienie skoszonej trawy i wywóz - w tym: teren płaski - powierzchnia 153.316 m2, skarpy - powierzchnia 97.048 m2, - wygrabianie liści z terenu zielonego wraz z ich wywozem - powierzchnia 200.290 m2, - oczyszczenie jezdni wzdłuż krawężnika lub krawędzi jezdni wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń - długość 16.100 mb, - zamiatanie jezdni wzdłuż krawężnika lub krawędzi jezdni wraz z wywozem zebranych zanieczyszczeń - długość 16.100 mb, - czyszczenie wpustów ulicznych wraz z wywozem wybranego namułu i innych zanieczyszczeń - 219 szt., - czyszczenie przykanalików wpustów ulicznych wraz z wywozem namułu -134 szt., - zamiatanie chodników - powierzchnia 3.100 m2, - zamiatanie schodów - powierzchnia 303 m2, - odśnieżanie chodników - powierzchnia 3.100 m2, - odśnieżanie schodów - powierzchnia 242 m2, - usuwanie śliskości na chodnikach - powierzchnia 3.100 m2, - usuwanie śliskości na schodach 242 m2, - zbieranie wszelkich zanieczyszczeń z terenu objętego utrzymaniem wraz z ich wywozem - powierzchnia 27,18 ha, - czyszczenie cieku otwartego wzdłuż trasy wraz z zebraniem i wywozem zanieczyszczeń - długość 1.900 mb, - usuwanie nielegalnych składowisk śmieci - 50 m3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie www.bip.um.sosnowiec.pl 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości powyżej 60.000 euro, lecz mniejszej od ustalonej na podstawie przepisów wydanych zgodnie z art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz.177, z późniejszymi zmianami), kwoty 211.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 22.298,96 zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące dwieście dziewięćdziesiąt osiem złotych i dziewięćdziesiąt sześć groszy w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki stawiane wykonawcom: - spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz.U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, z późniejszymi zmianami) dalej: ustawa, - wniosą wadium w wysokości i formach określonych w Sekcji III, pkt III.1) niniejszego ogłoszenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków oraz potwierdzające (spełnianie tych warunków) dokumenty - według formuły \spełnia\ / \nie spełnia\. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych na podstawie ( art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy) lub których oferty nie zostaną odrzucone na podstawie art. 24 ust. 4 i 89 ust. 1 ustawy.Oferta z najniższą ceną, spełniająca wszystkie wymagania zamawiającego otrzyma maksymalną liczbę punktów 100 i zostanie wybrana przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych oświadczeń: wykonawca (- cy) składa ( -ą) oświadczenia, że : - spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, - zapoznali się z specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą do niej zastrzeżeń oraz zdobyli konieczne informacje do sporządzenia oferty, - uważają się za związanych ofertą w terminie od: 31.07.2006r. do 29.08.2006r., - wnieśli wadium w wysokości 22.298,96 zł w formie ......... , - w przypadku wyboru ich oferty, wniosą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie w formie ...., - przyjęli wszelkie warunki zapisane we wzorze umowy i przystąpią do podpisania umowy w czasie wskazanym przez zamawiającego, jednak nie krótszym niż siedem dni licząc od daty otrzymania powiadomienia o wyborze swojej oferty, - w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy przedstawią projekt organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem, - zastrzegli cześć oferty, która stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa(*) lub ustanowili ją jawną w całości(*), - dokonali wyliczenia ceny ofertowej zgodnie z wymaganiami zamawiającego opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które załączą do oferty. Wykaz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art. 26 ustawy oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U z 2006r., Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. - Aktualny odpis z właściwego rejestru (*) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(*), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów i umowę zawartą z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (*) lub dokument potwierdzający gotowość jej zawarcia (*) zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. ( Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628, z późniejszymi zmianami). - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (*) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (*) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne(*) lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie (*), odroczenie(*) lub rozłożenie na raty zaległych płatności (*) lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu(*) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (*) lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (*) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług podobnych do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. - Polisa (*) inny dokument potwierdzający (*) , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 22.298,96 zł. (*)- wybrać właściwe.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 24,06 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w kasie Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. Zwycięstwa 20, pokój 106, parter lub za zaliczeniem pocztowym ( koszt wysyłki zostanie doliczony do ceny specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 29.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Sosnowcu, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, sala 307, II piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.